728x90 AdSpace

Σήμερα

Πρόληψη

Διατροφή

Επιλογές

18/12/15

PRAKSIS: Ένας δημιουργικός διαγωνισμός για την ευαισθητοποίηση σχετικά με το προσφυγικό ζήτημα μέσα από ψηφιακά εργαλεία

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2015


Την διοργάνωση δημιουργικού διαγωνισμού για διαφημιστικές εταιρείες ανέλαβε η PRAKSIS σε συνεργασία με την Ε∆ΕΕ και την Google, με στόχο την χρήση ψηφιακών εργαλείων για τη δημοσιοποίηση των δράσεων της οργάνωσης για την αντιμετώπιση των αναγκών των προσφύγων, αλλά και την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού για το προσφυγικό ζήτημα.
Η επιλογή των νικητριών συμμετοχών έγινε απο επταμελή επιτροπή αποτελούμενη απο στελέχη διαφημιστικών εταιριών, της Ε∆ΕΕ και της PRAKSIS, και γνώμονα τόσο τη δημιουργικότητα όσο και την άμεση αποτελεσματικότητα και στόχο τη διάχυση του έργου της ΜΚΟ.

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της εκδήλωσης της Google “Creative Sandbox”, η οποία έλαβε χώρα στον Πολυχώρο Gazarte την Τετάρτη 16 ∆εκεμβρίου. Το πρώτο βραβείο δόθηκε στην ομάδα της εταιρείας Digital Minds για μία πρόταση που ξεχώρισε για τη δημιουργικότητά της και που θα υλοποιηθεί τους πρώτους μήνες του 2016. Το βραβείο περιλαμβάνει το ταξίδι της νικητήριας ομάδας στη Νέα Υόρκη, όπου μεταξύ άλλων θα επισκεφθεί και το YouTube Space Νew York, ένα πολυχώρο δημιουργίας.

Το δεύτερο και τρίτο βραβείο πήραν αντίστοιχα οι ομάδες της Isobar - iProspect και της OgilvyOne.

Eκ μέρους της ομάδας της Digital Minds, o Κώστας Χαμαλίδης, Managing Director, δήλωσε: Είμαστε πολύ περήφανοι που η ιδέα που σκεφτήκαμε κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση στο διαγωνισμό δημιουργικότητας της ΜΚΟ PRAKSIS με θέμα το προσφυγικό ζήτημα. Ευελπιστούμε ότι με αυτή την καμπάνια το κοινό θα ευαισθητοποιηθεί και θα συμμετέχει ενεργά υποστηρίζοντας την πολύ σημαντική προσπάθεια της PRAKSIS.”.

Ο Τζανέτος Αντύπας, Πρόεδρος ∆.Σ. PRAKSIS, δήλωσε: “νοιώθουμε μεγάλη εκτίμηση και τιμή όταν βλέπουμε την αγωνία μας και τον αγώνα μας για την αντιμετώπιση της προσφυγικής κρίσης να την μοιράζονται με το δικό τους τρόπο και με επικοινωνιακά αλλά ανθρώπινα χαρακτηριστικά οι άνθρωποι που προέρχονται από το χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Για εμάς, τους ανθρώπους της PRAKSIS, όλη αυτή η διαδικασία είχε έναν εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Είδαμε πως η εργασία μας στο πεδίο μπορεί να περάσει μέσα από τα κανάλια της επικοινωνίας και της διαφήμισης στο ευρύ κοινό ή και σε κοινά και ομάδες πληθυσμών που μέχρι πρότινος δεν θα μπορούσαμε να αγγίξουμε. Είδαμε προτάσεις ευφάνταστες που αποδεικνύουν ότι η δύναμη της εικόνας συνδυασμένη με το μεράκι της δημιουργίας μπορούν να επιφέρουν μεγάλες καινοτομίες ακόμη και για ζητήματα όπως το προσφυγικό- που διστάζει κανείς να αγγίξει ή δεν γνωρίζει πώς να τα αγγίξει!

H  συνεισφορά της Google σε αυτή την διαδικασία αλλά και η συνδρομή της Ε∆ΕΕ ήταν καθοριστικής σημασίας προκειμένου να καταλήξουμε στην πρόταση αυτή που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της PRAKSIS σε αυτή την χρονική στιγμή και με τα λίγα μέσα που διαθέτει.

Αυτές τις στιγμές μόνο με ένα χαρακτηρισμό μπορούμε να τις αποδώσουμε: συναστρία ζωής, για πράξεις ζωής και με νόημα. Το νόημα και την εγγύτητα ελπίζουμε να την αφουγκραστεί το κοινό μέσα από τα προτεινόμενα κανάλια επικοινωνίας της καμπάνιας που η Digital Minds σχεδίασε και προκρίθηκε να υλοποιήσει. Τα υπόλοιπα θα χαρούμε να τα δούμε στον αέρα του διαδικτύου.” 



********
Η PRAKSIS ανταποκρινόμενη από την πρώτη στιγμή στις αυξανόμενες προσφυγικές ροές
υλοποιεί τις παρακάτω δράσεις:
- Προγράμματα Ιατροφαρμακευτικής Κάλυψης των πληθυσμών
- Προγράμματα Υποστήριξης Ασυνόδευτων Ανηλίκων
- Προγράμματα ∆ιανομής Σίτισης και Ειδών Πρώτης Ανάγκης και Υγιεινής
- Συνοδευτικές Υποστηρικτικές Υπηρεσίες
- Στεγαστικά Προγράμματα για Ευάλωτες Ομάδες
- ∆ράσεις δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά
- Συνεργασία με την Υπηρεσία Πρώτης Υποδοχής για την ομαλή λειτουργία των Κέντρων Υποδοχής και Καταγραφής των προσφυγικών ροών

Οι περιοχές παρέμβασης είναι:
  • ●  Τα μεγάλα αστικά κέντρα (Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη)
  • ●  Ο καταυλισμός υποδοχής προσφύγων στον Ελαιώνα
  • ●  Τα σύνορα με την ΠΓΜ∆ (Ειδομένη – Γευγελή)
  • ●  Τα νησιά: Χίος, Σάμος, Λέρος, Κω, Μυτιλήνη 
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Item Reviewed: PRAKSIS: Ένας δημιουργικός διαγωνισμός για την ευαισθητοποίηση σχετικά με το προσφυγικό ζήτημα μέσα από ψηφιακά εργαλεία Rating: 5 Reviewed By: Alex Yiatzides

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ 

 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ. 

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr και κάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη