«Πονοκέφαλο» και σίγουρα δυσάρεστες εκπλήξεις επιφυλάσσουν τα τέλη κυκλοφορίας 2019 για τους ιδιοκτήτες και οδηγούς αυτοκινήτων Ι.Χ. και τούτο γιατί σε αυτά κρύβεται μια σημαντική «παγίδα».
Η «παγίδα» αυτή κρύβεται στο άρθρο 63 του νομοσχεδίου του υπουργείου Εργασίας με τίτλο «Κατάργηση των διατάξεων περί μείωσης των συντάξεων, ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας 2016/97/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιανουαρίου 2016 σχετικά με τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων και άλλες διατάξεις».
Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο κατατέθηκε στη Βουλή και αφορά στο ζήτημα των εκτελωνισμών καινούριων αυτοκίνητων πρώτης γενιάς (Euro 6) αλλά και των εισαγόμενων μεταχειρισμένων με χαμηλότερους συντελεστές.
Η συγκεκριμένη διάταξη κρύβει διπλά τέλη κυκλοφορίας. Με απλά λόγια, αν και τα αυτοκίνητα που θα εκτελωνιστούν και αφορούν στις προαναφερθείσες κατηγορίες, θα κυκλοφορήσουν μόλις λίγες ημέρες μέσα στο 2018, οι ιδιοκτήτες τους θα αναγκαστούν να πληρώσουν τα ολόκληρο το ποσό που αναλογεί στο όχημά τους τόσο για τη χρονιά που τελειώνει όσο και για το 2019!
Το ζήτημα που προκύπτει είναι σοβαρό και συνιστά μια άδικη χρέωση, η οποία μόνο καλό δεν κάνει στην ήδη επιβαρυμένη αγορά του αυτοκινήτου.
Πλέον μένει να απαντηθεί, εάν το Υπουργείο Εργασίας θα προβεί ή όχι σε διόρθωση της συγκεκριμένης διάταξης, ώστε να μην επιβαρυνθούν οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. των συγκεκριμένων κατηγοριών με διπλό «χαράτσι».
Η «παγίδα» αυτή κρύβεται στο άρθρο 63 του νομοσχεδίου του υπουργείου Εργασίας με τίτλο «Κατάργηση των διατάξεων περί μείωσης των συντάξεων, ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας 2016/97/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιανουαρίου 2016 σχετικά με τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων και άλλες διατάξεις».
Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο κατατέθηκε στη Βουλή και αφορά στο ζήτημα των εκτελωνισμών καινούριων αυτοκίνητων πρώτης γενιάς (Euro 6) αλλά και των εισαγόμενων μεταχειρισμένων με χαμηλότερους συντελεστές.
Η συγκεκριμένη διάταξη κρύβει διπλά τέλη κυκλοφορίας. Με απλά λόγια, αν και τα αυτοκίνητα που θα εκτελωνιστούν και αφορούν στις προαναφερθείσες κατηγορίες, θα κυκλοφορήσουν μόλις λίγες ημέρες μέσα στο 2018, οι ιδιοκτήτες τους θα αναγκαστούν να πληρώσουν τα ολόκληρο το ποσό που αναλογεί στο όχημά τους τόσο για τη χρονιά που τελειώνει όσο και για το 2019!
Το ζήτημα που προκύπτει είναι σοβαρό και συνιστά μια άδικη χρέωση, η οποία μόνο καλό δεν κάνει στην ήδη επιβαρυμένη αγορά του αυτοκινήτου.
Πλέον μένει να απαντηθεί, εάν το Υπουργείο Εργασίας θα προβεί ή όχι σε διόρθωση της συγκεκριμένης διάταξης, ώστε να μην επιβαρυνθούν οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. των συγκεκριμένων κατηγοριών με διπλό «χαράτσι».
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου