Πατέρας Απόστολος Δάμκαλης: Το πρωί ιερέας στην εκκλησία και το βράδυ διασώστης του ΕΚΑΒ | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Πατέρας Απόστολος Δάμκαλης: Το πρωί ιερέας στην εκκλησία και το βράδυ διασώστης του ΕΚΑΒ

Πατέρας Απόστολος Δάμκαλης: Είναι έγγαμος ιερέας. Ένας ιερέας, που είναι ταυτόχρονα και δικυκλιστής του ΕΚΑΒ. Καθημερινά ρίχνεται στη μάχη για την επιβίωση των ανθρώπων και των ψυχών τους, μέσω των δύο θέσεων, που κατέχει.
Πατέρας Απόστολος Δάμκαλης: Είναι έγγαμος ιερέας. Ένας ιερέας, που είναι ταυτόχρονα και δικυκλιστής του ΕΚΑΒ. Καθημερινά ρίχνεται στη μάχη για την επιβίωση των ανθρώπων και των ψυχών τους, μέσω των δύο θέσεων, που κατέχει.


Ακολουθούν αναλυτικά οι δηλώσεις του από την τηλεόραση του OPEN
Για την καθημερινότητά του: «Το πρωί στην εκκλησία. Ήμουν από τις 05.00 έως τις 09.00 η ώρα. Μετά, πήγα στη δουλειά κατευθείαν.

Για τον κοινό παρανομαστή στα δύο επαγγέλματα: «Ο κοινός παρονομαστής είναι ο άνθρωπος. Προς θεού. Αν δεν υπήρχε αγάπη προς τον άνθρωπο, δεν νομίζω πως θα μπορούσα να σταθώ και με τις δύο ιδιότητες. Δηλαδή, και στο ΕΚΑΒ, αλλά και ως Ιερέας».

Για το αν τον καλύπτουν τα δύο επαγγέλματα: «Και οι δύο ιδιότητες είναι μέσα στα θέλω μου. Απλώς, πρώτα έγινα διασώστης. Στην πορεία προέκυψε να πραγματοποιήσω και το παιδικό μου όνειρο, να γίνω ιερέας».

Για το αν άλλαξε, η συμπεριφορά των συναδέλφων του: «Δεν έχω κάποιο πρόβλημα, ούτε κι αυτοί. Το αντίθετο. Οι συνάδελφοί μου συνεχίζουν και μου φέρονται, όπως μου φερόντουσαν και η ζωή συνεχίζεται κανονικά».

Για τοις ιδιότητες που φέρουν τα δύο επαγγέλματα: «Διαλέγω και τα δύο. Η πρόκλιση και για τις δύο ιδιότητες είναι πάρα πολύ μεγάλη. Δεν είναι λίγο να σώζεις μια ζωή, όπως δεν είναι λίγο να σώζεις και μία ψυχή».

Για τη μάχη που δίνουν, οι διασώστες: «Είναι σκληρή μάχη. Αρκετές φορές, τα έχω καταφέρει. Κάποιες άλλες φορές, δεν τα έχω καταφέρει. Η προσευχή είναι μια εικοσιτετράωρη διαδικασία για εμένα».

Για το αν γίνονται θαύματα: «Ναι, γίνονται θαύματα. Πάντοτε πίστευα πως η ενέργεια του θεού περνά μέσα από τα χέρια των ανθρώπων. Πιστέψτε με, οι άνθρωποι κάνουν θαύματα και είναι ένα δώρο του θεού προς τους ανθρώπους».


ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων