Νεαρή Κινέζα με ειδικές ανάγκες δίνει μαθήματα καλοσύνης μέσω διαδικτύου | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Νεαρή Κινέζα με ειδικές ανάγκες δίνει μαθήματα καλοσύνης μέσω διαδικτύου

Πεκίνο (Xinhua) - Ενώ πολλές γυναίκες κυνηγούν τη φήμη και το χρήμα κάνοντας πλαστικές επεμβάσεις και εκθέτοντας τα υπεργυμνασμένα σώματά τους με τη βοήθεια των πολλών εφαρμογών του διαδικτύου, η Γιανγκ Λι άγγιξε τις καρδιές εκατομμυρίων οπαδών στο διαδίκτυο δείχνοντας την καθημερινή της ζωή. 
Δεν είναι η πρώτη φορά που η 27χρονη Γιανγκ τραβά την προσοχή του κοινού. Η ανάπηρη γυναίκα έγινε πρωτοσέλιδο το 2006, καθώς πέρασε στις εισαγωγικές εξετάσεις στην Κίνα με τη βοήθεια των ...ποδιών της. Στην πραγματικότητα, ό,τι μπορούν να κάνουν οι κανονικοί άνθρωποι με τα χέρια τους αυτή το κάνει με τα πόδια της, από το πλύσιμο, το μαγείρεμα, το φαγητό μέχρι τα ψώνια, ακόμα και το μακιγιάζ.
«Έμαθα να βάφομαι όταν σπούδαζα. Ήθελα να είμαι σαν τις συμφοιτήτριές μου που ήταν πάντα βαμμένες, με σχεδιασμένα φρύδια και κραγιόν στα χείλη» θυμάται η Γιανγκ.
Η δυναμική νεαρή γυναίκα εργάζεται σε μια εταιρεία στο Μπενγκμπού της ανατολικής Κίνας. Κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος, χρησιμοποιεί μία εφαρμογή απευθείας μετάδοσης στο κινητό της, για να δείξει πώς ξεπέρασε την αναπηρία της και ζει πλέον ανεξάρτητη. Η Γιανγκ συνήθως κρατά το τηλέφωνό με το ένα της πόδι ενώ μιλάει για τη ζωή της. Δείχνει επίσης τη γειτονιά της τοποθετώντας το τηλέφωνο στο στήθος της, με τη βοήθεια ενός σταθεροποιητή. Αφότου ανέβασε στο διαδίκτυο το πρώτο της βίντεο, τον περασμένο Ιούλιο, αμέσως απέκτησε πάνω από 2 εκατ. υποστηρικτές οι οποίοι την αποκαλούν πλέον «άγγελο χωρίς φτερά» και «αδελφή της έμπνευσης».
«Σε αντίθεση με άλλους, δεν τραγουδώ, δεν λέω αστεία, δεν προσποιούμαι ότι είμαι χαριτωμένη στα βίντεό μου. Τους δείχνω ακριβώς πώς ζω τη ζωή μου» λέει η Γιανγκ.
Ποτέ δεν ζήτησε ένα «δώρο», έναν όρο για τα «like» των υποστηρικτών της στο διαδίκτυο. Ωστόσο, κάποιοι την επέκριναν ότι επωφελείται από τη αναπηρία της, με το να ζητιανεύει.
Η Γιανγκ όμως δεν αφήνει να την επηρεάσουν αυτά τα σχόλια. «Όλοι οι κανονικοί άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να ανεβάσουν κάτι ζωντανό στο διαδίκτυο. Γιατί όχι εγώ;» λέει η νεαρή γυναίκα. 
«Οι περισσότεροι άνθρωποι με ενθαρρύνουν, αισθάνομαι τον σεβασμό και την καλοσύνη τους. Ως άτομο με ειδικές ανάγκες έχω κερδίσει την αναγνώριση από την κοινωνία από τότε που ήμουν παιδί» συνεχίζει.
Τα χέρια της Γιανγκ ακρωτηριάσθηκαν έπειτα από ένα σοβαρό ατύχημα με καλώδιο υψηλής τάσης, όταν ήταν τεσσάρων ετών. Η μητέρα της την έμαθε πώς να χρησιμοποιεί τα πόδια της για να κάνει πράγματα που φαίνονται αδύνατα για τους άλλους, όπως να τρώει με τα παραδοσιακά ξυλάκια, να βουρτσίζει τα δόντια της και να γράφει. Θυμάται πώς έκανε δύο ώρες για να φάει και πόσο δύσκολο ήταν να κρατάει το στυλό με τα γυμνά της πόδια για να γράψει τις σχολικές της ασκήσεις τον χειμώνα, όταν η θερμοκρασία έπεφτε στους -5 βαθμούς Κελσίου.  
«Τα πας πολύ καλά» την ενθάρρυνε συνεχώς η μητέρα της. 
«Εκείνη την εποχή η μητέρα μου με έμαθε να είμαι ανεξάρτητη, ώστε μία ημέρα να μπορώ  να φροντίζω τον εαυτό μου όταν θα είμαι μόνη μου» λέει η Γιανγκ. 
Τα πόδια και η σπονδυλική της στήλη έχουν παραμορφωθεί μετά από 20 χρόνια συνεχούς άσκησης και σκληρής δουλειάς. Είναι πολύ περήφανη που πέρασε στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο το 2007 και τώρα ζει από τη δουλειά της στο Μπενγκμπού. 
«Μετά το ατύχημα μου, η μητέρα μου άφησε τη δουλειά της για να με φροντίζει, ενώ ο πατέρας μου έπρεπε να στηρίξει μόνος του ολόκληρη την οικογένεια. Τώρα που γερνούν δεν θέλω να τους επιβαρύνω πια», λέει η Γιάνγκ.
Ο «άγγελος χωρίς φτερά» επιθυμεί να περάσει μηνύματα καλοσύνης δείχνοντας τη ζωή του.
«Εάν μου πέσει κάτι στο δρόμο υπάρχει πάντα κάποιος να με βοηθήσει. Μοιράζομαι αυτές τις στιγμές στα βίντεό μου, έτσι ώστε περισσότεροι άνθρωποι να δουν αυτήν την καλοσύνη» λέει η νεαρή γυναίκα.
ΑΠΕ

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων