«Ψεύδεται...» Η αντίδραση της Έλενας Ακρίτα στην έκκληση για βοήθεια της Μαργαρίτας Θεοδωράκη | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

«Ψεύδεται...» Η αντίδραση της Έλενας Ακρίτα στην έκκληση για βοήθεια της Μαργαρίτας Θεοδωράκη

Την αντίδραση της Έλενας Ακρίτα προκάλεσαν οι δηλώσεις της κόρης του σπουδαίου μουσικοσυνθέτη Μίκη Θεοδωράκη

 medlabnews.gr

Την αντίδραση της Έλενας Ακρίτα προκάλεσαν οι δηλώσεις της κόρης του σπουδαίου μουσικοσυνθέτη Μίκη Θεοδωράκη, Μαργαρίτας, αναφορικά με τα μεγάλα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει.

Είναι χαρακτηριστική η ανάρτηση της Μαργαρίτας Θεοδωράκη, όπου έκανε έκκληση για βοήθεια, καθώς «ζει χωρίς ρεύμα, τηλέφωνο και ίντερνετ και δεν έχει να φάει».

«Είμαι η Μαργαρίτα Θεοδωράκη, ετών 62. Η ΔΕΗ χθες μου έκοψε το ρεύμα και δεν έχω ούτε τηλέφωνο, ούτε ιντερνέτ. Δεν έχω ρεύμα, δεν έχω φως, δεν έχω να μαγειρέψω, δεν έχω ψυγείο, δεν έχω ζεστό νερό να πλυθώ. Και πραγματικά κρυώνω! Ήρθα σε ένα καλό γείτονα για να στείλω το sos! Επίσης δεν έχω να φάω! Περισσότερο τα 22 σκυλάκια και τα 35 γατάκια! Δεν έχουμε απολύτως τίποτα! Ούτε ένα σεντ… Τίποτα απολύτως τίποτα! Ζητάμε κάποια βοήθεια! Σας ευχαριστούμε πολύ! Δεν έχω κινητό. Μιας φίλης… Σας παρακαλώ πολύ αναρτήστε το στο προφίλ σας! Κάποιος ίσως μας βοηθήσει. Help!» έγραψε χαρακτηριστικά η Μαργαρίτα Θεοδωράκη.

Η συγκεκριμένη ανάρτηση προκάλεσε την «έκρηξη» της Έλενας Ακρίτα, η οποία μέσω Facebook τόνισε μεταξύ άλλων: «Ψεύδεται όταν λέει πως αυτή πληρώνει την περίθαλψη του Μίκη. Ο Θεοδωράκης και το ταλέντο του πλήρωνε πάντα για όλους και για όλα. Από τα χρήματα που κέρδισε θα μπορούσαν να ζήσουν γενιές μετά από αυτόν».

Αναλυτικά στην ανάρτησή της η Έλενα Ακρίτα αναφέρει:

«Δύσκολα, πολύ δύσκολα κρατιέμαι να μην σχολιάσω την στάση της Μαργαρίτας Θεοδωράκη: μια στάση που ο ίδιος ο πατέρας της χαρακτήρισε ως «ζητιανιά». Θα αρκεστώ μόνον να πω πως ψεύδεται όταν λέει πως αυτή πληρώνει την περίθαλψη του Μίκη. Ο Θεοδωράκης και το ταλέντο του πλήρωνε πάντα για όλους και για όλα. Από τα χρήματα που κέρδισε θα μπορούσαν να ζήσουν γενιές μετά από αυτόν. Αν αυτό δεν συμβαίνει πια, ας αναρωτηθούμε το γιατί».

Πηγή: Reader.gr

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων