728x90 AdSpace

Σήμερα

Πρόληψη

Διατροφή

Επιλογές

1/12/16

“Βγάλε την ετικέτα” Η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης του Κέντρου Ζωής για τον HIV

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 01, 2016


Με κεντρικά πρόσωπα τη Τζένη Μπαλατσινού και τον Θοδωρή Μαραντίνη,
η καμπάνια ενημερώνει, ευαισθητοποιεί και αποδομεί τα στερεότυπα του HIV/AIDS

«Πήγαινε γυρεύοντας», «μακριά από εμένα», «ανίκανη για μάνα», «ανώμαλος», «ανήθικη»... αυτές είναι μόνο λίγες από τις «ετικέτες» που έχουμε κολλήσει στου ανθρώπους που ζουν με HIV/AIDS εδώ και χρόνια, εξαιτίας της ελλιπούς ενημέρωσης σχετικά με το θέμα.
Το Κέντρο Ζωής, καλεί τον κόσμο να «βγάλει» τις ετικέτες, με μία ευρηματική καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, που θα υλοποιηθεί μέσα από τα social media και μέσω της διανομής ενημερωτικών φυλλαδίων σε όλη τη χώρα.
Η 1η φάση της καμπάνιας, θα τρέξει μέσα από την επίσημη Facebook σελίδα του Κέντρου Ζωής, όπου θα αναρτηθεί φωτογραφία με άντρα γεμάτο ετικέτες και στερεότυπα, που συχνά αποδίδονται στους ανθρώπους που ζουν με HIV/AIDS. Ο κόσμος καλείται να βγάλει τις ετικέτες, πατώντας “angry” (reaction) και όχι “like”, δηλώνοντας έτσι την εναντίωσή του. Κάθε μέρα, με την υποστήριξη του κοινού, θα κατεβαίνει από μία ετικέτα, απαλλάσσοντας τον άντρα της φωτογραφίας από όλες εκείνες τις ταμπέλες, δίνοντας του το δικαίωμα να ζήσει μία φυσιολογική ζωή μακριά από ρατσισμό και στερεότυπα.
Κεντρικά πρόσωπα της καμπάνιας, είναι η παρουσιάστρια Τζένη Μπαλατσινού και ο τραγουδιστής του μουσικού συγκροτήματος ONIRAMA, Θοδωρής Μαραντίνης, οι οποίοι μέσα από 2 έξυπνα videos, παρουσιάζουν τις ετικέτες που στους ίδιους έχει κολλήσει ο κόσμος κατά καιρούς. Μέσα από την προσωπική τους εμπειρία, μιλούν για το πόσο δύσκολο είναι για έναν άνθρωπο να βγάλει την ετικέτα που του κόλλησαν και να προχωρήσει στη ζωή του, πόσο μάλλον για έναν άνθρωπο θετικό στον HIV.
Στη 2η φάση της καμπάνιας, το Κέντρο Ζωής σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ), θα διανείμει περισσότερα από 100.000 ενημερωτικά φυλλάδια, σε πάνω από 40 δήμους της χώρας. Βασικός στόχος της καμπάνιας «Βγάλε την ετικέτα», είναι η ενημέρωση του κοινού για τον ΗΙV, καθώς η άγνοια είναι ο κύριος λόγος που οδηγεί τους ανθρώπους σε παρανοήσεις που προκαλούν ή ενισχύουν τον φόβο και τις προκατάλήψεις απέναντι στους ανθρώπους που ζουν με τον HIV ή και το AIDS.

Η καμπάνια πραγματοποιείται με αφορμή τον εορτασμό των 25 χρόνων λειτουργίας του Κέντρου Ζωής και καλεί την πολιτεία, τους συνεργαζόμενους φορείς και την κοινωνία να δράσουμε όλοι μαζί, για να αντιμετωπίσουμε πιο αποτελεσματικά το κοινωνικό στίγμα.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Item Reviewed: “Βγάλε την ετικέτα” Η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης του Κέντρου Ζωής για τον HIV Rating: 5 Reviewed By: Alex Yiatzides

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ 

 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ. 

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr και κάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη