728x90 AdSpace

Σήμερα

Πρόληψη

Διατροφή

Επιλογές

27/5/15

To εκπαιδευτικό πρόγραμμα ιστοπαθολογίας HIPON εισήλθε στην τελική του φάση

Τετάρτη, Μαΐου 27, 2015

Το πρόγραμμα ''ICT e-modules on Histopathology: ένα χρήσιμο διαδικτυακό εργαλείο για φοιτητές, ερευνητές και επαγγελματίες - HIPON'' συνιστά ένα εγχείρημα υποστηριζόμενο και συγχρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Δια Βίου Επιμόρφωσης του Οργανισμού Οπτικοακουστικών Μέσων και Πολιτισμού της Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συντονίζεται δε από αρχάς του 2012 από τον Αναπληρωτή Καθηγητή Παθολογικής Ανατομικής Δρ. Ανδρέα Χ. Λάζαρη της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με τη σύμπραξη των ακολούθων φορέων: Πανεπιστημιακή Σχολή Ιατρικής του Zagreb, Κροατία, Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Radboud, Ολλανδία, Κέντρο Προαγωγής της Έρευνας και Ανάπτυξης στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία (CARDET), Κύπρος και το Πανεπιστήμιο Κύριλλος και Μεθόδιος, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστικών Μέσων και Μηχανικής, Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας (ΠΓΔΜ).

Έπειτα από σχεδόν 2,5 χρόνια έντονων εργασιών και αφού ακολούθησαν εξίσου κοπιώδεις προετοιμασίες γι’ αυτό το πρόγραμμα, είμαστε πλέον σε θέση να δηλώσουμε πως ως καρπός του HIPON δημιουργήθηκε μία αυτόνομη, καλά δομημένη και φιλική προς τον χρήστη, πολύγλωσση πλατφόρμα διαδικτυακής μάθησης, ειδικά εστιασμένη στην ιστοπαθολογία, η οποία μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο εκμάθησης για φοιτητές, ερευνητές και επαγγελματίες.

Έως και το φθινόπωρο του 2015, σε κάθε συνεργαζόμενη με το πρόγραμμα, χώρα, 15 επιλεγμένοι χρήστες, διαφόρων επιπέδων γνώσης και διδακτικής εμπειρίας (φοιτητές, ειδικευόμενοι, επαγγελματίες παθολογοανατόμοι, διδάσκοντες και μη) δοκιμάζουν την πλατφόρμα, παρέχοντας σημαντικές, εποικοδομητικές επισημάνσεις και αξιολογήσεις. Βασιζόμενη σε αυτές, η ομάδα μας επιχειρεί να πραγματοποιήσει τις τελικές διορθώσεις και βελτιώσεις πριν την πλήρη παράδοση του προγράμματος.

Στις 15 και 16 Μαίου, πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η 6η Συνάντηση των κυρίων εταίρων του HIPON στα Σκόπια. Όλα τα θέματα που εκκρεμούσαν συζητήθηκαν και καθορίστηκαν οι τελικές ρυθμίσεις τους προς άμεση εφαρμογή. Αμέσως μετά την επόμενη και τελευταία ανάλογη συνάντηση, πρόκειται να διεξαχθεί ένα Διεθνές Συνέδριο και Σεμινάριο  με κεντρικό θέμα την εκπαίδευση στην Παθολογική Ανατομική. Συγκεκριμένα, η εν λόγω εκδήλωση προγραμματίζεται να λάβει χώρα στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στις 22 και 23 Οκτωβρίου 2015.

Είμαστε στην ευτυχή θέση να ανακοινώσουμε πως το πρόγραμμά μας παρουσιάστηκε στο Διεθνές Συνέδριο με τίτλο «Νέες Προοπτικές στην Επιστημονική Εκπαίδευση» (''New Perspectives in Science Education'') που έλαβε χώρα στη Φλωρεντία της Ιταλίας στις 20 και 21 Μαρτίου 2015. H παρουσίασή μας και το σχετικό άρθρο είχαν τίτλο «Πρόγραμμα HIPON: Αποκτώντας Ιατρική Εμπειρία μέσω μίας πλατφόρμας διαδικτυακής μάθησης. Μια Νέα Προοπτική στη διδασκαλία της Παθολογικής Ανατομικής» (''HIPON project: Acquiring Medical Experience through an e-learning platform. A New Perspective in Pathology Education'') αμφότερα έτυχαν ευρείας, θερμής αποδοχής. Επιπρόσθετα, μία εργασία με τίτλο ''Αποκτώντας εμπειρία στην Παθολογική Ανατομική κυρίως από αυτό που βλέπεις και όχι από αυτό που διαβάζεις: Διαδικτυακή Πλατφόρμα Μάθησης HIPON'' επίκειται να δημοσιευτεί στο εντός του PubMed περιοδικό «Πρόοδοι στην Ιατρική Εκπαίδευση και Πρακτική» (''Advances in Medical Education and Practice'').

Παρόλο που υπάρχει ένα αίσθημα μελαγχολίας καθώς το πρόγραμμα έχει εισέλθει στην τελική του φάση, όταν αναλογιζόμαστε την πορεία του προγράμματος και αντιλαμβανόμαστε όσα έχουν επιτευχθεί σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, μας διακατέχει ένα αίσθημα ικανοποίησης και αυτοεκπλήρωσης.


Οι εταίροι του HIPON 

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Item Reviewed: To εκπαιδευτικό πρόγραμμα ιστοπαθολογίας HIPON εισήλθε στην τελική του φάση Rating: 5 Reviewed By: Alex Yiatzides

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ 

 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ. 

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr και κάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη