Όταν έμαθα για τον καρκίνο ένιωσα σαν ένα μπουκάλι γάλα με ημερομηνία λήξης. Είδα τον θάνατό μου | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Όταν έμαθα για τον καρκίνο ένιωσα σαν ένα μπουκάλι γάλα με ημερομηνία λήξης. Είδα τον θάνατό μου

Συγκλονιστική εξομολόγηση έκανε η Γωγω Τσακογιάννη

 medlabnews.gr iatrikanea

Συγκλονιστική εξομολόγηση έκανε η Γωγω Τσακογιάννη η οποία αναφέρθηκε στις δύσκολες στιγμές που πέρασε όταν αντιμετώπισε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Η αγαπημένη συγγραφέας δήλωσε ότι την περίοδο που βρέθηκε αντιμέτωπη με τον καρκίνο πίστευε ότι η ζωή της τελειώνει.

«Το 2006 πέρασα καρκίνο του μαστού, ήμουν μια μαμά τριών μικρών κοριτσιών, ένιωσα σαν ένα μπουκάλι γάλα με ημερομηνία λήξης. Είδα τον θάνατό μου, έλεγα: “καρκίνος, εντάξει, ποιος επιβιώνει;” Με έριξε στα τάρταρα αυτό το πράγμα, με τρέλανε, ήμουν όλη μέρα σε έναν υπολογιστή να ψάχνω να βρω αν θα επιβιώσω», ανέφερε η Γωγώ Τσακογιάννη.

Στη συνέχεια μίλησε για τις εσωτερικές αλλαγές που ακολούθησαν: «Αυτό με έφερε πιο κοντά με την εσωτερική Γωγώ. Ήμουν ένα εγωκεντρικό πλάσμα, ήμουν περιτυλιγμένη από τις δικές μας ανάγκες και αυτό με γλύκανε, με έκανε να γίνω πιο γλυκιά μαμά, με έβαλε σε μια διαδικασία να κάνω περισσότερο χώρο για τους άλλους».

Η Γωγώ Τσακογιάννη δεν θέλησε να πει τίποτα στα παιδιά της για τη μάχη της με τον καρκίνο: «Τα παιδιά μου ήταν τότε μικρά, δεν τους είπα τίποτα, είπα ότι κάηκε το μαλλί μου γιατί πήγα για ανταύγειες», είπε, μεταξύ άλλων στην εκπομπή του Open.

«Προχώρησα και μετά από 14 χρόνια… παρ’ τον πάλι! Στο ίδιο σημείο, ευτυχώς, μες στην ατυχία μου ήμουν πολύ τυχερή. Εκεί όμως ήμουν επαγγελματίας. Τα παιδιά μου ήταν μεγάλα οπότε δεν είχα το άγχος για το τι θα απογίνουν αυτά αν συμβεί σε μένα κάτι» συμπλήρωσε. «Θα ακουστεί γελοίο αυτό που θα πω αλλά είναι σαν να έχω κάνει μια σχέση ερωτική μαζί του. Κάθε φορά που έρχεται στη ζωή μου, με κάνει καινούργια»

Όπως έχει δηλώσει κατά το παρελθόν αναφερόμενη στο βιβλίο της «Μ’ αγαπώ» που αποτελεί μία βίβλος… αισιοδοξίας για τις γυναίκες και ειδικότερα αυτές που αντιμετώπισαν, αντιμετωπίζουν ή θα αντιμετωπίσουν καρκίνο μαστού. «12 χρόνια πριν πέρασα καρκίνο του μαστού και 12 χρόνια μετά το έκανα βιβλίο. Πραγματικά ήθελα να γίνει μία βίβλος αισιοδοξίας για τις γυναίκες που νόσησαν, νοσούν ή θα νοσήσουν από καρκίνο του μαστού, μία στις εφτά άλλωστε γυναίκες λένε τα στοιχεία».

«Μέσα από το βιβλίο θέλω να περάσω το μήνυμα ότι ο καρκίνος του μαστού έχει ίαση. Είναι καλό να τον προλαβαίνουμε, αλλά κι ακόμα αν κάτι μας ξεφύγει, μπορούμε να τον κάνουμε χρόνια νόσο και να μη νιώσουμε επ ουδενί ότι μας στερεί τη θηλυκότητα και τη ζωή που είχαμε πριν. Ίσα-ίσα μπορεί να την κάνει και καλύτερη».

«Το άλλο μήνυμα που θέλω να περάσω πέρα από την πρόληψη είναι να αγαπάμε τον εαυτό μας απενοχοποιημένα. Αν δεν αγαπάς τον εαυτό σου και δεν είσαι καλά, δεν μπορείς ούτε άλλους να αγαπήσεις ούτε να τους βοηθήσεις ούτε να τους δώσεις αγάπη ούτε να αντιμετωπίσεις το κάθε αναπάντεχο και απροσδόκητο που θα σου στείλει η ζωή. Ο καρκίνος του μαστού είναι ένα από τα πολλά» πρόσθεσε η κ. Γωγώ Τσακογιάννη

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων