medlabnews.gr iatrikanea
Συγκλόνισε χθες η ιστορία με την ηλικιωμένη γυναίκα που έκλεψε κρέας και τυρί από το σούπερ μάρκετ της Lidl Ελλάς στο Ίλιον επειδή πεινούσε…
Οι υπεύθυνοι του καταστήματος κατάλαβαν την κίνηση της γυναίκας και, παρά τις παροτρύνσεις των υπολοίπων πελατών του σούπερ μάρκετ να μην πάει η γυναίκα στο αυτόφωρο και να μην κινηθούν σε βάρος της οι νομικές διαδικασίες, ο υπεύθυνος του καταστήματος ήταν ανένδοτος και είπε «ότι οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση».
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, o υπεύθυνος κάλεσε τους αστυνομικούς οι οποίοι προσήγαγαν την 70χρονη στο κοντινότερο αστυνομικό τμήμα. Εκεί, η γυναίκα σημείωσε ότι προχώρησε σε αυτήν την πράξη καθώς αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα. Οι αστυνομικοί συγκινήθηκαν από την ιστορία της γιαγιάς και, αφού υπήρχαν και πελάτες που προσφέρθηκαν να καλύψουν το ποσό, των 40 Ευρώ για τα προϊόντα που είχε κλέψει η ηλικιωμένη γυναίκα θέλησαν να κλείσουν το θέμα χωρίς να προχωρήσουν οι ποινικές διαδικασίες.
Ωστόσο, οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ επέμεναν να κάνουν μήνυση.
Τελικά, σύμφωνα με πληροφορίες μας η μήνυση σε βάρος της ηλικιωμένης αποσύρθηκε, μόνο μετά από παρέμβαση του υπουργείου ανάπτυξης…
Η δε Lidl Ελλάς εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση
«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.
Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου