Μόνο προβληματική και ύποπτη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η πρόσφατη καταγγελία της ηγεσίας του ΕΙΝΝΕΥΒ στις 09/09/2016, για υποτιθέμενη κατάργηση του ΕΚΑΒ Εύβοιας λόγω υπαγωγής του στην Αθήνα και λόγω ελλιπούς στελέχωσης με ασθενοφόρα και πληρώματα. Η ηγεσία της ΕΙΝΝΕΥΒ επιδεικνύοντας αντανακλαστικά «Ραν Ταν Πλαν», θυμήθηκε σήμερα να καταγγείλει τη μεταφορά του Τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ Εύβοιας στη Κεντρική Υπηρεσία, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 19-5-2016!!! Τη στιγμή μάλιστα που τους τελευταίους 4-5 μήνες, επισκευάσθηκαν και δόθηκαν προς χρήση στο στο ΕΚΑΒ Εύβοιας 7 Ασθενοφόρα, προστέθηκαν επιπλέον 4 Ασθενοφόρα στους περιφερειακούς Τομείς και έτσι επέστρεψαν Ασθενοφόρα στη Χαλκίδα ενώ τα πληρώματα του ΕΚΑΒ αυξήθηκαν κατά 8 ( 1 Κάρυστο 1 στη Ιστιαία 2 στην Κύμη και 4 από το όφελος της μεταφοράς του Τηλεφωνικού Κέντρου).
Ήδη ο υπεύθυνος του Τομέα ΕΚΑΒ της Εύβοιας Νίκος Κόκκος, άμεσα και με αναλυτική επιστολή του, έδωσε πλήρη και αναλυτική απάντηση με συγκεκριμένα στοιχεία στις ανυπόστατες, συκοφαντικές και «δυσνόητες» καταγγελίες της ηγεσίας της ΕΙΝΝΕΥΒ που μόνο ως «περσινά ξινά σταφύλια» θα μπορούσαμε να τις χαρακτηρίσουμε.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα και με τα αδιάσειστα στοιχεία που παραθέτει ο κ. Κόκκος στην επιστολή του:
1. Στη Χαλκίδα λειτουργούσε τηλεφωνικό κέντρο (166) μόνο με έναν (1) υπάλληλο ανά βάρδια, και η Διοίκηση του ΕΚΑΒ αποφάσισε την μεταφορά του Τηλεφωνικού κέντρου στη Κεντρική Υπηρεσία, όπου η ανταπόκριση των την τηλεφωνικών κλήσεων είναι ποιο εξειδικευμένη η δε διαβίβαση στα Ασθενοφόρα η ίδια.
2. Μέχρι και το τέλος του 2015 υπήρχαν Επτά !!!!!!! (7) Ασθενοφόρα Οχήματα τα οποία ήταν ακινητοποιημένα στο συνεργείο του ΕΚΑΒ στην Αθήνα και τα οποία εδώ και 4-5 μήνες έχουν επισκευαστεί και δόθηκαν στη χρήση του ΕΚΑΒ Ευβοίας.
3. Στο ΕΚΑΒ Ευβοίας προστέθηκαν ακόμα 4 Ασθενοφόρα στους περιφερειακούς Τομείς και έτσι επέστρεψαν Ασθενοφόρα στο κέντρο της Χαλκίδας, όπου οι ανάγκες είναι μεγαλύτερες.
4. Τα πληρώματα του ΕΚΑΒ αυξήθηκαν κατά 8 ( 1 Κάρυστο, 1 στη Ιστιαία, 2 στην Κύμη και 4 από το όφελος της μεταφοράς του Τηλεφωνικού Κέντρου), άρα οι ελλείψεις μειώθηκαν και δεν αυξήθηκαν όπως ισχυρίζεται η ηγεσία της ΕΙΝΝΕΥΒ.
5. Μέσα σε αυτούς του μήνες από τη μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου, είχαμε τις πυρκαϊές, τους προσφυγικούς καταυλισμούς, τους Πανευρωπαϊκούς αγώνες Μπάσκετ, αυξημένες ανάγκη λόγω καλοκαιρινής περιόδου και το ΕΚΑΒ ήταν πάντα εκεί, ήταν παντού παίρνοντας μάλιστα και έγγραφες ευχαριστίες.
Το ΕΚΑΒ ήταν και θα είναι προσηλωμένο στη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας προς τους συνανθρώπους μας, χωρίς διακρίσεις και στην αδιάκοπη προάσπιση της αναβάθμισης της Δωρεάν Δημόσιας Υγείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου