.
.

10/2/11

TO IQ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ


Ερευνητές του Πανεπιστημίου Bristol μελέτησαν τις διατροφικές συνήθειες περίπου 4.000 παιδιών ηλικίας τριών, τεσσάρων, επτά και οκτώμισι ετών και ανακάλυψαν ότι οι διατροφικές συνήθειες σχετίζονται με το IQ τους.
Οι επιστήμονες πειραματίστηκαν με τρία είδη διατροφής: Επεξεργασμένων τροφίμων, πλουσίων σε λίπος και ζάχαρη, παραδοσιακών φαγητών με κρέας, πατάτες και λαχανικά και υγιεινή διατροφή με σαλάτες, φρούτα και ψάρι. Τα παιδιά υποβλήθηκαν σε τεστ IQ σε ηλικία οκτώμισι ετών.
Οι ερευνητές έλαβαν υπόψιν τους το μορφωτικό επίπεδο της μητέρας τους, την κοινωνική τάξη και τη διάρκεια θηλασμού.
Η διατροφή επεξεργασμένων τροφίμων σχετίστηκε με χαμηλότερο IQ στην ηλικία των οκτώμισι ετών, πράγμα που αποδεικνύει ότι οι διατροφικές συνήθειες έχουν μακροχρόνιες επιπτώσεις.
"Η ανάπτυξη του εγκεφάλου είναι πολύ πιο γρήγορη στις μικρότερες ηλικίες. Ό,τι συμβαίνει αργότερα είναι μικρότερης σημασίας", δήλωσε η καθηγήτρια Πολίν Εμέτ, που ηγήθηκε της έρευνας του Πανεπιστημίου.
Ωστόσο οι συνέπειες των διατροφικών συνηθειών των παιδιών στη νοημοσύνη τους κρίθηκαν σχετικά μικρές από άλλους ερευνητές, όπως επισημαίνει το πρακτορείο BBC.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Journal of Epidemiology and Community Health.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αν σας άρεσε αυτό που διαβάσατε τότε εγγραφείτε δωρεάν στο

MEDLAB CLUB

Εγγραφείτε στο newsletter μας δίνοντας

το mail σας

ΤΟ ΜΑΙL MOY EINAI

Αν αυτό που διαβάσατε σας βοήθησε, αν θέλετε το ιστολογίο να βελτιώνεται και να εμπλουτίζεται με νέα θέματα, κάντε μια Δωρεά εδώ κάτω στην εικόνα Donate αλλιώς κάντε ένα Κλικ κάθε φορά που εισέρχεστε εδώ στις Διαφημίσεις της Google και Ad24.gr! Ευχαριστούμε!