Μ. Σαλμάς: "Ας το καταλάβουν όλοι ότι στην υπόθεση Novartis είμαι στη λύση του προβλήματος και όχι στο πρόβλημα" | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Μ. Σαλμάς: "Ας το καταλάβουν όλοι ότι στην υπόθεση Novartis είμαι στη λύση του προβλήματος και όχι στο πρόβλημα"

Όπως αναφέρει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο, δικηγορικό γραφείο στην Ουάσιγκτον και ελληνικό δικηγορικό γραφείο του είχαν ζητήσει να εισφέρει στοιχεία στην υπόθεση.
Ας το καταλάβουν όλοι ότι στην υπόθεση Novartis είμαι στη λύση του προβλήματος και όχι στο πρόβλημα", δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας Μάριος Σαλμάς, με αφορμή τον "επιπόλαιο", όπως τον χαρακτηρίζει, τρόπο που προσεγγίζεται η υπόθεση Novartis.
Όπως αναφέρει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο, δικηγορικό γραφείο στην Ουάσιγκτον και ελληνικό δικηγορικό γραφείο του είχαν ζητήσει να εισφέρει στοιχεία στην υπόθεση. "Το Ελληνικό γραφείο όταν πρωτοήρθε σε επαφή μαζί μου μού εξήγησε ότι μάρτυρας εθελοντής σε συζητήσεις με το αμερικανικό γραφείο και παρουσία του, τεκμηρίωσε ότι η εταιρεία Novartis με πολεμούσε με αθέμιτες πρακτικές, μου ανέφερε πειστικά στοιχεία που θυμήθηκα τι τραβούσα από τον πόλεμο που δεχόμουν κατά την θητεία μου. Με ρώτησε εάν έχω στοιχεία που αφορούν στην Novartis και εάν ήθελα να συνεισφέρω στην έρευνα. Του είπα ότι έχω στην διάθεσή μου πορίσματα από ελεγκτικά όργανα, τα οποία θα εισέφερα στην έρευνα και αφορούν στην Novartis και τις αθέμιτες πρακτικές της στην Ελλάδα. Συναντήθηκα μία και μοναδική φορά με δικηγόρους από το αμερικανικό γραφείο στο δικηγορικό γραφείο στην Αθήνα και εισέφερα τα πορίσματα"
Επίσης, αναφέρει ότι του ζητήθηκε από το δικηγορικό γραφείο στην Αθήνα να καταθέσει και στις Αμερικανικές αρχές, "όχι όμως ως πληροφοριοδότης διότι για όσους γνωρίζουν σε καθεστώς προστασίας μπαίνουν οι συμμετέχοντες στο αδίκημα, αλλά ως απλός μάρτυρας"
Όπως τονίζει ο κ. Σαλμάς, "Αποφάσισα να μην πάω στις ΗΠΑ να καταθέσω, αλλά να ενημερώσω την χώρα μου. Αν χρειαστεί μπορώ να αποδείξω ότι αν ήθελα να καταθέσω στις ΗΠΑ θα μπορούσα να είχα πάει. Τέλος ας το καταλάβουν όλοι ότι στην υπόθεση Novartis είμαι στη λύση του προβλήματος και όχι στο πρόβλημα. Τελεία και Παύλα".
ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων