Παρά τις προσπάθειες του υπουργείου Υγείας να διαψεύσει, οι πάσχοντες από καρκίνο ταλαιπωρούνται στις ουρές στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ
Δεν έχει τέλος ο «Γολγοθάς» των καρκινοπαθών που στενάζουν στις ουρές για την εκτέλεση της συνταγής των φαρμάκων τους.
Σε ανάρτησή της στο Facebook η Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ) παρουσιάζει τρεις πρόσφατες φωτογραφίες που αποδεικνύουν αυτό που γράφεται συχνά από τα ΜΜΕ αλλά η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας επιχειρεί κάθε φορά να διαψεύσει. Οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί στο το φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ στους Αμπελοκήπους. Σύμφωνα με την ΕΛΛΟΚ, «το φαρμακείο αυτό λόγω εγγύτητας εξυπηρετεί δεκάδες ασθενείς, όμως ο χώρος είναι τελείως ακατάλληλος, πολύ μικρός για τον αριθμό των ασφαλισμένων που εξυπηρετεί, χωρίς επαρκή αριθμό καθισμάτων, χωρίς τουαλέτα (που υπάρχει όμως για το προσωπικό...) και συνήθως με ένα υπάλληλο στα δύο γκισέ εξυπηρέτησης».
Χθες Τρίτη 7 Μαΐου η κατάσταση στο φαρμακείο ήταν για άλλη μια φορά αυτή τριτοκοσμικής χώρας με 130 περίπου άτομα να περιμένουν όρθιοι μέσα στο μικρό χώρο μπροστά από τα γκισέ, ή στον εξωτερικό χώρο ή στο δρόμο, δύο και τρεις ώρες για να παραλάβουν τα φάρμακά τους. «Ο ένας υπάλληλος που εξυπηρετούσε το κοινό σε ερώτηση ασφαλισμένων απάντησε τι θέλετε να σας κάνω; Πήραν τρεις υπαλλήλους από το φαρμακείο...», αναφέρεται στην σχετική ανάρτηση, αλλά η ΕΛΛΟΚ διερωτάται κατά πόσο ευσταθεί αυτή η δικαιολογία, όταν στις 12:45 μ.μ. εμφανίστηκε δεύτερη υπάλληλος.
Περιγράφοντας την ζοφερή καθημερινότητα των πασχόντων από καρκίνο στην Ελλάδα, η ΕΛΛΟΚ τονίζει: «Έχει αναλογισθεί η Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ τι σημαίνει να είσαι ασθενής σε θεραπεία και να στέκεσαι 2 και 3 ώρες όρθιος για να εκτελέσεις μια συνταγή; το ότι οι ασφαλισμένοι ασθενείς έχουν πληρώσει με τις εισφορές τους στα ασφαλιστικά ταμεία και τη φορολογία τους το δικαίωμα να έχουν υγειονομική περίθαλψη; Ότι μεταξύ των δικαιωμάτων των ασθενών είναι και ο σεβασμός του χρόνου του ασθενούς;
Το κόστος του να είσαι συγγενής ή φίλος και να έχεις πάρει άδεια από τη δουλειά σου για να εξυπηρετήσεις τον ασθενή; Για να μη μιλήσουμε για την παντελή απουσία χρήσης της τεχνολογίας για την καταγραφή των εξερχομένων φαρμάκων...
Ο νέος Διοικητής του Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας ΕΟΠΥΥ - EOPYY θα ήταν χρήσιμο να επισκεφθεί τα φαρμακεία για να αποκτήσει προσωπική γνώμη για το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει ο Οργανισμός στον οποίο προΐσταται...».
protothema.gr
Δεν έχει τέλος ο «Γολγοθάς» των καρκινοπαθών που στενάζουν στις ουρές για την εκτέλεση της συνταγής των φαρμάκων τους.
Σε ανάρτησή της στο Facebook η Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ) παρουσιάζει τρεις πρόσφατες φωτογραφίες που αποδεικνύουν αυτό που γράφεται συχνά από τα ΜΜΕ αλλά η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας επιχειρεί κάθε φορά να διαψεύσει. Οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί στο το φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ στους Αμπελοκήπους. Σύμφωνα με την ΕΛΛΟΚ, «το φαρμακείο αυτό λόγω εγγύτητας εξυπηρετεί δεκάδες ασθενείς, όμως ο χώρος είναι τελείως ακατάλληλος, πολύ μικρός για τον αριθμό των ασφαλισμένων που εξυπηρετεί, χωρίς επαρκή αριθμό καθισμάτων, χωρίς τουαλέτα (που υπάρχει όμως για το προσωπικό...) και συνήθως με ένα υπάλληλο στα δύο γκισέ εξυπηρέτησης».
Χθες Τρίτη 7 Μαΐου η κατάσταση στο φαρμακείο ήταν για άλλη μια φορά αυτή τριτοκοσμικής χώρας με 130 περίπου άτομα να περιμένουν όρθιοι μέσα στο μικρό χώρο μπροστά από τα γκισέ, ή στον εξωτερικό χώρο ή στο δρόμο, δύο και τρεις ώρες για να παραλάβουν τα φάρμακά τους. «Ο ένας υπάλληλος που εξυπηρετούσε το κοινό σε ερώτηση ασφαλισμένων απάντησε τι θέλετε να σας κάνω; Πήραν τρεις υπαλλήλους από το φαρμακείο...», αναφέρεται στην σχετική ανάρτηση, αλλά η ΕΛΛΟΚ διερωτάται κατά πόσο ευσταθεί αυτή η δικαιολογία, όταν στις 12:45 μ.μ. εμφανίστηκε δεύτερη υπάλληλος.
Περιγράφοντας την ζοφερή καθημερινότητα των πασχόντων από καρκίνο στην Ελλάδα, η ΕΛΛΟΚ τονίζει: «Έχει αναλογισθεί η Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ τι σημαίνει να είσαι ασθενής σε θεραπεία και να στέκεσαι 2 και 3 ώρες όρθιος για να εκτελέσεις μια συνταγή; το ότι οι ασφαλισμένοι ασθενείς έχουν πληρώσει με τις εισφορές τους στα ασφαλιστικά ταμεία και τη φορολογία τους το δικαίωμα να έχουν υγειονομική περίθαλψη; Ότι μεταξύ των δικαιωμάτων των ασθενών είναι και ο σεβασμός του χρόνου του ασθενούς;
Το κόστος του να είσαι συγγενής ή φίλος και να έχεις πάρει άδεια από τη δουλειά σου για να εξυπηρετήσεις τον ασθενή; Για να μη μιλήσουμε για την παντελή απουσία χρήσης της τεχνολογίας για την καταγραφή των εξερχομένων φαρμάκων...
Ο νέος Διοικητής του Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας ΕΟΠΥΥ - EOPYY θα ήταν χρήσιμο να επισκεφθεί τα φαρμακεία για να αποκτήσει προσωπική γνώμη για το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει ο Οργανισμός στον οποίο προΐσταται...».
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου