Πρόσβαση 82.000 πολιτών στις κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων, παρέχει η Κάρτα δημότη που θέσπισε ο δήμος και παρουσίασε το μεσημέρι μαζί με το πληροφοριακό σύστημα «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ», ο δήμαρχος Γιώργος Καμίνης σε συνέντευξη Τύπου.
Με την κάρτα διευκολύνεται η πρόσβασή τους σε 21 υπηρεσίες του δήμου των ωφελουμένων στα κοινωνικά του προγράμματα, όπως ο Κόμβος Αλληλοβοήθειας Πολιτών, τα έξι Δημοτικά Ιατρεία, οι 25 Λέσχες Φιλίας, η Βοήθεια στο Σπίτι, η Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη Ανασφάλιστων, η Κοινωνική Κατοικία, το Κοινωνικό Πλυντήριο, το Κοινωνικό Φαρμακείο, οι Ξενώνες Αστέγων, το Ταμείο Επισιτιστικής Βοήθειας για απόρους, οι Χορηγίες και η Ψυχοκοινωνική υποστήριξη.
Ο δήμαρχος, παρουσιάζοντας τις δύο δράσεις, εξέδωσε παρουσία των δημοσιογράφων και εντός λίγων λεπτών τη δική του, προσωπική, κάρτα. Όσο για το «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ», αποτελεί την πρώτη μεγάλη βάση καταγραφής των εξατομικευμένων αναγκών για χιλιάδες πολίτες. Με τη λειτουργία του, τόνισε ο κ. Καμίνης, έχει επιταχυνθεί η εξυπηρέτηση των δημοτών, με αξιοπρέπεια και διαφάνεια, έχει ενισχυθεί η αξιοπιστία των υπηρεσιών, έχει βελτιωθεί η οργάνωση της Διεύθυνσης Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Υγείας και του ΚΥΑΔΑ, ενώ έχει αρχίσει να μειώνεται δραστικά το κόστος λειτουργίας των κοινωνικών υπηρεσιών του δήμου. Στους έξι μήνες, που λειτουργεί, κατέγραψε 82.00 δικαιούχους των προγραμμάτων του δήμου. Μέσω αυτού, πραγματοποιήθηκαν 81.000 ραντεβού στα Δημοτικά Ιατρεία, 500 για συμβουλευτικές υπηρεσίες, 200 για νομικές, ενώ διανεμήθηκαν 13.179 πακέτα τροφίμων σε δικαιούχους και δόθηκαν διάφορα φάρμακα με 2.500 συνταγές.
Σύμφωνα με τον κ. Καμίνη, το τελευταίο εξάμηνο, οι κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων έχουν εξυπηρετήσει 48.625 πολίτες, έχουν εκδοθεί 8.500 προσωποποιημένες κάρτες, ο αριθμός προβλέπεται να φτάσει τις 30.000 μέσα στο 2018. Ο δήμαρχος χαρακτήρισε το σύστημα «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ», «μεγάλο βήμα διοικητικού εκσυγχρονισμού και ψηφιακής αναβάθμισης των κοινωνικών υπηρεσιών του δήμου Αθηναίων, που καλύπτει με ακόμα καλύτερο τρόπο τις βασικές ανάγκες των κατοίκων». Στην πλατφόρμα «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ», για τη γρηγορότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, έχουν πρόσβαση 214 στελέχη του δήμου με αναβαθμισμένο εξοπλισμό που αποτελείται από laptops, printers καρτών, barcode readers, signature tabs.
ΑΠΕ
Με την κάρτα διευκολύνεται η πρόσβασή τους σε 21 υπηρεσίες του δήμου των ωφελουμένων στα κοινωνικά του προγράμματα, όπως ο Κόμβος Αλληλοβοήθειας Πολιτών, τα έξι Δημοτικά Ιατρεία, οι 25 Λέσχες Φιλίας, η Βοήθεια στο Σπίτι, η Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη Ανασφάλιστων, η Κοινωνική Κατοικία, το Κοινωνικό Πλυντήριο, το Κοινωνικό Φαρμακείο, οι Ξενώνες Αστέγων, το Ταμείο Επισιτιστικής Βοήθειας για απόρους, οι Χορηγίες και η Ψυχοκοινωνική υποστήριξη.
Ο δήμαρχος, παρουσιάζοντας τις δύο δράσεις, εξέδωσε παρουσία των δημοσιογράφων και εντός λίγων λεπτών τη δική του, προσωπική, κάρτα. Όσο για το «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ», αποτελεί την πρώτη μεγάλη βάση καταγραφής των εξατομικευμένων αναγκών για χιλιάδες πολίτες. Με τη λειτουργία του, τόνισε ο κ. Καμίνης, έχει επιταχυνθεί η εξυπηρέτηση των δημοτών, με αξιοπρέπεια και διαφάνεια, έχει ενισχυθεί η αξιοπιστία των υπηρεσιών, έχει βελτιωθεί η οργάνωση της Διεύθυνσης Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Υγείας και του ΚΥΑΔΑ, ενώ έχει αρχίσει να μειώνεται δραστικά το κόστος λειτουργίας των κοινωνικών υπηρεσιών του δήμου. Στους έξι μήνες, που λειτουργεί, κατέγραψε 82.00 δικαιούχους των προγραμμάτων του δήμου. Μέσω αυτού, πραγματοποιήθηκαν 81.000 ραντεβού στα Δημοτικά Ιατρεία, 500 για συμβουλευτικές υπηρεσίες, 200 για νομικές, ενώ διανεμήθηκαν 13.179 πακέτα τροφίμων σε δικαιούχους και δόθηκαν διάφορα φάρμακα με 2.500 συνταγές.
Σύμφωνα με τον κ. Καμίνη, το τελευταίο εξάμηνο, οι κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων έχουν εξυπηρετήσει 48.625 πολίτες, έχουν εκδοθεί 8.500 προσωποποιημένες κάρτες, ο αριθμός προβλέπεται να φτάσει τις 30.000 μέσα στο 2018. Ο δήμαρχος χαρακτήρισε το σύστημα «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ», «μεγάλο βήμα διοικητικού εκσυγχρονισμού και ψηφιακής αναβάθμισης των κοινωνικών υπηρεσιών του δήμου Αθηναίων, που καλύπτει με ακόμα καλύτερο τρόπο τις βασικές ανάγκες των κατοίκων». Στην πλατφόρμα «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ», για τη γρηγορότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, έχουν πρόσβαση 214 στελέχη του δήμου με αναβαθμισμένο εξοπλισμό που αποτελείται από laptops, printers καρτών, barcode readers, signature tabs.
ΑΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου