Συγκλονίζει η ανάρτησή της. Mέσα σε 3 χρόνια έχασε και τα τρία παιδιά της | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκλονίζει η ανάρτησή της. Mέσα σε 3 χρόνια έχασε και τα τρία παιδιά της

Mετά τον τελευταίο αποχαιρετισμό του τρίτου της παιδιού, η Ρούλα Πισπιρίγκου, από την Πάτρα, συγκλονίζει με τα όσα γράφει

 medlabnews.gr iatrikanea

Λίγες μόνο ώρες μετά τον τελευταίο αποχαιρετισμό του τρίτου της παιδιού, η Ρούλα Πισπιρίγκου, από την Πάτρα,  συγκλονίζει με τα όσα γράφει:

«Σας γέννησα,σας έδωσα ζωή!! Όμως σας έχω θυμώσει γιατί αφήσατε τη αγκαλιά μου άδεια!!

Ήσουν το στήριγμα μου,ο λόγος που γελούσα,ο λόγος που έπαιρνα δύναμη να συνεχίσω!!

Ήσουν μαχητρια μέχρι τελευταία στιγμή γελούσες, μας κοιταγες χωρίς να μπορείς να μιλήσεις και μας έλεγαν τα μάτια σου συνεχίστε εγώ είμαι εδω παλεύω!!

Καλό ταξίδι μιτσιμπονακι μου!!
Καλή αντάμωση με τις αδερφούλες σου!!
Για μένα δε φύγατε και δε θα φύγετε ποτέ!!!
Σ αγαπάω και τις τρεις τζωρτζινα»

Το δράμα της οικογένειας έχει προκαλέσει πανελλήνια συγκίνηση.

Και τα τρία παιδιά της οικογένειας του Μάνου Δασκαλάκη και της Ρούλας Πισπιρίγκου έφυγαν μέσα στα τελευταία τρία χρόνια  Το 2019 η οικογένεια έχασε τη Μαλένα. Το 2020 τη μικρή Ιριδα, μόλις 6 μηνών. Και το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου «έφυγε» και η Τζωρτζίνα!

Αυτό το γεγονός έχει προβληματίσει έντονα την ιατρική κοινότητα η οποία και αναζητά απαντήσεις.

Πηγή:pelop.gr

Ανείπωτη οικογενειακή τραγωδία στην Πάτρα με το χαμό τριών παιδιών μέσα σε τρία χρόνια.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων