Βρίσκουν το θάρρος να καταγγείλουν σεξουαλική κακοποίηση: Ανατριχιαστική καταγγελία ομαδικού βιασμού | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Βρίσκουν το θάρρος να καταγγείλουν σεξουαλική κακοποίηση: Ανατριχιαστική καταγγελία ομαδικού βιασμού

Γυναίκες, που στο πρόσωπο των καταγγελλουσών, αποφάσισαν να μιλήσουν για τη φρίκη που ίδιες έζησαν.

medlabnews.gr iatrikanea 

Κι ενώ οι καταγγελίες κατά γνωστών προσώπων του καλλιτεχνικού χώρου έχουν πάρει τη μορφή χιονοστιβάδας, με θαρραλέες γυναίκες να αποφασίζουν να μιλήσουν για όσα έχουν ζήσει από δημοφιλείς ηθοποιούς και σκηνοθέτες, ακόμα περισσότερες γυναίκες βρίσκουν το θάρρος να μιλήσουν για τα περιστατικά σεξουαλικής κακοποίησης τους.

Γυναίκες, που στο πρόσωπο των καταγγελλουσών, αποφάσισαν να μιλήσουν για τη φρίκη που ίδιες έζησαν.

Ακόμα μια καταγγελία, λοιπόν, ήρθε στο φως από την πρωτοβουλία «Το Σπίτι των Γυναικών, για την Ενδυνάμωση & τη Χειραφέτηση».

Σε αυτή, η Α.Φ., έσπασε τη σιωπή της και μίλησε για τον ομαδικό βιασμό που υπέστη.

Όπως περιγράφει στην καταγγελία της, υπέστη ομαδικό βιασμό από πέντε άτομα, τα οποία μάλιστα πήραν και την πρωτοβουλία να κατεβάσουν τα παντζούρια, για να μην ακούγονται οι φωνές της Α.Φ.

Ολόκληρη η καταγγελία του ομαδικού βιασμού:

Ο Γ.Κ., πριν περίπου πέντε χρόνια, με βίασε στο σπίτι του στο Μπραχάμι, παρέα με φίλους και τον αδερφό του, Γ.Κ..

Ο Γ.Κ. λοιπόν, μου είχε προτείνει να φωνάξει τους φίλους του να με «ξεφτιλίσουν» παρέα. Στην αρχή του είπα εντάξει αλλά γρήγορα άλλαξα γνώμη και του είπα πως δεν θέλω. Παλιότερα άλλωστε είχε παραβιάσει τα όρια μου όταν είχαμε πει να κάνουμε τρίο και αντί για ένα άτομο έφερε δύο (ένας απ΄ τους δύο ήταν ο αδερφός του). Όταν του είπα πως δεν θέλω, μου είπε εντάξει και με καθησύχασε.

Όταν βρεθήκαμε από κοντά και πήγαμε σπίτι του θυμάμαι να ανεβαίνω τις σκάλες αγχωμένη γιατί άκουγα φωνές. Ενώ μου είχε υποσχεθεί πως θα είμαστε οι δύο μας. Μπαίνουμε μέσα και βλέπω γύρω στα 5 άτομα.

Θυμάμαι τον περίμενα στο δωμάτιο του και μιλούσα στο κινητό αγχωμένη. Όταν μπήκε θύμωσε που κατάλαβε τι έλεγα με χτύπησε και μου πήρε το κινητό. Βρέθηκα γυμνή στην κρεβατοκάμαρα να του λέω πως δεν θελω και εκείνος να φωνάζει τους υπόλοιπους να έρθουν. Προσπαθούσα να κρύψω το σώμα μου για να νιώσω πιο ασφαλής και θυμάμαι να έχω καλύψει το πρόσωπο μου με τα μαλλιά μου. Εκείνος έλεγε κοιτάξτε ειναι ντροπαλό κιόλας το μωρό μου. Άρχισαν να γδύνονται, και ο Γ.Κ. να γίνεται επιθετικός γιατί προσπαθούσα να φύγω. Ζήτησε απ’ τους άλλους να κατεβάσουν τα παντζούρια γιατί φώναζα και δεν ήθελε να ακουστω στην πολυκατοικία. Κανένας τους δεν δίστασε λεπτό. Θυμάμαι γέλια, βρώμικα σχόλια, ξύλο και να μου λέει ο Γ.Κ. «σου αρέσει , αφού είσαι πολύ υγρή «.

Δεν με άφηνε να φύγω απ΄το σπίτι. Ούτε μου έδινε πίσω το κινητό μου. Είχε κλειδώσει την πόρτα του σπιτιού του. Τον παρακαλούσα, δεν είχα τρόπο να φύγω. Σκόπευε να με αφήσει μόνο όταν ολοκληρωνόταν ότι είχε προγραμματίσει για εκείνη την μέρα.

Άδειασε το σπίτι σιγά σιγά, έμεινε μόνο εκείνος και ένας φίλος του, που είχε αναφερθεί κάπως ότι είναι παντρεμένος και έχω δει την φάτσα του σε ένα απ΄ τα βίντεο του —.

Συνέχισε να με έχει κλειδωμένη αλλά έγινε πιο τρυφερός, με αγκάλιαζε και με φιλούσε. Ήμουν τρομοκρατημένη και γι’ αυτό με παρηγορούσε που ήταν ήρεμος.

Μου ζήτησε να κάνω στοματικό στον φίλο του και μετά θα με πήγαινε στο μετρό. Ο άλλος τυπάς απλά καθόταν στον καναπέ και μου έλεγε πόσο γλυκούλα είμαι. Χαμογελώντας μου.

Όταν ήρθε η ώρα να με πάει στο μετρό, μπήκαμε μέσα στο αμάξι του και οδηγούσε σαν να μην έχει συμβεί τίποτα, με φίλησε κιόλας προτού φύγω. Την ίδια μέρα του έστειλα μήνυμα, δε θυμάμαι τι ακριβώς αλλά θυμάμαι η απάντηση ήταν «Δεν κατάλαβα ότι το εννοούσες πως δεν θέλεις». Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που μιλήσαμε.

Όταν είσαι σαν τον ΓΚ και τους υπόλοιπους καλό είναι να ξέρουν για σένα. Να ξέρουν πως βιασες μια 19χρονη κοπέλα παρέα με τον αδερφό σου και τους μαντράχαλους φίλους σου. Πως δήθεν δεν κατάλαβες το όχι, τα παρακάλια, το φόβο.

Απ΄ τα πιο δύσκολα πράγματα για μένα είναι να με βλέπω στα φλας μπακς μου να μου συμβαίνουν αυτά. Να μην αντιδρώ όπως θα ήθελα. Να μην μπορώ να με προστατέψω. Να μισώ που ήμουν υγρή, νιώθοντας πως έχω μερίδιο στο ότι με βίασαν.

Η στεναχώρια και η οργή του να σου κάνει κάτι τέτοιο κάποιος που σου άρεσε και ένιωθες ασφαλής μαζί του. Να σκέφτεσαι πως θα μπορούσες να έχεις αποφύγει αυτό που σου συνέβη.

Είναι πολύ σημαντικό όταν νιώθεις όλα αυτά, προκειμένου να την παλέψεις, να ξέρεις πως δεν έφταιγες για ότι έγινε. Δεν πειράζει αν ήσουν υγρή, το σώμα σου σε προστάτευε απ΄ το να τραυματιστείς. Δε φταις που δεν αμύνθηκες, δε θα έπρεπε καν να χρειαστεί να αμυνθείς και να σε προστατέψεις.

Αλληλεγγύη και κουράγιο σε όλες μας που έχουμε βρεθεί σε καταστάσεις που δεν θέλαμε. Α.Φ».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων