Χάλκινο ο Λευτέρης Πετρούνιας. Τρεις φορές Ολυμπιονίκης. | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Χάλκινο ο Λευτέρης Πετρούνιας. Τρεις φορές Ολυμπιονίκης.

Ο χάλκινος Ολυμπιονίκης του Παρισιού Λευτέρης Πετρούνιας, δεν μπορεί ακόμα να πιστέψει, πως έχει κατακτήσει τρία μετάλλια στη συγκεκριμένη διοργάνωση

 medlabnews.gr

Ο χάλκινος Ολυμπιονίκης του Παρισιού, δεν μπορεί ακόμα να πιστέψει, πως έχει κατακτήσει τρία μετάλλια στη συγκεκριμένη διοργάνωση κι αυτό τον κάνει περήφανο και συγκινημένο για τα αγωνιστικά του κατορθώματα.

Ο Λευτέρης Πετρούνιας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ευχαρίστησε τους ανθρώπους, που ήταν κοντά του, αυτή τη δύσκολη τριετία και φυσικά έστειλε την αγάπη του στη γυναίκα του Βασιλική Μιλλούση και στις δύο κόρες του.//ΔΜ Εγραψε:

Τρεις φορές Ολυμπιονίκης , το λέω και νιώθω πως μιλάω για κάποιον άλλο ! Πρώτη φορά συμβαίνει στον Παγκόσμιο Χάρτη της γυμναστικής 😍😍

Τρισευτυχισμένος , τρελαμένος και ευγνώμων για όσα ζω και έπεται συνέχεια !

Τίποτα δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τον Δημήτρη Ραφτη , τον Νίκο Προβιά ,τον Οδυσσέα Παξινό , την Ιβανα Τζουριτς και φυσικά χωρίς την οικογένειά μου και τα τρία κορίτσια μου ! @vasilikimillousi σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ για εμένα !

Ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου όλους τους Έλληνες για την αγάπη που μου δείχνουν και την δύναμη που μου δίνουν !

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση του τελικού των κρίκων, ο Ολυμπιονίκης έπεσε στην αγκαλιά της συζύγου του, Βασιλικής Μιλλούση, παραδιδόμενος στη συγκίνηση των μεγάλων στιγμών.

Λίγο μετά, στις δηλώσεις του, ανέφερε:

«Στην Γαλλία ήρθα ακριβώς γι΄ αυτό ακριβώς το πράγμα. Έχω δουλέψει πολύ αυτά τα τρία χρόνια. Είχα τρία ευρωπαϊκά, ένα παγκόσμιο κι ένα χειρουργείο. Είμαι 33 ετών πλέον κι έχω υποχρεώσεις. Ήρθαμε στοχεύοντας ένα μετάλλιο. Στοχεύεις πάντα την πρώτη θέση σε έναν τελικό, αλλά πρώτα το μετάλλιο. Δεν είχε ξαναγίνει στους κρίκους και ήταν ένας σκοπός», σχολίασε.

Ως προς τον αγώνα του, «εντόπισα κάποια λάθη. Θα μπορούσε να είναι ισοβαθμία με τον πρώτο και επειδή υπήρχε μεγαλύτερος βαθμός δυσκολίας θα ήμουν πρώτος. Δεν ήρθε, δεν πειράζει, είναι άξιοι αντίπαλοι και με κάνουν κι εμένα καλύτερο αθλητή. Το αφιερώνω στην οικογένειά μου, τον προπονητή μου, τον φυσιοθεραπευτή μου, σε όλη την Ελλάδα. Είμαι χαρούμενος, συγκινημένος».

Όσο για το αν το απόλαυσε; «Πάρα πολύ. Χαίρομαι πάρα πολύ που τελειώνει με ένα μετάλλιο. Στεναχωριέμαι για τον φίλο μου, τον Γάλλο. Θα μπορούσα να είμαι εγώ στη θέση του. Είμαστε χαρούμενοι. Ανυπομονώ να γυρίσω στα παιδιά μου».

Το… καλό όμως το κρατούσε για το τέλος: «Οπωσδήποτε, χρειάζομαι ένα καλό διάλλειμα για να αφιερώσω χρόνο στην οικογένειά μου, όμως δεν σταματάει τίποτα εδώ. Ο Αρμένιος που είδατε είναι 37 ετών και είναι πολύ καλός. Εγώ είμαι 33 ετών. Ο κώδικας της γυμναστικής αλλάζει υπέρ μου. Μειώνονται δύο ασκήσεις και νομίζω ότι κάνοντας μια καλή στρατηγική, θα φτιάξουμε ένα πρόγραμμα που θα είναι ασυναγώνιστο».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων