Aπαγόρευσαν στον Θ. Γιαννόπουλο να βλέπει ασθενείς στο Λακό | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Aπαγόρευσαν στον Θ. Γιαννόπουλο να βλέπει ασθενείς στο Λακό

Θα πρέπει να γνωρίζει όμως ο κ. Διοικητής ότι δεν μπορεί να μου απαγορεύσει να επισκέπτομαι ασθενείς που έχουν την ανάγκη μου στο Νοσοκομείο
Γράφει ο Θανάσης Γιαννόπουλος στο προσωπικό του προφιλ στο facebook:

Μετά από 45 χρονιά παρουσίας μου στο ΛΑΪΚΟ Νοσοκομείο, στην Α’ Χειρουργική Κλινική της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, δεν θα περίμενα ποτέ ο Διοικητής του Νοσοκομείου κ. Χαρμανίδης – από ότι διαπιστώνεται πολιτικός εγκάθετος – να μου απαγορεύσει να βλέπω αρρώστους με προβλήματα υγείας μεγάλα, αρρώστους που είχα χειρουργήσει, άλλους που είχαν νοσηλευθεί για σοβαρά προβλήματα στο Νοσοκομείο και καινούριους αρρώστους με προβλήματα διαγνωστικά και θεραπευτικά που έχουν τόσο μεγάλη ανάγκη τη σημερινή δύσκολη εποχή στο χώρο της Υγείας. Θα πρέπει να γνωρίζει όμως ο κ. Διοικητής ότι δεν μπορεί να μου απαγορεύσει να επισκέπτομαι ασθενείς που έχουν την ανάγκη μου στο Νοσοκομείο και να έχω τις οποιεσδήποτε δραστηριότητες που πηγάζουν από την επιστημονική μου οντότητα ως Ομότιμος Καθηγητής της Χειρουργικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Θα έπρεπε να γνωρίζει ότι τα μέλη ΔΕΠ όπως και οι Ομότιμοι Καθηγητές έχουν άμεση διοικητική σχέση και εξάρτηση από τα διοικητικά όργανα του Πανεπιστημίου, τον κ. Πρύτανη, τον κ. Κοσμήτορα, τον Πρόεδρο της Ιατρικής Σχολής και του Τομεάρχες αυτής. Θα έλεγα όμως ότι αδιάντροπα και ξετσίπωτα ενοχοποιεί τον Αναπληρωτή Υπουργό Υγείας κ. Π. Πολάκη για την απόφασή του αυτή, λέγοντας ότι ο Υπουργός του έστειλε SMS για να συμπεριφερθεί κατ’ αυτόν τον απρεπή τρόπο σε εμένα. Πιστεύω ότι ο Αναπληρωτής Υπουργός δεν έχει καμία συμμετοχή σε όλη αυτή την ιστορία, αλλά η απρεπής αυτή συμπεριφορά του Διοικητή πηγάζει από τη πολιτική νοοτροπία του χαμελεοντισμού που τον διακρίνει. Θα πρέπει να γνωρίζει όμως ότι μπροστά στον ανθρώπινο πόνο και στην αγωνία της αρρώστιας που έχει κάθε άνθρωπος δεν υπάρχει πολιτικό και κομματικό πάθος!!! Αυτόν τον Διοικητή σας τον παραδίδω στη κρίση σας για αυτή του τη συμπεριφορά, η οποία δεν έχει αντίκτυπο σε εμένα αλλά σε πάσχοντες συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη τη μακροχρόνια εμπειρία μου στην ιατρική τέχνη και επιστήμη.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων