Στέφανος Κορκολής: Ο καρκίνος φεύγει και ξαναέρχεται. Η μάχη με τον καρκίνο συνεχίζεται | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Στέφανος Κορκολής: Ο καρκίνος φεύγει και ξαναέρχεται. Η μάχη με τον καρκίνο συνεχίζεται

Έκανα μια συναυλία στην Κρήτη που στηρίζει καρκινοπαθείς κι εκείνη την περίοδο με βρήκε

 medlabnews.gr iatrikanea

Μία συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε στο «The 2Night Show» ο Στέφανος Κορκολής, ο οποίος συμπληρώνει φέτος 35 χρόνια καλλιτεχνικής πορείας. Ο Στέφανος Κορκολής είπε αρχικά στον Γρηγόρη Αρναούτογλου πως: «Έκανα μια συναυλία στην Κρήτη που στηρίζει καρκινοπαθείς κι εκείνη την περίοδο με βρήκε. Τότε αναφέρθηκα ότι κι εγώ είμαι ένας από εσάς. Πρόληψη, μην φοβάστε να πάτε στο γιατρό. Υπάρχει αυτή η αρρώστια. Ο καρκίνος είναι βασανιστικός γιατί έρχεται και φεύγει και ξανάρχεται. Ένα μπρος πίσω που είναι κουραστικό και αγχωτικό. Όταν πήγαινα για τις θεραπείες και έβλεπα άλλα περιστατικά, έκανα το σταυρό μου και είπα : ”μη χειρότερα”. Μπορεί να κάνω ανά πάσα στιγμή εγχείρηση. Έκανα τέσσερα χειρουργεία και μπορώ να ξανακάνω. Είναι τέτοια η μορφή του καρκίνου. Δεν θα ήθελα να μπω σε λεπτομέρειες. Πλέον το αντιμετωπίζω με ψυχραιμία. Στην αρχή έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Είναι φυσιολογικό. Μου ξαναχτύπησε την πόρτα σύντομα, ενώ νόμιζα θα είχα καθαρίσει. Πλέον ψύχραιμα αλλά πάντα με φόβο. Δεν θα το παίξω τώρα ατρόμητος. Επειδή μου δίνεται η ευκαιρία. Όποιος καπνίζει να το κόψει. Εγώ το έπαθα από το κάπνισμα. Εγώ κάπνιζα πέντε πακέτα την ημέρα. Ήμουν με ένα τσιγάρο στο στόμα. Πρέπει να πηγαίνουμε επίσης να κάνουμε check up. Πρέπει να πηγαίνουμε και να τον προλαβαίνουμε! Οφείλω να πω ότι κάνοντας κάποιες θεραπείες κι έχοντας δει δίπλα μου άλλα περιστατικά, έκανα τον σταυρό μου κι είπα είμαι τυχερός μέσα σε αυτήν την ατυχία.

Πρόσθεσε μάλιστα ότι: «Εδώ θα ήθελα να πω στους νέους ανθρώπους να μην το βάζουν το τσιγάρο στο στόμα, δεν προσφέρει τίποτα και το δεύτερο είναι να μην φοβόμαστε με το παραμικρό που νιώσουμε κάτι να πάμε στον γιατρό μας, που είναι το 90% της σωτηρίας μας».

«Έχασα τη γη κάτω από τα πόδι μου. Αυτό το συναίσθημα ένιωσα. Όταν μου το είπε ο γιατρός μου, πραγματικά πάγωσα. Δεν πρόλαβα να το συνειδητοποιήσω γιατί μπήκα κατευθείαν στο χειρουργείο για να το προλάβω. Τελειώνοντας το χειρουργείο, εκεί γίνονται πάρα πολλές σκέψεις, εσωτερικές διεργασίες απίστευτες. Καταλαβαίνεις πολλά πράγματα και γίνεσαι πολύ αφαιρετικός στις σχέσεις σου με φίλους, γνωστούς…» κατέληξε ο Στέφανος Κορκολής.


ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων