Ελένη Γλύκατζη - Αρβελέρ: Είχα εκπαιδευτεί να μην έχω γραμμένο ότι είναι να πω... | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Ελένη Γλύκατζη - Αρβελέρ: Είχα εκπαιδευτεί να μην έχω γραμμένο ότι είναι να πω...

Είχα εκπαιδευτεί να μην έχω γραμμένο ότι είναι να πω,
Με είχαν ορίσει αρχηγίσκο
στην Ενιαία Πανελλαδική Οργάνωση Νέων (Ε.Π.Ο.Ν) στην Κατοχή,
κι έπρεπε να μεταφέρω μηνύματα.
Είχα εκπαιδευτεί να μην έχω γραμμένο ότι είναι να πω,
γιατί αν μ' έπιαναν οι Γερμανοί ή οι χαφιέδες, δε θα γλίτωνα.

Οπότε,
έμαθα να συμπυκνώνω τη σκέψη μου και να κρατώ το ουσιώδες.

Θεωρώ ότι η μόνη επιστημονική αρετή
είναι να ξεχωρίζεις το ουσιώδες από το επουσιώδες,
ακριβώς για να μπορείς μετά να το λες και να το δείχνεις.

Ελένη Γλύκατζη - Αρβελέρ
..................................................................................................................
Απόσπασμα από το βιβλίο της Άννας Γριμάνη:
''ΕΛΕΝΗ ΓΛΥΚΑΤΖΗ ΑΡΒΕΛΕΡ - ΤΑ 600 ΜΟΛΥΒΙΑ''

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων