Η Ελένη έζησε με τον καρκίνο 2 φορές, την πρώτη όταν το παιδί της ήταν 6 ετών | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Η Ελένη έζησε με τον καρκίνο 2 φορές, την πρώτη όταν το παιδί της ήταν 6 ετών

Δεν θα ξεχάσω το προσωπάκι του γιου μου που την 1η φορά ήταν 6 ετών να μου λέει: Σ’ αγαπώ πάρα πολύ, άλλα δεν θέλω να έρχομαι κοντά σου, γιατί εάν κολλήσω και πέσουν και τα δικά μου μαλλάκια, θα με κοροϊδεύουν οι φίλοι μου στο σχολείο.
Έχω νοσήσει από τον καρκίνο όπως πάρα πολλοί άνθρωποι…. ήρωες
Το 2010 και το 2014…… είχα κοντά μου τον άντρα μου και τον γιο μου ❤❤
Αυτούς τους αφανείς ήρωες που μου έδιναν τόση δύναμη και κρατούσαν την ψυχολογία μου ανεβασμένη στις τόσο σκληρές καταστάσεις που περνούσα… δυο πολύ δύσκολα χειρουργεία…. και παααρα πολλές χημειοθεραπείες και μεταγγίσεις.
Δεν θα ξεχάσω το προσωπάκι του γιου μου που την 1η φορά ήταν 6 ετών να μου λέει: Σ’ αγαπώ πάρα πολύ, άλλα δεν θέλω να έρχομαι κοντά σου, γιατί εάν κολλήσω και πέσουν και τα δικά μου μαλλάκια, θα με κοροϊδεύουν οι φίλοι μου στο σχολείο.

τώρα στα 15 του γνωρίζει τα πάντα για τον καρκίνο και θέλει να ακολουθήσει την ιατρική για να βοηθήσει τον κόσμο.
Με πολύ θετική ενέργεια και αγάπη το ξεπεράσαμε και κάνουμε πολλαααα όνειρα, ζούμε με πάθος την κάθε μέρα και είμαστε ευγνώμονες .
εύχομαι να μη ξανά νοσήσει κανείς…..και να βλέπω μόνο υγιείς και χαμογελαστούς ανθρώπους!
Δυστυχώς σε τέτοιες καταστάσεις όλοι απομακρύνονται, αλλά από τη μια είναι καλό γιατί κάνεις τα μεγάλα ξεκαθαρίσματα σου και κρατάς στη ζωή σου μόνο αυτούς που αξίζουν πραγματικά.
εμείς οι καρκινοπαθείς το μόνο που θέλουμε είναι αγάπη και ένα:
όλα θα πάνε καλά!!!
ευχαριστώ πολύ!!

Ελένη Παπαδοπούλου Παπασταύρου
http://wincancer.gr/

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων