Παραμένει εκτός λειτουργίας το σύστημα του ΕΟΠΥΥ (20/12) | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Παραμένει εκτός λειτουργίας το σύστημα του ΕΟΠΥΥ (20/12)

Απίστευτη ταλαιπωρία για τους ασφαλισμένου του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας, του γνωστού μας ΕΟΠΥΥ παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες
Απίστευτη ταλαιπωρία για τους ασφαλισμένους του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας, του γνωστού μας ΕΟΠΥΥ παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες καθώς, πέραν όλων των άλλων, έχουν πέσει και οι ηλεκτρονικές εφαρμογές του Οργανισμού με αποτέλεσμα κανείς να μην μπορεί να εξυπηρετηθεί.

Η οθόνη που εμφανίζεται

Η ταλαιπωρία κρατάει από την περασμένη Παρασκευή (13/12) οπότε και ξεκίνησε επισήμως η μεταφορά των δεδομένων του ΕΟΠΥΥ στο νέο Data Center της Πεύκης από εκείνο που υπήρχε στην οδό Πατησίων. Εκεί μεταφέρονται σταδιακά όλα οι χρήσιμες πληροφορίες του Οργανισμού που υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή.
Ο ΕΟΠΥΥ μάλιστα είχε βγάλει σχετική ανακοίνωση για τις δυσλειτουργίες που θα προέκυπταν στην καθημερινή εξυπηρέτηση των ασθενών, τίποτε όμως δεν τους προϊδέαζε για το τι θα επακολουθήσει. Και τούτο γιατί ακόμα και σήμερα Παρασκευή 20/12 το πρόβλημα δεν έχει αποκατασταθεί, παρά τις αρχικές διαβεβαιώσεις ότι όλα θα λειτουργούν κανονικά από την Δευτέρα.
Μάλιστα στην σχετική ανακοίνωση που είχε εκδοθεί την περασμένη εβδομάδα γινόταν ρητή αναφορά στην επανέναρξη λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών: «Καλούμε τους υπόλοιπους ασφαλισμένους να προσέρχονται στα φαρμακεία από τη Δευτέρα 16/12/2019, οπότε θα επαναλειτουργούν όλες οι ηλεκτρονικές λειτουργίες του Οργανισμού», ανέφερε χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση.
Εκατοντάδες ασφαλισμένοι,  πήγαν τις τελευταίες ημέρες στις υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ, όμως βρέθηκαν προ δυσάρεστων εκπλήξεων καθώς, όπως τους ενημέρωναν οι υπάλληλοι, το σύστημα δεν έχει επανέλθει και κατά συνέπεια δεν μπορούν να τους εξυπηρετήσουν.
Στα επίμονα ερωτήματα των συμπολιτών πόσο θα διαρκέσει τα πρόβλημα και πότε θα πρέπει να επιστρέψουν προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους, οι εργαζόμενοι δήλωναν άγνοια, απαντώντας ότι ουδείς τους έχει ενημερώσει σχετικά. Για το θέμα δεν έχει βγει και νεότερη ενημέρωση από τον Οργανισμό ο οποίο αφήνει στο «σκοτάδι» του ασφαλισμένους οι οποίοι ταλαιπωρούνται πηγαίνοντας ξανά και ξανά χωρίς ωστόσο να μπορούν να προχωρήσουν τις υποθέσεις που του αφορούν.
Κατά τα λοιπά στα φαρμακεία του Οργανισμού μέριμνα έχει υπάρξει μόνο για τα έκτακτα περιστατικά καθώς και για εκείνους που αδυνατούν να προσέλθουν σε άλλη ημερομηνία λόγω προγραμματισμένων θεραπειών. Αυτές οι περιπτώσεις, σύμφωνα με τον ΕΟΠΥΥ θα εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα.
Όλοι οι υπόλοιποι υποχρεώνονται να φεύγουν άπραγοι, καθώς οι υπάλληλοι, ακόμα και για τα πιο απλά ζητήματα όπως π.χ. την συνταγογράφηση γυαλιών μυωπίας, δεν αναλαμβάνουν να παραλάβουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να τα περάσουν στο σύστημα όταν αυτό επανέλθει σε λειτουργία.
Πάντως αξίζει να σημειωθεί ότι για όσους, είτε ασφαλισμένους είτε παρόχους υπηρεσιών υγείας, αυτό το διάστημα εκπνέουν προθεσμίες για υποβολή δικαιολογητικών θα δοθούν παρατάσεις.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων