Ιερέας στην Κρήτη έπαθε εγκεφαλικό μετά από το εμβόλιο της AstraZeneca

Σχετικά άρθρα

Σήμερα

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ

ΒΟΤΑΝΑ

ΚΟΡΟΝΑΪΟΣ

Subscribe Us

Online

Google +

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ 

 ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ. 

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

31/5/21

Ιερέας στην Κρήτη έπαθε εγκεφαλικό μετά από το εμβόλιο της AstraZeneca

 medlabnews.gr iatrikanea

Κρητικός ιερέας συνδέει ευθέως τον εμβολιασμό του με το ελαφρύ εγκεφαλικό που υπέστη οχτώ ημέρες μετά τη χορήγηση της πρώτης δόσης του εμβολίου της AstraZeneca.


Πριν εμβολιαστεί έδωσε, όπως είπε, πλήρες ιατρικό ιστορικό και μάλιστα γραπτώς. Οχτώ ημέρες μετά και ενώ βρισκόταν σε ένα ξωμονάστηρο,  το οποίο καθάριζε για τον εορτασμό του, ένιωσε το δεξί πόδι να μουδιάζει. Ξαφνικά μούδιασε όλη του η πλευρά.

Τον μετέφεραν στο Κέντρο Υγείας της περιοχής και από ‘κει διακομίστηκε επειγόντως στο εφημερεύον νοσοκομείο. Το  γεγονός ότι έπαιρνε αντιπηκτική αγωγή λόγω προϋπάρχοντος προβλήματος υπήρξε σωτήριο για την ζωή του, όπως του είπε γιατρός. «Αν δεν έπαιρνα αντιπηκτική αγωγή θα ήμουν ή φυτό ή πεθαμένος» μου είπε ο γιατρός.

Μεταφέρθηκε στο ΠΑΓΝΗ όπου νοσηλεύτηκε για τρεις ημέρες ενώ μέχρι και σήμερα, εβδομάδες μετά, συνεχίζει να κάνει φυσιοθεραπείες λόγω του κινητικού προβλήματος στη δεξιά πλευρά.

«Είμαι ένας άνθρωπος με συνέπεια και συνέχεια όμως δεν σας κρύβω ότι προβληματίζομαι να κάνω τη δεύτερη δόση. Δεν με αφήνουν και τα παιδιά μου που ανησυχούν ακόμα και για τη ζωή μου» είπε στο cretalive.gr.

Αν και, όπως είπε, οι γιατροί που τον ανέλαβαν κατά την εισαγωγή του στο νοσοκομείο δεν έδειξαν να ασπάζονται απόλυτα την άποψη του, λέγοντας ότι το εγκεφαλικό μπορεί να προκλήθηκε από άλλα υφιστάμενα προβλήματα υγείας όπως το σάκχαρο, η χοληστερίνη ή η υπέρταση, εκείνος πιστεύει έντονα ότι το εγκεφαλικό σχετίζεται με το εμβόλιο.

Σύμφωνα με το cretalive.gr, είναι ένα περιστατικό που συζητείται έντονα στην ενορία του και στην ευρύτερη περιοχή καθώς είναι πολύ αγαπητός ως άνθρωπος και ως ρασοφόρος.

Ο ιερέας έκανε το εμβόλιο της AstraZeneca. Πριν εμβολιαστεί έδωσε, όπως είπε, πλήρες ιατρικό ιστορικό και μάλιστα γραπτώς. Οχτώ ημέρες μετά και ενώ βρισκόταν σε ένα ξωμονάστηρο, το οποίο καθάριζε για τον εορτασμό του, ένιωσε το δεξί πόδι να μουδιάζει. Ξαφνικά μούδιασε όλη του η πλευρά.

cretalive.gr

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ MEDLABNEWS.GR