728x90 AdSpace

Σήμερα

Πρόληψη

Διατροφή

Επιλογές

2/8/17

Τοποθέτηση του εισηγητή της ΝΔ Ιάσονα Φωτήλα για το ν/σ για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.

«Φύκια για μεταξωτές κορδέλες» το νομοσχέδιο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας 

Στην απελπιστική κατάσταση στον τομέα της υγείας που όχι μόνο δε βελτιώνεται αλλά επιδεινώνεται με το νομοσχέδιο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας αναφέρθηκε ο Ιάσονας Φωτήλας, εισηγητής της ΝΔ, κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια. 
Ο κ. Φωτήλας αρχικά διευκρίνισε δύο μόνιμες παρεξηγήσεις: Ο Άδωνις Γεωργιάδης δεν «απέλυσε» τους γιατρούς του πρώην ΙΚΑ- ΠΕΔΥ, αλλά τους είχε καλέσει να επιλέξουν ανάμεσα στο ιατρείο τους και στο ΕΣΥ. Κάτι που επανέλαβε πρόσφατα και ο ΣΥΡΙΖΑ. Το άρθρο για τους ανασφάλιστους δεν το εμφάνισαν για πρώτη φορά οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, αλλά προϋπήρχε από το 2014 επί ΝΔ και απλώς το επανέλαβαν. 
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στον λανθασμένο τρόπο σχεδιασμού της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας από την κυβέρνηση που ως αποτέλεσμα θα έχει «στο τέλος της ημέρας οι δημόσιες δομές να μη λειτουργούν ή να υπολειτουργούν και οι πολίτες ασθενείς να τρέχουν πάλι στους ιδιώτες γιατρούς, χωρίς όμως την ασφαλιστική κάλυψη αυτή τη φορά». Επίσης, αναρωτήθηκε «τι θα πει η κυβέρνηση σε ανθρώπους που έχουν επενδύσει στις ΜΗΝ, παρέχοντας εξαιρετικής ποιότητας φροντίδα υγείας στους πολίτες και θα αναγκαστούν να τις κλείσουν». Ακόμη, αναφέρθηκε στην κωλοτούμπα της κυβέρνησης με την επανασύσταση του ΕΣΑΝ –που κατήγγειλε στο παρελθόν -, ενώ γνώριζε ότι υπήρχε ρεαλιστική ανάγκη για κοστολόγηση των υπηρεσιών των νοσοκομείων. 
Τέλος, τόνισε την ανάγκη απόσυρσης δύο Υπουργικών τροπολογιών. Στη μια τροπολογία χρησιμοποιώντας την αγωνία του επικουρικού προσωπικού αλλά και των πολιτών η κυβέρνηση προσπαθεί να περάσει ταυτόχρονα και φωτογραφική διάταξη σκάνδαλο για μετάταξη δοκίμων υπαλλήλων είτε σε κενές οργανικές θέσεις είτε σε προσωποπαγείς. Στην άλλη, καλυπτόμενη με γενικόλογες διατάξεις, προσπαθεί να δώσει άφεση αμαρτιών στη διοίκηση του ΚΕΕΛΠΝΟ, νομιμοποιώντας όσες δαπάνες έχει κάνει για καθαριότητα, σίτιση και φύλαξη μηχανισμού ενώ εκκρεμεί δικαστική διαδικασία λόγω καταγγελίας εργαζομένων προς τον εισαγγελέα εφετών διαφθοράς. 

Δείτε το βίντεο της ομιλίας: 

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας:
Ευχαριστώ κύριε πρόεδρε,
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Αντιλαμβάνομαι τον πανικό σας να δείξετε κάτι πέραν της νομοθέτησης φόρων και εισφορών. Αντιλαμβάνομαι τον πανικό σας μετά τις αποκαλύψεις του Γιάννη με ένα «ν», όπου ομολόγησε ότι μαζί τα σχεδιάζανε, παρεούλα – αυτός, ο Αλέξης και ο Σόιμπλε. Όμως, με το να ευτελίζετε το κοινοβούλιο και την κοινοβουλευτική διαδικασία, φέρνοντας λίγες μέρες πριν το κλείσιμο της βουλής σημαντικά νομοσχέδια, χωρίς διαβούλευση και χωρίς εκτίμηση κόστους από το Γενικό Λογιστήριο καθώς και πληθώρα άσχετων τροπολογιών, δε σας σώζει. Οι πολίτες δε θα ξεχάσουν έτσι τη θλιβερή πολιτική σας. 
Τώρα, δυο λόγια για το τι συμβαίνει σήμερα στο χώρο της υγείας ύστερα από δυόμισι χρόνια διακυβέρνησης Τσίπρα – Καμμένου: 
Η κατάσταση είναι απελπιστική. 
Για να κλείσει κάποιος ραντεβού στα νοσοκομεία χρειάζεται να περιμένει σε μερικές περιπτώσεις μέχρι και έξι μήνες - καταθέτω στα πρακτικά το προ ημερών ρεπορτάζ από το Λαϊκό νοσοκομείο όπου για να εξεταστείς στα επείγοντα χρειάζεται να περιμένεις πάνω από 10 ώρες! Για δε τα φάρμακα, η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών, εκτός των πολύ φτωχών ή των ανασφάλιστων, καλούνται παρά τις διαβεβαιώσεις να πληρώνουν συμμετοχή 25%! 
Και δυο λόγια για την καραμέλα των δήθεν «απολύσεων» των γιατρών του ΠΡΩΗΝ ΙΚΑ-ΠΕΔΥ που εσείς αντιστρέψατε είναι ευκαιρία να δοθεί μία κι έξω απάντηση στο θέμα και στη σχετική σπέκουλα, γιατί το ψέμα έχει και όρια.
Τι  έκανε το 2014 το Υπουργείο Υγείας επί Άδωνι Γεωργιάδη; - Σας στοιχειώνει, το ξέρω το όνομα του νυν αντιπροέδρου μας αλλά θα το βρίσκετε μπροστά σας συνέχεια! 
Τι τους πρότεινε λοιπόν; 
Κάλεσε τους ιατρούς να διαλέξουν ανάμεσα στο ιατρείο τους και στο ΕΣΥ. Να γίνουν πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, όπως οι ιατροί των νοσοκομείων (που δεν δικαιούνταν να έχουν ιατρείο) ή να ιδιωτεύσουν στο ιατρείο τους. 
Ξεσηκώσατε τότε τον κόσμο και μιλούσατε για απολύσεις, νεοφιλελευθερισμό μπλα μπλα μπλα μπλα  και τάζατε επαπρόσληψή τους… 
Και ήρθατε στην εξουσία.  
Και τι κάνατε τελικά; 
Καλέσατε με το άρθρο 26 του νόμου 4461/2017 - πριν λίγους μήνες το περάσατε θυμάστε; -  τους ίδιους ιατρούς να διαλέξουν ξανά μεταξύ πλήρους και αποκλειστικής στο ΕΣΥ ή να ιδιωτεύσουν!!!! 
Και μάλιστα, όχι όλους τους δήθεν απολυμένους, αλλά μόνο όσους συνέχιζαν να έχουν εργασιακή σχέση με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, με ασφαλιστικά μέτρα ή χωρίς!    
Κάνατε λοιπόν κάτι άλλο πέραν των υποσχέσεων; Όχι. 
Τους πήρατε πίσω όλους, όπως υποσχόταν ο  κ. Πολάκης στην Βουλή τον Σεπτέμβριο του ‘15; Όχι. 
Η ελληνική γλώσσα, ξέρετε, έχει αρκετές λέξεις για να περιγράψει όποιον πολιτικό υπόσχεται στο λαό χωρίς να  υλοποιεί τις υποσχέσεις του: πολιτικός απατεώνας, ψεύτης, Μαυρογιαλούρος και πολλές άλλες!!!  Αν και Μαυρογιαλούρος δεν είναι σωστό, γιατί αυτός είχε τσίπα και παραιτήθηκε. Εσείς 153 ξεκινήσατε και 153 θα τελειώσετε. 
Και σαν μην έφτανε αυτό, τι προτείνετε σήμερα με το παρόν νομοσχέδιο; 
Καλείτε ιατρούς να γίνουν πλήρους και αποκλειστικής στο ΕΣΥ!!! Και να κλείσουν τα ιατρεία τους!!! 
Είστε απίστευτοι!!!
Περηφανεύτηκε επιπλέον στην Επιτροπή ο κ. Πολάκης και έρχεται στο δεύτερο μέρος ως διάταξη άρθρο για τη δήθεν διαγραφή χρεών που κάνετε προς τους ανασφάλιστους πολίτες, αναδρομικά μέχρι το 2016. 
Οποία πρωτοτυπία! 
Πατάτε πάνω σε υπάρχουσα διάταξη που είχε ψηφίσει η κυβέρνηση Σαμαρά δια του Άδωνι Γεωργιάδη και εδώ, από το 2014! 
Δείξτε μου μία έστω, πληρωμή που διαγράψετε μετά το 2014 - αν έχετε να σας πω μπράβο! Έχετε;  Όχι! 
Ξανά ψέματα λοιπόν… 
Έρχομαι τώρα στο κυρίως  νομοσχέδιο και ειδικά στα πρώτα 26 άρθρα που αφορούν στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για μας στη ΝΔ, η Πρωτοβάθμια Φροντίδα, βρίσκεται στο επίκεντρο της απαιτούμενης μεταρρύθμισης που πρέπει να γίνει στον πολύπαθο χώρο της υγείας. 
Γιατί επιμένουμε στη μεταρρύθμιση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας; Γιατί πολύ απλά αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής του ασθενούς πολίτη με το σύστημα υγείας κι ως εκ τούτου είναι κρίσιμο να γίνεται υπό σωστές προϋποθέσεις.   
Η παρεχόμενη φροντίδα υγείας θα πρέπει να έχει τον χαρακτήρα της καθολικότητας, να αφορά δηλαδή όλους τους πολίτες και η πρόσβαση σε αυτήν να είναι εφικτή  με την ελάχιστη οικονομική επιβάρυνση.
Για να γίνει σωστά η φροντίδα αυτή πρέπει να αξιοποιηθούν  οι σύγχρονες υποδομές κλινικού και εργαστηριακού ελέγχου, δημόσιες και ιδιωτικές αλλά και το υπάρχον ιατρικό προσωπικό. 
Να υπάρχει επιπλέον σωστή λειτουργία του ήδη υπάρχοντος θεσμού του οικογενειακού γιατρού με ελεύθερη  επιλογή από τον πολίτη. Ο οικογενειακός γιατρός έχει σήμερα ρόλο διευρυμένο που περιλαμβάνει την παρακολούθηση των χρονίως πασχόντων αλλά και την πρόληψη και αγωγή υγείας και την κατ’ οίκον νοσηλεία.
Αν λειτουργήσει σωστά, θα αποσυμφορηθούν επιπλέον τα νοσοκομεία που όλοι αναγνωρίζουμε σήμερα ότι λειτουργούν  στα όριά τους!
Τι μας φέρνει ως απάντηση σε αυτ
ή την αναγκαιότητα για την ΠΦΥ η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, 2,5 χρόνια μετά από την εκλογή της;  
Ένα νομοσχέδιο όπου η ιδεοληψία υπέρ του κρατικού και ενάντια στο ιδιωτικό συναγωνίζεται την προχειρότητα και η αποσύνδεση από την πραγματικότητα των αναγκών των πολιτών συναγωνίζεται τη μεγαλοστομία για δήθεν «μεταρρύθμιση».
Εξηγούμαι: 
Δημιουργούνται καταρχάς νέες, αχρείαστες, «μίζερες» κρατικές δομές, οι ΤΟΜΥ. Σας πείραξε ό όρος μίζερες που χρησιμοποίησα στην Επιτροπή αλλά η πραγματικότητα είναι δυστυχώς αυτή. Οι ΤΟ.Μ.Υ. εκτός του ότι προβλέπουν κάλυψη του 30% του πληθυσμού θα ιδρύονται αρχικά μόνο σε μεγάλες πόλεις και όχι στην ύπαιθρο. Άρα, όχι καθολική κάλυψη των πολιτών.
Με τη διάταξη επιπλέον της παραγράφου 2 του άρθρου 11 ο οικογενειακός γιατρός της ΤΟΜΥ επιβάλλεται σχεδόν υποχρεωτικά στον πολίτη και δεν αποτελεί ελεύθερη επιλογή του,   αφού αναφέρεται ρητά πως μόνο όπου οι δημόσιες μονάδες παροχής υπηρεσιών Π.Δ. δεν καλύπτουν πλήρως τον πληθυσμό ευθύνης τους, καθήκοντα οικογενειακού ιατρού ασκούν ιδιώτες γιατροί συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ που κατέχουν το σχετικό τίτλο ειδικότητας. Η ελευθερία επιλογής λοιπόν οικογενειακού γιατρού από τον πολίτη περιορίζεται ασφυκτικά! 
Μας υπόσχεστε ότι το πρόγραμμα αυτό θα υλοποιηθεί μέσω του ΕΣΠΑ και μετά το τέλος του από τον κρατικό προϋπολογισμό. 
Ακόμα κι έτσι αν έχουν τα πράγματα, εμείς πιστεύουμε ότι οι ίδιοι πόροι που θέλετε να ξοδέψετε μέσω του ΕΣΠΑ, θα μπορούσαν να διοχετευτούν για την περαιτέρω βελτίωση του υπάρχοντος συστήματος, με συμβεβλημένους οικογενειακούς γιατρούς και ελεύθερους επαγγελματίες στα Κέντρα Υγείας και στα διαγνωστικά κέντρα, όπου προσφέρουν στους πολίτες ποιοτικότερη φροντίδα υγείας.  
Επιπλέον, ο αριθμός των δεκάδων Υπουργικών Αποφάσεων, 32! στον αριθμό, που απαιτούνται για την υλοποίηση αυτού του σχεδίου συντείνει  προς το ανέφικτο της υλοποίησης του σχεδίου.
Και δεν τα είπαμε μόνο εμείς η ΝΔ αυτά, τα είπε η πλειοψηφία των φορέων με τις παρατηρήσεις  τους  που βιώνουν τα καθημερινά προβλήματα του χώρου της υγείας.
Μάλιστα με αυτές τις διατάξεις, δεν θα αποσυμφορηθούν τα νοσοκομεία, αλλά  φαίνεται ότι το μόνο που θέλετε να κάνετε είναι να παρακάμψετε τους ιδιώτες συμβεβλημένους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ και τους ελεύθερους επαγγελματίες ιατρούς.
Εσείς όμως, κύριε Υπουργέ, δια του γενικού Γραμματέα Υγείας έχετε παραδεχθεί ότι και τα επόμενα χρόνια το σύστημα πρωτοβάθμιας θα λειτουργεί με ευρεία αξιοποίηση των συμβεβλημένων γιατρών του ΕΟΠΥΥ! 
Άρα, τι περισσότερο αποτελεί αυτό που θέλετε να φτιάξετε από μία ιδεοληψία περί δήθεν κρατικών δομών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας; 
Τελικά, θα σπαταληθούν πόροι με αποτέλεσμα στο τέλος της ημέρας οι δημόσιες δομές να μη λειτουργούν ή να υπολειτουργούν και οι πολίτες ασθενείς να «τρέχουν» πάλι στους ιδιώτες γιατρούς, χωρίς όμως την ασφαλιστική κάλυψη αυτή τη φορά, δηλαδή και κρατήσεις θα τους κάνετε και τον γιατρό μόνοι τους θα τον πληρώνουν….  
Και ενώ επιβάλλετε έναν υποχρεωτικό οικογενειακό γιατρό που θα παραπέμπει αυτός όποτε θέλει, έρχεστε στο άρθρο 4 για τα Κέντρα Υγείας, και μας λέτε ότι  μπορούν να προσέρχονται σε αυτά οι πολίτες ΚΑΙ αυτοβούλως!
Τελικά, τι σημαίνει το «αυτοβούλως»; Είναι ή δεν είναι στην κρίση του πολίτη να παρακάμψει τον υποχρεωτικό οικογενειακό ιατρό της ΤΟΜΥ που προβλέπεται πιο κάτω στο νομοσχέδιο στην παράγραφο 6α του άρθρου 19, όπου λέτε ότι η παραπομπή από τον οικογενειακό γιατρό είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την πρόσβαση στο Κέντρο Υγείας;
Αντιθέτως, εσείς δίνετε προτεραιότητα στην κάλυψη του πληθυσμού μέσω των δημόσιων δομών και όχι στις προτιμήσεις του πολίτη, όπως εμείς πιστεύουμε και τόνισα στην εισαγωγή.  
Όσον αφορά στο δεύτερο μέρος του νομοσχεδίου. 
Αποτελείται από 68 επιπλέον άρθρα/ διατάξεις, που μερικές αποτελούν από μόνες τους χωριστά νομοσχέδια, λίγες ημέρες πριν τη λήξη της συνεδρίασης της Βουλής! 
Παρόλα αυτά, υπάρχουν σε αυτό το δεύτερο μέρος διατάξεις προς την θετική κατεύθυνση, ειδικά όσες αφορούν σε αποζημιώσεις ιατρικού προσωπικού, όπως των εφημεριών των γιατρών ή των εργαζομένων του ΕΚΑΒ που δεν έχουν πληρωθεί για παρελθόντα έτη.
Υπάρχουν όμως και διατάξεις ιδιαίτερα προβληματικές που χρήζουν σοβαρής κριτικής. Μία από τις διατάξεις αυτές αφορά στις μονάδες ημερήσιας νοσηλείας, τις λεγόμενες ΜΗΝ του άρθρου 30.
Θέτετε καταρχάς όριο στις ειδικότητες που μπορεί να αναπτυχθούν σε μια αυτοτελή ιδιωτική ΜΗΝ αφού επιτρέπεται πια μόνο μία να λειτουργεί - κάτι που δεν εφαρμόζεται σε καμία άλλη δομή Πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. 
Δεν καταλαβαίνω δηλαδή γιατί στα πολυιατρεία να προβλέπονται διάφορες ΜΗΝ και διαφορετικές ειδικότητες ιατρών, όπως αντίστοιχα και στα διαγνωστικά κέντρα που μπορεί να έχουν και ακτινολογικό και μικροβιολογικό τμήμα. Δεν μπορεί να υπάρχουν «δύο μέτρα και δύο σταθμά» στον τομέα της Πρωτοβάθμιας και να δημιουργούνται ανισότητες!
Πάτε όμως να κάνετε ένα ολέθριο λάθος θέτοντας νέες πολεοδομικές και τεχνικές προδιαγραφές για τις ήδη λειτουργούσες αυτοτελείς ΜΗΝ, με νέες Υπουργικές Αποφάσεις που θα εκδοθούν, και μάλιστα λέτε πως όποιος δεν προσαρμοστεί σε χρονικό διάστημα ενός έτους χάνει την προηγούμενη άδεια και κλείνει. 
Πρόκειται για ρυθμίσεις που δείχνουν ότι θέλετε με κάθε τρόπο να καταργήστε τις υπάρχουσες αδειοδοτημένες ΜΗΝ και συγκεκριμένα όσες είχαν αναπτύξει πάνω από μια ειδικότητα όπως στην Πάτρα, στην Κρήτη, στη Λάρισα, στον Πειραιά αλλά και αυτές που συστεγάζονται με άλλους φορείς Πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. 
Ευνοείτε έτσι τις ΜΗΝ των Ιδιωτικών Κλινικών, καθώς τους δίνετε το δικαίωμα για όλα τα είδη αναισθησίας, υποβαθμίζοντας παράλληλα τις αυτοτελείς ΜΗΝ σε απλά ιατρεία με μόνο δικαίωμα ιατρικές πράξεις και τοπική αναισθησία! 
Και αναρωτιέμαι τι θα πείτε σε αυτούς τους ιατρούς κατά κύριο λόγο που έχουν επενδύσει στις ΜΗΝ και παρέχουν  εξαιρετικής ποιότητας φροντίδα υγείας στους πολίτες;
Σχετικά με το θέμα της ΕΣΑΝ του άρθρου 66 τώρα. 
Δεν βγάλατε λέξη για το άρθρο αυτό και πώς άλλωστε αφού πρόκειται και εδώ για μία ακόμα κωλοτούμπα που ‘χετε κάνει αλλάζοντας όνομα στην εταιρεία που καταγγέλλατε στο πρόσφατο παρελθόν, ενώ ξέρατε ότι υπήρχε ρεαλιστική ανάγκη για κοστολόγηση των υπηρεσιών των νοσοκομείων και δεν χρειαζόταν να σας το πει η τρόικα. 
Διοργανώνατε μάλιστα μαζικούς αγώνες ενάντια στην κοστολόγηση των υπηρεσιών μέχρι το 2014. 
Έρχεστε όμως τώρα κατά την προσφιλή σας συνήθεια και αλλάζετε μόνο τα ονόματα και μας μιλάτε για την ίδια εταιρεία σαν να μην έγινε τίποτα  και χωρίς ίχνος σοβαρότητας. 
Δεν αλλάζει καν το Δ.Σ. ούτε ο πρόεδρός της - αφού παραιτήθηκε μόνος του. Αντί να κάνετε μία αυτοκριτική για τη στάση σας σήμερα, μόνο αλλαγές στα ονόματα κάνετε. 
Αντί, όπως θα έπρεπε, να ξεκινήσουμε συζήτηση για την κοστολόγηση των υπηρεσιών με βάση το ισχύον διεθνές πρότυπο που χρειάζεται τουλάχιστον 5 χρόνια για να εφαρμοστεί χάθηκαν τρία ολόκληρα χρόνια μέχρι να αντιληφτείτε το πασιφανές. 
Αυτοί είστε…
Ένα σχόλιο  τέλος  για τις τροπολογίες που φέρνετε. 
Για σήμερα – γιατί δεν ξέρω και πόσες άλλες τροπολογίες σκοπεύετε να μας φέρετε - θέλω να σχολιάσω δύο.  
Κατ’ αρχάς την τροπολογία με γενικό αριθμό 1202 και ειδικό 84 που φέρνετε, γιατί είναι ντροπή σας να εκμεταλλεύεστε την αγωνία του επικουρικού προσωπικού αλλά και των πολιτών που θα βρεθούν σε νοσοκομεία χωρίς προσωπικό. 
Βάζετε αρχικά στην πρώτη παράγραφο διάταξη για την παράταση θητείας των επικουρικών γιατρών με την οποία προφανώς συμφωνούμε.
Έλα μου όμως που προσθέτετε επιπλέον διάταξη σκάνδαλο της παραγράφου 2, όπου προβλέπεται κατ’ εξαίρεση βεβαίως δυνατότητα μετάταξης σε δόκιμους υπαλλήλους ακόμα και πριν το τέλος της δοκιμαστικής περιόδου θητείας τους      (πριν δηλαδή τη διετία) σε κενή οργανική θέση και αν δεν υπάρχει μεταφορά θέσης του υπαλλήλου!!! 
Τι άλλο θα σκαρφιστείτε αναρωτιέμαι για να παρακάμψετε τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα που κουρελιάζετε; ποιους φωτογραφίζεται με αυτή τη διάταξη; 
Απαιτούμε να αποσυρθεί άμεσα και σας καταγγέλλουμε για την προκλητική κοινοβουλευτική σας πρακτική. 
Και καταλήγουμε στην τροπολογία με γενικό αριθμό 1203 και ειδικό 85 σχετικά με διάφορες ρυθμίσεις για το ΚΕΕΛΠΝΟ, το ΕΚΑΒ και την καθαριότητα, σίτιση και φύλαξη των υπηρεσιών του Υπουργείου. 
Στην παράγραφο 3 περίπτωση β αναφέρεται φυσικά και το ΚΕΕΛΠΝΟ με αποτέλεσμα να νομιμοποιείτε όσες δαπάνες έχουν γίνει για καθαριότητα, σίτιση και φύλαξη μηχανισμού με απευθείας αναθέσεις αξίας εκατομμυρίων ευρώ, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη δικαστική διαδικασία λόγω της καταγγελίας εργαζομένων προς τον εισαγγελέα εφετών διαφθοράς. Η ρύθμιση αυτή που φέρνετε είναι φωτογραφική – το αποδεικνύει μάλιστα το γεγονός ότι ξεχάσατε να σβήσετε στην Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους σελ. 3 το όνομα του ΚΕΕΛΠΝΟ που σας είχε προωθήσει τη ρύθμιση που ζητούσε. Ο Άρειος Πάγος έχει κρίνει αντισυνταγματικές τις φωτογραφικές τροπολογίες – αν δεν την αποσύρετε αύριο θα είστε εσείς υπόλογοι. 
Η ΝΔ καταψηφίζει επί της αρχής το νομοσχέδιο. Επιφυλασσόμαστε να πούμε ποια άρθρα θα ψηφίσουμε.
Σας ευχαριστώ.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Item Reviewed: Τοποθέτηση του εισηγητή της ΝΔ Ιάσονα Φωτήλα για το ν/σ για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας. Rating: 5 Reviewed By: Alex Yiatzides