Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς την κόρη μου. Ούτε τα χάπια δεν με βοηθάνε λέει η μητέρα της 22χρονης | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς την κόρη μου. Ούτε τα χάπια δεν με βοηθάνε λέει η μητέρα της 22χρονης

Η κόρη της πήγε Αθήνα με τους φίλους της, πολύ καλά παιδιά, ενώ είχε και ένα σεμινάριο να παρακολουθήσει την Τρίτη

 medlabnews.gr

Μία μητέρα που προσπαθεί ακόμα να συνέλθει από τον χαμό του παιδιού της «τη δολοφονήσανε» ψελλίζει μιλώντας για την τραγωδία στα Τέμπη όπου η κόρη της Αφροδίτη μαζί με τα υπόλοιπα θύματα, άφησε την τελευταία της πνοή.

Είναι ανάμεσα στους γονείς που έχασαν τα παιδιά τους στα Τέμπη και μιλάει για την κόρη της Αφροδίτη μην μπορώντας να πιστέψει ότι δεν βρίσκεται στη ζωή. 

Η Αφροδίτη ταξίδεψε με έναν φίλο και μία φίλη της στη Αθήνα για διακοπές και επιβιβάστηκε στο μοιραίο τρένο για την επιστροφή, μέχρι που στα Τέμπη κόπηκε το νήμα της ζωής της. Ήταν αισθητικός και είχε πολλά όνειρα για τη ζωή.

«Μπορούν να μου φέρουν το παιδί μου πίσω;»

Η μητέρα της 22χρονη Αφροδίτης μίλησε αποκλειστικά στο «LIVE NEWS» λέγοντας «Δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Ούτε τα χάπια δεν με βοηθάνε. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς την κόρη μου. Δεν μπορώ να το πιστέψω πως τη δολοφονήσανε».

Μιλώντας για την τραγωδία των Τεμπών η μητέρα της Αφροδίτης λέει πως η κόρη της πήγε Αθήνα με τους φίλους της, πολύ καλά παιδιά, ενώ είχε και ένα σεμινάριο να παρακολουθήσει την Τρίτη. «Μίλησα μαζί της στις 8 η ώρα και της είπα καλό ταξίδι. Και έμαθα αυτό το πράγμα. Πήγα στη Λάρισα με την αγωνία μήπως ήταν στους τραυματίες και δεν ήταν. Είχε πάει στο κυλικείο και έγινε αυτό που έγινε. Όλοι φταίξανε, το θέμα είναι πως εγώ θέλω το παιδί μου. Μπορούν να μου φέρουν το παιδί μου;».

Συγγενείς των θυμάτων της τραγωδίας των Τεμπών παρουσίασαν τον σύλλογό τους και οργανώνουν πορεία διαμαρτυρίας στους δρόμους των Σερρών τις επόμενες μέρες. Στόχος να αποτρέψουν την "εμφανή προσπάθεια συγκάλυψης"

Να αποδοθούν οι πραγματικές ευθύνες για το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών ζητούν συγγενείς των θυμάτων που προχώρησαν στην παρουσίαση του συλλόγου τους "Τέμπη 2023".

«Δεν είμαι νομικός. Είμαι μια μάνα που έχασε άδικα και ξαφνικά την κόρη της στο τρένο, στην επιστροφή της από ένα ταξίδι. Θέλω να μιλήσω για ένα ακόμη έγκλημα, που γίνεται απέναντι σε εμάς, που είμαστε η φωνή όσων δεν είναι πια εν ζωή. Θα μιλήσω για την ψυχή του συλλόγου μας, “Τέμπη 2023” που ιδρύθηκε, με μοναδικό στόχο να αποδοθεί δικαιοσύνη».

Με αυτά τα λόγια, η κα Μαρία Καρυστιάνου, η οποία έχασε την κόρη της στην σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών, ξεκίνησε την ομιλία της, στην παρουσίαση του συλλόγου που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο Αμπελοκήπων Μενεμένης στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Δεν ξεχνώ τα Τέμπη».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων