Σκληρή κόντρα μεταξύ Ελενας Ακρίτας και της δημοσιογράφου Πέπη Ραγκούση για το θέμα του Λιγνάδη | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Σκληρή κόντρα μεταξύ Ελενας Ακρίτας και της δημοσιογράφου Πέπη Ραγκούση για το θέμα του Λιγνάδη

Τίποτα δεν συγκρίνεται με τον καυγά της Ελενας Ακρίτα με τη γνωστή δημοσιογράφο των Νέων Πέπη Ραγκούση.

medlabnews.gr iatrikanea 

Τα πληκτρολόγια στα social media έχουν πάρει φωτιά με αφορμή την υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη, αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με τον καυγά της Ελενας Ακρίτα με τη γνωστή δημοσιογράφο των Νέων Πέπη Ραγκούση.

Αφορμή για την απίστευτη αντιπαράθεση, ήταν ένα σχόλιο της Πέπη Ραγκούση για την Ελενα Ακρίτα, που έχει γράψει πολλές φορές για τον Δημήτρη Λιγνάδη και τις καταγγελίες σε βάρος του και καλεί την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη να παραιτηθεί.

Το σχόλιο άφηνε να εννοηθεί ότι η Ελενα Ακρίτα- χωρίς πάντως να την κατονομάζει- έχει αναλάβει εργολαβικά την κατεδάφιση του Δημήτρη Λιγνάδη ώστε να εξυπηρετήσει τον ΣΥΡΙΖΑ, που αφήνει υπονοούμενα για στήριξη του ηθοποιού και σκηνοθέτη από τη Νέα Δημοκρατία και την κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Και η Ελενα Ακρίτα πέρασε στην αντεπίθεση με ύφος...μοναδικό:


Ας πει κάποιος στην κοτούλα κοκοκο Πέπη Ραγκούση ότι όσο εκείνη με υβριζει χωρίς να αναφέρει το όνομα μου, εγώ θα απαντώ με το ονοματεπώνυμο της. Τελείωσαν τα σαβουάρ βιβρ λόγω εφημερίδας. Και μην διανοηθεί να ισχυριστεί ότι δεν το έγραψε για μένα, έχω όλα τα σχόλια των φιλενάδων της που το αποδεικνύουν.

Α και την εντεταλμένη (μου) υπηρεσία να μάς φανερώσει, μην ψαχνόμαστε.

Edit. Το συγκεκριμένο ποστ είναι για τον φίλο της τον Λιγναδη. Επειδή τολμήσαμε να μιλήσουμε για σκάνδαλο ολκής.


Ας πει κάποιος στην κοτούλα κοκοκο Πέπη Ραγκούση ότι όσο εκείνη με υβριζει χωρίς να αναφέρει το όνομα μου, εγώ θα απαντώ...

Posted by Elena Akrita on Tuesday, February 16, 2021


Το ποστ που η Ελενα Ακρίτα θεώρησε ότι την φωτογραφίζει:


Ομως η υπόθεση δεν έμεινε εκεί. Σε νεώτερη ανάρτησή της η Ελενα Ακρίτα έγραψε για την ουσία της υπόθεσης για την οποία κατηγορείται ο ηθοποιός και σκηνοθέτης:

Τον Νίκο Σ. που κατήγγειλε τον Λιγναδη τον ξέρω κι εγώ. Με όνομα κι επώνυμο. Δεν τον κατέβασε η Ναταλί από την κούτρα της. Είναι το άτομο για το οποίο η Ραγκούση έγραψε πως ο βιασμός (του) με μεταλλικό αντικείμενο είναι συναινετικό σεξ μεταξύ ενηλίκων.

Ενώ το τερμάτισε, με ένα σχόλιο σχεδόν απειλητικό:


Άντε μη θυμηθώ το δικό σου μεγα σκάνδαλο πριν χρόνια που πέσανε τότε όλοι να στο κουκουλώσουν. Δική μου σειρά για αμενσιωτο κουκλίτσα μου.

Άντε μη θυμηθώ το δικό σου μεγα σκάνδαλο πριν χρόνια που πέσανε τότε όλοι να στο κουκουλώσουν. Δική μου σειρά για αμενσιωτο κουκλίτσα μου.

Posted by Elena Akrita on Tuesday, February 16, 2021

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων