Μάκης Τσέλιος: «Έβαλα βηματοδότη λόγω προβλήματος στην καρδιά». Προκλήθηκε εγκεφαλικό επεισόδιο όταν του έκαναν ανάταξη | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Μάκης Τσέλιος: «Έβαλα βηματοδότη λόγω προβλήματος στην καρδιά». Προκλήθηκε εγκεφαλικό επεισόδιο όταν του έκαναν ανάταξη

Είχα αρκετό κουράγιο και έναν υπέροχο γιατρό, καρδιολόγο

 medlabnews.gr iatrikanea

"Είχα αρκετό κουράγιο και έναν υπέροχο γιατρό, καρδιολόγο, ο οποίος είναι από τους πιο έμπειρους στην Ελλάδα", εξομολογείται ο Μάκης Τσέλιος. 

Ο Μάκης Τσέλιος μιλά για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε με την καρδιά του. 

 Κάποια στιγμή αντιμετωπίσατε πρόβλημα με την καρδιά σας. Τι συνέβη; 

 «Βασικά είχα άτακτες αρρυθμίες. Κατά διαστήματα έβαζα μηχάνημα που κατέγραφε τους παλμούς κι είχα ξαφνικά άτακτες αρρυθμίες, έτσι ο γιατρός μου σκέφτηκε ότι είναι καλύτερα να βάλω ένα βηματοδότη», περιέγραψε ο σχεδιαστής μόδας. 

 Σε ερώτηση πότε του συνέβη για πρώτη φορά το επεισόδιο αρρυθμίας απάντησε ο Μάκης Τσέλιος ότι του συνέβη στην Μύκονο. Συγκεκριμένα εξήγησε

 «Αισθάνθηκα μία μεγάλη εξάντληση. Ήταν κοντά μου ένας φίλος που αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας κι είχε μαζί του ένα οξύμετρο, μου μέτρησε τους παλμούς κι είχαν ανέβει 120, μετά 80, έκαναν ”δρομολόγιο” οι παλμοί μου. Με πήρε και πήγαμε γιατρό. Είχα βάλει ήδη τον απινιδωτή και μιλούσα με τον γιατρό μου στο Ωνάσειο νοσοκομείο. Αυτή ήταν η πιο δύσκολη στιγμή». 

 Για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζε και οδηγήθηκε στον βηματοδότη ανέφερε: 

«Από τα σαράντα μου έχω ανακαλύψει ότι έχω υπερτροφική μυοκαρδιοπάθεια, οπότε και για αυτό έκανα ελέγχους». 

 Μάλιστα, ο Μάκης Τσέλιος αποκάλυψε ότι όταν έπαθε την τρίτη κολπική μαρμαρυγή και οι γιατροί του έκαναν την ανάταξή του προκλήθηκε εγκεφαλικό επεισόδιο

 «Ήταν τραγικό αυτό που έπαθα, χάθηκε ο κόσμος γύρω μου, μούδιασαν τα χέρια μου, στράβωσε το στόμα μου και δεν μπορούσα να πατήσω τα πόδια και τα λόγια που έλεγα δεν ήταν καθαρά. Ήρθε και με πήρε ο γιατρός. Επανήλθα και δεν μου άφησε κάτι».

 Έπαθα κολπική μαρμαρυγή, που μου δημιούργησε κάποια θέματα, τα οποία κάλυψα με φαρμακευτική αγωγή. Για να είμαι σίγουρος, εισήχθην στο «Ωνάσειο» και μου τοποθέτησαν βηματοδότη

Μία φορά μπήκα και στην εντατική με πνευμονικό οίδημα. Ανέβηκε πολύ ψηλά η πίεση και δημιουργήθηκε αυτό το πρόβλημα. 

 Φοβηθήκατε για τη ζωή σας; Όχι, δεν φοβήθηκα. Είχα αρκετό κουράγιο και έναν υπέροχο γιατρό, καρδιολόγο, ο οποίος είναι από τους πιο έμπειρους στην Ελλάδα.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων