Παγώνη: Έχασα τη μητέρα μου από ιατρικό λάθος | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Παγώνη: Έχασα τη μητέρα μου από ιατρικό λάθος

Για την προσωπική της ζωή μίλησε η Ματίνα Παγώνη, σε συνέντευξη της

medlabnews.gr iatrikanea

 Για την προσωπική της ζωή μίλησε η Ματίνα Παγώνη, σε συνέντευξη της στο “Secret” της εφημερίδας “Παραπολιτικά”.

Η πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ), αναφέρθηκε στη δυσκολότερη στιγμή της ζωής, που ήταν η απώλεια της μητέρας της. «Είχα πολλές δύσκολες στιγμές. Η πιο δύσκολη όμως ήταν μία. Όταν έχασα την μητέρα μου από ιατρικό λάθος. Δεν μπορούσα να το ξεπεράσω γιατί είμαι μοναχοπαίδι. Δεν έχω αδέλφια. Πέρασε ένας χρόνος για να το συνειδητοποιήσω και να το αποδεχτώ, γιατί δεν το ξεπερνάς, απλώς το αποδέχεσαι», είπε χαρακτηριστικά.

Η Ματίνα Παγώνη μίλησε και για τον σύζυγό της: «Είμαστε μαζί πάρα, πάρα πολλά χρόνια. Είναι γιατρός, ήμασταν στο νοσοκομείο στη Λήμνο και μετά παντρευτήκαμε».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων