Αυτοί είναι οι νέοι σταθμοί του μετρό Αγίας Βαρβάρας, Κορυδαλλού και Νίκαιας | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Αυτοί είναι οι νέοι σταθμοί του μετρό Αγίας Βαρβάρας, Κορυδαλλού και Νίκαιας

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, οι τρεις πρώτοι σταθμοί: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια, πρόκειται να παραδοθούν σε λειτουργία τον Ιούνιο του 2019,

Παρουσιάζουμε σήμερα όσα θα αντικρίσουν το καλοκαίρι του 2019 οι πολίτες: τους σταθμούς μετρό Αγίας Βαρβάρας, Κορυδαλλού και Νίκαιας.



Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζοντας οι εργασίες κατασκευής των 6 σταθμών της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό της Αθήνας, που θα συνεχίζει από την Αγία Μαρίνα και θα καταλήγει στον Πειραιά. Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο που θα συνδέει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, τον Πειραιά, με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, των Αθηνών.
Ωστόσο, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, οι τρεις πρώτοι σταθμοί: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια, πρόκειται να παραδοθούν σε λειτουργία τον Ιούνιο του 2019, ενώ οι τρεις που απομένουν: Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο, θα παραδοθούν σε λειτουργία δύο χρόνια αργότερα, δηλαδή τον Ιούνιο του 2021.
Σήμερα, παρουσιάζουμε με φωτορεαλιστικές φωτογραφίες και κατόψεις, τους 3 πρώτους σταθμούς καθώς και όλες τις λεπτομέρειες κατασκευής, που επιμελήθηκε η Διεύθυνση Μελετών του Αρχιτεκτονικού Τμήματος της Αττικό Μετρό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι τρεις σταθμοί βρίσκονται σε βάθος από 26 έως 29 μέτρα, ενώ θα έχουν και φυσικό φωτισμό στον χώρο κοινού.
Προσθήκη λεζάντας
Ο σταθμός Αγία Βαρβάρα είναι ο πρώτος της επέκτασης της γραμμής 3 και χωροθετείται κάτω από την πλατεία της Αγίας Ελεούσας, σε βάθος 29 μ. Είναι τριών επιπέδων, με πλευρικές αποβάθρες. Η κατασκευή του πραγματοποιείται με τη μέθοδο εκσκαφής και επίχωσης (cut and cover).
Στον σταθμό αυτό προβλέπονται τρεις είσοδοι, δύο από αυτές επί της λεωφόρου Ελ. Βενιζέλου και η τρίτη επί της πλατείας Αγίας Ελεούσας.
Σταθμός ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Ο σταθμός Κορυδαλλός, είναι ο σταθμός με τη μεγαλύτερη επιφάνεια εργοταξιακών καταλήψεων (9.300 τ.μ. κοινόχρηστων χώρων).
Η κατασκευή του σταθμού πραγματοποιείται, εξ ολοκλήρου, με τη μέθοδο εκσκαφής και επανεπίχωσης (cut and cover), σε βάθος 26 μ. κάτω από την πλατεία Ελευθερίας.
Διαθέτει δύο εισόδους, τη βόρεια που βρίσκεται στον πεζόδρομο του Αγίου Γεωργίου και τη νότια που βρίσκεται στην πλατεία Ελευθερίας. Για την κατασκευή του εφαρμόζονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με εύρος επιρροής διαμέτρου περίπου 1 χλμ., από το κέντρο της πλατείας Ελευθερίας.
Πρόκειται για σταθμό τριών κυρίων επιπέδων, με πλευρικές αποβάθρες. Στην πλάκα οροφής του πρώτου επιπέδου του σταθμού, όπου βρίσκεται ο χώρος υποδοχής κοινού και τα εκδοτήρια εισιτηρίων, δύο κωνικά ανοίγματα με υαλοπίνακες ασφαλείας προσφέρουν φυσικό φωτισμό.
Στο επίπεδο οδού, στον χώρο της πλατείας, χωροθετούνται περιφραγμένη παιδική χαρά 800 τ.μ. και δύο νέα συντριβάνια με καθιστικούς χώρους στην περίμετρο τους. Τα παραπάνω έχουν ενταχθεί σε γενικότερη διαμόρφωση αποσκοπώντας στην εξυπηρέτηση των πολιτών.
Σταθμός ΝΙΚΑΙΑ
Ο σταθμός Νίκαια κατασκευάζεται σε βάθος 28 μ. με εκσκαφή και επανεπίχωση (cut and cover) κάτω από την πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου και τμηματικά με υπόγεια διάνοιξη.
Προβλέπονται τρεις είσοδοι, οι δύο από αυτές παρακείμενα της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου και η τρίτη επί της πλατείας.


ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων