Καταδικάστηκε σε έξι μήνες φυλάκιση ο 26χρονος τουρίστας που επετέθη σε ΑΜΕΑ | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Καταδικάστηκε σε έξι μήνες φυλάκιση ο 26χρονος τουρίστας που επετέθη σε ΑΜΕΑ

Το συμβάν έλαβε χώρα την περασμένη Δευτέρα, όταν ο σύμβουλος του δήμου Θεσσαλονίκης του έκανε σύσταση να μην παρκάρει σε θέση ΑμεΑ

  medlabnews.gr iatrikanea

Ποινή φυλάκισης έξι μηνών , με τριετή αναστολή, επέβαλε το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης στον 26χρονο Ισπανογερμανό τουρίστα, που επιτέθηκε στον ειδικό σύμβουλο του δήμου Θεσσαλονίκης για θέματα ΑμεΑ, Γιάννη Καστούρα.

Το συμβάν έλαβε χώρα την περασμένη Δευτέρα, όταν ο σύμβουλος του δήμου Θεσσαλονίκης του έκανε σύσταση να μην παρκάρει σε θέση ΑμεΑ σε κεντρικό σημείο της πόλης και τότε δέχθηκε επίθεση από τον τουρίστα, ο οποίος στη συνέχεια τραυμάτισε ένα άτομο που έσπευσε σε βοήθεια.

Κρίθηκε τελικώς ένοχος για απλή σωματική βλάβη, εξύβριση και απειλή. Στο δικαστήριο κατέθεσαν ως μάρτυρες ο κ. Καστούρας και ο ένας από τους τρεις άνδρες που πήγαν στο σημείο όταν αντιλήφθηκαν τον καβγά.

Το δικαστήριο αναγνώρισε το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου στον κατηγορούμενο, ενώ αποφάσισε η έφεση του να έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα στην εκτέλεση της ποινής .

“Ήμασταν σε μαγαζί για δείπνο, με δύο φίλους. Ακούσαμε φωνές και είδαμε να γίνεται καβγάς απέναντι. Είδαμε δύο νεαρούς να χτυπούν βίαια ένα αυτοκίνητο και να το ταρακουνούν. Οι δύο νεαροί προχώρησαν επιθετικά προς τον οδηγό που ήταν ΑμεΑ και φώναζε για βοήθεια. Τότε σηκωθήκαμε και πήγαμε να καθίσουμε μπροστά. Είμαι 56 ετών. Τους λέγαμε να φύγουν. Μου μιλούσε στα γερμανικά πολύ έντονα (ο κατηγορούμενος) . Κινήθηκε απειλητικά εναντίον μου. Μου έδωσε δύο μπουνιές. Μου άρπαξε το κινητό. Χτύπησε με κλωτσιά τον φίλο μου . Τον κλωτσούσαν με μένος . Τον είδα τον κατηγορούμενο να πηδάει πάνω στο πόδι του φίλου μου . Πέταξαν το κινητό του και έφυγαν. Στη συνέχεια, γύρισε ο κατηγορούμενος πίσω με τις δύο κοπέλες. Φοβήθηκα, δέχτηκα απειλές. Έβριζαν την αστυνομία και την Ελλάδα” κατέθεσε ο 56χρονος ο οποίος πήγε να υπερασπιστεί τον ειδικό εντεταλμένο σύμβουλο του δήμου.

Ο Γιάννης Καστούρας κατέθεσε τα εξής:

“Διαπίστωσα ότι το όχημα δεν έφερε το ειδικό σήμα ΑΜΕΑ . Κόρναρα. Ήρθε ο κατηγορούμενος . Αν μου έλεγε συγγνώμη δεν θα γινόταν τίποτα. Ήταν προκλητικός. Του είπα ότι απαγορεύεται αλλά μου απάντησε: “Εγώ παρκάρω”. Ο άλλος ήταν πιο επιθετικός. Και οι δύο άρχισαν να χτυπούν το αυτοκίνητο. Τρεις άνθρωποι με τους οποίους δεν γνωριζόμαστε, ήρθαν να με υπερασπιστούν. Είδα τον κατηγορούμενο να πηδάει πάνω στο πόδι του ενός από αυτούς. Μου είπαν ότι θα με σκοτώσουν επειδή κάλεσα την αστυνομία. “Είσαι τελειωμένος” μου είπε στα γερμανικά”.

Η σύζυγός του κατηγορούμενου ανέφερε ότι “έβρεχε και δεν το προσέξαμε πως ήταν θέση ΑμεΑ. Ζήτησε συγγνώμη ο άνδρας μου. Μας παρεμπόδιζε για να έρθει η Αστυνομία . Πήγε να τρακάρει το αυτοκίνητο μας”.

Στην απολογία του, ο 26χρονος ισχυρίστηκε ότι: “Πήγαμε στο εστιατόριο. Έβρεχε πολύ δυνατά και δεν βλέπαμε. Η πρώτη εντύπωση ήταν ότι πρόκειται για μια φυσιολογική θέση στάθμευσης. Θα παίρναμε πακέτο και μείναμε για λίγο στο εστιατόριο. Όταν βγήκαμε είδα το αυτοκίνητο του καταγγέλοντα. Άρχισε να φωνάζει και έβριζε. Μετά κατάλαβα ότι ήταν ΑμεΑ. Είχε απέναντι θέση ΑμεΑ. Μου κρατούσε το κινητό του μπροστά στο πρόσωπό μου . Προσπάθησα να του πω να ηρεμήσει. Δεν πήρα το κινητό του. Ήταν ακριβώς παράλληλα τα δύο αυτοκίνητα και δεν μπορούσαμε να φύγουμε. Ήρθαν άλλοι τρεις και πιαστήκαμε στα χέρια. Αμύνθηκα όταν ήρθε επάνω μου . Δεν έχω απειλήσει κανέναν”.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων