Το μεγαλύτερο αεροσκάφος στον κόσμο το Mriya καταστράφηκε στην Ουκρανία | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Το μεγαλύτερο αεροσκάφος στον κόσμο το Mriya καταστράφηκε στην Ουκρανία

«Θύμα» του πολέμου στην Ουκρανία φαίνεται πως έπεσε και το μεγαλύτερο αεροσκάφος του κόσμου

medlabnews.gr 

«Θύμα» του πολέμου στην Ουκρανία έπεσε και το μεγαλύτερο αεροσκάφος του κόσμου.

Πρόκειται για το Antonov An-225, το οποίο, καταστράφηκε εν μέσω των μαχών μεταξύ των δυνάμεων εισβολής του ρωσικού στρατού και των ουκρανικών δυνάμεων στην περιοχή του αεροδρομίου, κοντά στο Κίεβο..

Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter, «μπορεί να κατέστρεψαν το Mriya (σ.σ όνομα του αεροσκάφους, σημαίνει όνειρο στα ουκρανικά) αλλά δεν θα μπορέσουν ποτέ να καταστρέψουν τα όνειρά μας για ένα δυνατό, ελεύθερο και δημοκρατικό ευρωπαϊκό κράτος».

Το Antonov An-225

Το Antonov An-225 Mriya (Ουκρανικά: Антонов Ан-225 Мрія, Όνομα αναφοράς ΝΑΤΟ: ‘Cossack’) ήταν μεταφορικό αεροσκάφος κατασκευασμένο από την Antonov το 1988 στη Σοβιετική Ένωση.

Ήταν το μεγαλύτερο αεροπλάνο στον κόσμο. Σχεδιάστηκε για την μεταφορά του διαστημικού λεωφορείου Μπουράν και είναι μεγέθυνση του An-124 Ruslan. (Mriya (Мрiя) στα Ουκρανικά σημαίνει «Όνειρο»).

Το Antonov An-225 χρησιμοποιούνταν για εμπορικές μεταφορές βαρέων φορτίων λόγω του μεγάλου εσωτερικού χώρου της ατράκτου του.

Το An-225 σχεδιάστηκε για να μεταφέρει εξωτερικά την δεξαμενή καυσίμων του πυραύλου Energia καθώς και το διαστημικό λεωφορείο Μπουράν, τα κύρια στοιχεία του σοβιετικού προγράμματος ανάπτυξης διαστημικού λεωφορείου. Αντικατέστησε σε αυτό τον ρόλο το Myasishchev VM-T. Πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 21 Δεκεμβρίου 1988. Παρουσιάστηκε στο αεροπορικό σαλόνι στο Παρίσι το 1989 και συμμετείχε στο αεροπορικό σαλόνι του Farnborough το επόμενο έτος.

Σχεδιάζονταν να κατασκευαστούν δύο αεροσκάφη, όμως μόνο ένα (το CCCP-82060 αργότερα UR-82060) ολοκληρώθηκε πριν την πτώση της ΕΣΣΔ.

Βασιζόταν στο An-124, του οποίου αποτελεί επί της ουσίας μεγεθυσμένη έκδοση. Είχε μεγαλύτερες πτέρυγες και έξι κινητήρες Ivchenko Progress D-18T. Εντυπωσιακό είναι και το σύστημα προσγείωσης του που αποτελείται από 32 τροχούς. Οι τροχοί του ρύγχους μπορούν να χαμηλώσουν προκειμένου να διευκολυνθεί η φόρτωση/εκφόρτωση που γίνεται από το εμπρόσθιο μέρος.

Το An-225 μπορούσε να μεταφέρει πολύ βαριά και ογκώδη φορτία της τάξεως των 250.000 kg εσωτερικά ή φορτία μέχρι 200.000 kg εξωτερικά, στην ράχη του. Μπορούσε να μεταφέρει εσωτερικά φορτία μήκους μέχρι και 70 m.




ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων