Γιώργος Καραμίχος. Η πιο μεγάλη εγχείρηση, ήταν που αφαίρεσα τον καρκίνο του πνεύμονα | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Γιώργος Καραμίχος. Η πιο μεγάλη εγχείρηση, ήταν που αφαίρεσα τον καρκίνο του πνεύμονα

Δεν είχα κανένα σύμπτωμα. Το 65% που το ανακαλύπτουν είναι ήδη αργά.

 medlabnews.gr iatrikanea

Ο Γιώργος Καραμίχος βρέθηκε στο YouTube κανάλι των Rainbow Mermaids και μίλησε για τη συμμετοχή του στο “Καφέ της Χαράς”, τα χειρουργεία που έκανε αλλά και το γεγονός ότι στα 50 του χρόνια μηδένισε το κοντέρ και ξεκίνησε από την αρχή.

Ο ταλαντούχος ηθοποιός άνοιξε τα χαρτιά και την καρδιά του στις drag queens, Mystic Van Rouge και Katina Bella, κάνοντας μία αναδρομή στην προσωπική και επαγγελματική του ζωή.

«Στη Β’ Λυκείου είχα πάει στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών στη Βέροια στο τμήμα Σύγχρονου Χορού με τη Σοφία την Αντωνιάδου, τη δασκάλα μου τότε. Ήμασταν μόνο δύο αγόρια τότε, εγώ και ο αδελφός της Σοφίας.

Μετά έφυγε κι αυτός και έμεινα μόνος. Κάποια στιγμή πριν κάνουμε τη μεγάλη εκδήλωση στο τέλος της χρονιάς το ανακοίνωσα στους γονείς μου και δεν πήγε καθόλου καλά αυτό.

Δεν εμφανίστηκα ποτέ στη γιορτή», ανέφερε ο Γιώργος Καραμίχος σε ερώτηση σχετικά με τα εφηβικά του χρόνια.

«Στα 25 μου έκανα την πρώτη μου σοβαρή επέμβαση, ήταν στη μέση μου, και μου άλλαξε εντελώς τη ζωή, γιατί πια δεν μπορούσα να χορεύω όπως πριν. Και στα 49 μου είχα τη δεύτερη πιο μεγάλη εγχείρηση, πέρσι που αφαίρεσα τον καρκίνο του πνεύμονα. Μίλησα για αυτό συνειδητά… Μετά τον καρκίνο δεν έχω καμία ενοχή για τους ανθρώπους που δε χρειάζομαι στη ζωή μου. Η οριοθέτηση είναι πολύ σημαντική. Ακόμα έχω πολύ δρόμο, τώρα ξεκίνησα. Στα 50 μου χρόνια μηδένισα το κοντέρ και ξεκίνησα από την αρχή”.», σημείωσε στη συνέχεια ο Γιώργος Καραμίχος.

«Η κόρη μου γεννήθηκε το 1998. Με το που έγινε όλο αυτό, ενώ ήθελα το παιδί, συνέβησαν διάφορα προσωπικά και χωρίσαμε. Οπότε δεν είχα τη δυνατότητα να βλέπω το παιδί.

Το διεκδίκησα όταν τελείωσα τον στρατό. Μετά πάλι δεν το είχα, περάσαμε από διάφορα τέτοια. Από τα 18 της και μετά είμαστε μαζί και είναι η πιο ωραία και ειλικρινής σχέση που έχω με άνθρωπο», εξομολογήθηκε για την κόρη του, Ρεγγίνα, ο Γιώργος Καραμίχος.

Παλαιότερα είχε πει για τον καρκίνο

Δεν είχα κανένα σύμπτωμα. Κάναμε πρόσφατα ένα συνέδριο στην Εθνική Πινακοθήκη και είδα πράγματα που δεν ήξερα ποτέ. Το 65% που το ανακαλύπτουν είναι ήδη αργά. Οπότε πρέπει να κάνουμε τακτές εξετάσεις, ιδίως οι καπνιστές, όσοι ζουν στην πόλη λόγω του καυσαερίου. Όλοι πρέπει να κάνουν την εξέταση ιδίως μετά τον κόβιντ. Το θεωρώ πολύ ωραίο σύμπτωμα. Συνεχίζω τη θεραπεία μου για λίγο ακόμα αλλά οι τελευταίες εξετάσεις δείχνουν ότι δεν υπάρχει κάτι. Δεν λέω ποτέ μεγάλη κουβέντα. Μέσα μου νιώθω τεράστια ευγνωμοσύνη για την κόρη μου που με αφορμή εκείνη έκανα τις εξετάσεις και για τους γιατρούς μου. Εμένα με έπιασε η “βλακίτιδα” όταν μου είπε ο γιατρός να κάνω την αξονική.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων