Συγκλονίζει η Ρέα Βιτάλη. Η περιπέτεια με τον καρκίνο ήταν ένα πανεπιστήμιο στη ζωή μου | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκλονίζει η Ρέα Βιτάλη. Η περιπέτεια με τον καρκίνο ήταν ένα πανεπιστήμιο στη ζωή μου

Η Ρέα Βιτάλη αποκάλυψε λεπτομέρειες για την μάχη που έδωσε με τον καρκίνο.

 medlabnews.gr iatrikanea

Στην εκπομπή «Δύο στη μία» βρέθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου (07.01.2023) Ρέα Βιτάλη. Σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, η παρουσιάστρια της εκπομπής «Κεραία» – μεταξύ άλλων – μίλησε από καρδιάς για την μάχη που έδωσε με θάρρος με τον καρκίνο.

Η αγαπημένη συγγραφέας Ρέα Βιτάλη εξομολογήθηκε πως «ήταν ένα πανεπιστήμιο η περιπέτεια με τον καρκίνο στη ζωή μου». «Την Ρέα είδα σε μεγέθυνση, δεν είδα κανέναν άλλον άνθρωπο αλλά είναι σπουδαίο πράγμα. Αν δεν μας ξανάρθει ο ντουβρουτζας, γιατί έχεις πάντα μια αγωνία και από εκεί και πέρα είσαι ένας φοβισμένος άφοβος άνθρωπος. Από τη μία τα έχεις δει όλα και από την άλλη, λες, μωρέ δεν θέλω να τα έχω δει όλα» είπε η γνωστή παρουσιάστρια.

«Μπαίνω σε ένα κομμωτήριο, μόλις είχαν βγει τα μαλλάκια μου, είχα δει πόσο σημαντικό ήταν που έπεσαν τα μαλλιά… Είναι μια τραγωδία εκείνη την ώρα που ζεις, δεν μπορείς να το πιστέψεις πως είναι… Δηλαδή λες μέσα σου, και να πολεμήσω και να με καραγκιοζέψεις ρε παιδί μου; Γιατί είσαι ένας άλλος άνθρωπος» πρόσθεσε.

«Την ίδια στιγμή πάω στο κομμωτήριο και είναι δίπλα μου μια κοπέλα, δεν θα την ξεχάσω τη σκηνή, που έχει μια μαλλούρα μέχρι εδώ κάτω. Έρχεται ο άλλος με το ψαλίδι, το κοιτάζει το ψαλίδι με τρόμο σαν να έχει δει τον δολοφόνο με το πριόνι! «Μην μου κόψεις» φώναξε και, επειδή της το έκοψε λίγο πιο πολύ, αρχίζουν τα μάτια της και κλαίνε» συμπλήρωσε, επίσης, η Ρέα Βιτάλη στο ψυχαγωγικό μαγκαζίνο της ΕΡΤ.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων