Αγωγή κατά εταιρείας που παρασκευάζει συσκευές ατμίσματος κατέθεσε ένας 18χρονος στις Ηνωμένες Πολιτείες, αναφέροντας, μεταξύ άλλων, πως το άτμισμα «έκανε τα πνευμόνια του να μοιάζουν με αυτά ενός ανθρώπου 70 ετών».
Συγκεκριμένα, ο Adam Hergenreder κατηγόρησε τη Juul για τη χρήση επιτήδειου μάρκετινγκ με στόχο νέους ανθρώπους, αναφέροντας στα διαφημιστικά της πως «το άτμισμα είναι cool». Κι όλα αυτά, ενώ ο κυβερνήτης της Νέας Υόρκης, Andrew Cuomo ανακοίνωσε τη λήψη έκτακτων μέτρων για την απαγόρευση πώλησης ηλεκτρονικών τσιγάρων με γεύσεις στην πολιτεία.
Ο Hergenreder, ο οποίος άρχισε να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά τσιγάρα όταν ήταν 16 ετών, μοιράστηκε πρόσφατα ένα συγκλονιστικό βίντεο, στο οποίο φαινόταν να αντιδρά σπασμωδικά και αισθανόταν πως περνούσε «εγκεφαλικό επεισόδιο». Έπειτα από τρεις ημέρες, κατά τις οποίες είχε διαρκή εμετό, η μητέρα του τον πήγε σε νοσοκομείο στο Ιλινόις, όπου και υποβλήθηκε σε εντατική θεραπεία. Μάλιστα, η αξονική τομογραφία στην οποία υπεβλήθη, έδωσε στους γιατρούς την πλήρη εικόνα για την κατάσταση των πνευμόνων του. Μάλιστα, ανέφεραν πως αν ο νεαρός καθυστερούσε άλλες δυο ημέρες να εισαχθεί στο νοσοκομείο, τότε πιθανότατα θα είχε χάσει τη ζωή του!
Οι δικηγόροι κατέθεσαν την αγωγή στο δικαστήριο της κομητείας Lake County για λογαριασμό του εφήβου, που νοσηλεύτηκε στα τέλη Αυγούστου για περίπου μία εβδομάδα, καθώς εξέφραζε παράπονα για ναυτία και προβλήματα με την αναπνοή του.
Η αγωγή των 85 σελίδων ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι η Juul Labs πέρασε μέσα από τις διαφημίσεις της, το μήνυμα πως τα παιδιά θα μπορούσαν να ενισχύσουν την κοινωνική τους κατάσταση μέσω του ατμίσματος.
Ισχυρίστηκε επίσης ότι η Juul δεν αποκαλύπτει πλήρως ότι τα προϊόντα της περιέχουν επικίνδυνες χημικές ουσίες.
Στο μεταξύ, η Juul που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο, απάντησε, τονίζοντας ότι «δεν προωθεί ποτέ καμπάνιες, που απευθύνονται στη νεολαία» και ενθαρρύνει διαρκώς την απαγόρευση χρήσης συσκευών ατμίσματος από νέους ανθρώπους.
Πρόσθεσε, επίσης, ότι τα προϊόντα της έχουν σκοπό να βοηθήσουν τους ενήλικες καπνιστές να «ξεφορτωθούν» τα παραδοσιακά τσιγάρα, τα οποία χαρακτήρισε σαν «το πιο θανατηφόρο νόμιμο καταναλωτικό προϊόν».
Συγκεκριμένα, ο Adam Hergenreder κατηγόρησε τη Juul για τη χρήση επιτήδειου μάρκετινγκ με στόχο νέους ανθρώπους, αναφέροντας στα διαφημιστικά της πως «το άτμισμα είναι cool». Κι όλα αυτά, ενώ ο κυβερνήτης της Νέας Υόρκης, Andrew Cuomo ανακοίνωσε τη λήψη έκτακτων μέτρων για την απαγόρευση πώλησης ηλεκτρονικών τσιγάρων με γεύσεις στην πολιτεία.
Ο Hergenreder, ο οποίος άρχισε να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά τσιγάρα όταν ήταν 16 ετών, μοιράστηκε πρόσφατα ένα συγκλονιστικό βίντεο, στο οποίο φαινόταν να αντιδρά σπασμωδικά και αισθανόταν πως περνούσε «εγκεφαλικό επεισόδιο». Έπειτα από τρεις ημέρες, κατά τις οποίες είχε διαρκή εμετό, η μητέρα του τον πήγε σε νοσοκομείο στο Ιλινόις, όπου και υποβλήθηκε σε εντατική θεραπεία. Μάλιστα, η αξονική τομογραφία στην οποία υπεβλήθη, έδωσε στους γιατρούς την πλήρη εικόνα για την κατάσταση των πνευμόνων του. Μάλιστα, ανέφεραν πως αν ο νεαρός καθυστερούσε άλλες δυο ημέρες να εισαχθεί στο νοσοκομείο, τότε πιθανότατα θα είχε χάσει τη ζωή του!
Οι δικηγόροι κατέθεσαν την αγωγή στο δικαστήριο της κομητείας Lake County για λογαριασμό του εφήβου, που νοσηλεύτηκε στα τέλη Αυγούστου για περίπου μία εβδομάδα, καθώς εξέφραζε παράπονα για ναυτία και προβλήματα με την αναπνοή του.
Η αγωγή των 85 σελίδων ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι η Juul Labs πέρασε μέσα από τις διαφημίσεις της, το μήνυμα πως τα παιδιά θα μπορούσαν να ενισχύσουν την κοινωνική τους κατάσταση μέσω του ατμίσματος.
Ισχυρίστηκε επίσης ότι η Juul δεν αποκαλύπτει πλήρως ότι τα προϊόντα της περιέχουν επικίνδυνες χημικές ουσίες.
Στο μεταξύ, η Juul που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο, απάντησε, τονίζοντας ότι «δεν προωθεί ποτέ καμπάνιες, που απευθύνονται στη νεολαία» και ενθαρρύνει διαρκώς την απαγόρευση χρήσης συσκευών ατμίσματος από νέους ανθρώπους.
Πρόσθεσε, επίσης, ότι τα προϊόντα της έχουν σκοπό να βοηθήσουν τους ενήλικες καπνιστές να «ξεφορτωθούν» τα παραδοσιακά τσιγάρα, τα οποία χαρακτήρισε σαν «το πιο θανατηφόρο νόμιμο καταναλωτικό προϊόν».
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου