Πλήρωσαν 50 εισιτήρια θανάτου. Τα λέει όλα με λίγες κουβέντες μέσα στον πόνο του (video) | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Πλήρωσαν 50 εισιτήρια θανάτου. Τα λέει όλα με λίγες κουβέντες μέσα στον πόνο του (video)

Προφανώς οι δικοί μου άνθρωποι είναι και οι δύο νεκροί αυτήν την στιγμή

 medlabnews.gr

«Προφανώς οι δικοί μου άνθρωποι είναι και οι δύο νεκροί αυτήν την στιγμή. Έχω χάσει τον αδερφό μου, έχω χάσει τον πατέρα μου. Δεν μπορεί να αλλάξει κάτι σε αυτό, το γνωρίζω», σημειώνει

«Άμα χρειαστεί να κάνετε κάτι θα σας πάρουμε τηλέφωνο πίσω κύριε». Τέσσερις φορές καταγράψανε το όνομά μου και κανείς δεν έχει πάρει ακόμη τηλέφωνο πίσω: Με τα λόγια αυτά ξεκίνησε τις δηλώσεις του ο νέος που έχασε αδελφό και πατέρα στο δυστύχημα στα Τέμπη - που μέχρι το μεσημέρι της Πέμπτης δεν έχει λάβει καμία επίσημη ενημέρωση για τους συγγενείς του.

«Προφανώς οι δικοί μου άνθρωποι είναι και οι δύο νεκροί αυτήν την στιγμή. Έχω χάσει τον αδερφό μου, έχω χάσει τον πατέρα μου. Δεν μπορεί να αλλάξει κάτι σε αυτό, το γνωρίζω», σημειώνει.

Το θέμα είναι κάτι να γίνει για να μην υπάρξουν ξανά τόσα θύματα. Πληρώσανε 50 εισιτήρια «θανάτου», πόσα; πόσοι νεκροί; δεν ξέρω πόσοι είναι καταγεγραμμένοι. Είναι εισιτήρια θανάτου και κανείς δεν έχει τίποτα για αυτό. Νέα παιδιά... ο αδερφός μου ήταν 15 χρονών, το καταλαβαίνετε αυτό; Είχε όλη τη ζωή μπροστά του. Και κανείς δεν κάνει τίποτα για αυτό.

Δεν θέλω κάποιος να έρθει να μου δώσει στήριξη, θα στηριχτώ μόνος μου, συνεχίζει.

«Δεν μπορούμε να τα φορτώνουμε όλα σε έναν άνθρωπο»

Το μόνο που ζητά είναι να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μην ξανασυμβεί ένα τέτοιο δυστύχημα, ενώ αρνείται να καταλογίσει το σύνολο των ευθυνών στον σταθμάρχη, τονίζοντας πως όλοι κάνουμε λάθη, αλλά και πώς είναι αδιανόητο ένα λάθος να μπορεί να οδηγήσει στον θάνατο τόσων ανθρώπων:

Μπορεί κάποιος αύριο να μου πει ότι δεν θα ξαναγίνει τέτοιο δυστύχημα εν έτει 2023;

Είναι δυνατόν; Δεν μπορούμε να τα φορτώνουμε όλα σε έναν άνθρωπο, επειδή έκανε ένα λάθος.

Και να πεθαίνουν άλλοι τόσοι. Άνθρωπος είναι, άνθρωποι είμαστε όλοι και μπορεί να κάνουμε ένα λάθος.

Τι σημαίνει αυτό; Πώς ένα λάθος θα στοιχίσει την ζωή σας και τις ζωές άλλων ανθρώπων;

Πού είναι τώρα όλοι τους; διερωτάται αναφέρομενος προφανώς στους πολιτικούς. Να μιλήσουνε. Περιμένουν τις εκλογές, για ποιο λόγο; Για ποιο πράγμα;

Η ανθρώπινη ζωή είναι πάνω από όλα.



Η σπαρακτική ανακοίνωση της Ένωσης Αστυνομικών Θεσσαλονίκης

Τα συλλυπητήριά της εξέφρασε η Ένωση Αστυνομικών Θεσσαλονίκης για τον συνάδελφό τους Ευάγγελο Μπουρνάζη και τον 15χρονο γιο του, οι οποίοι βρήκαν τραγικό θάνατο στο δυστύχημα στα Τέμπη.

Η Ένωση Αστυνομικών Θεσσαλονίκης με μία σπαρακτική ανακοίνωση αποχαιρετά τον αστυνομικό και τον 15χρονο γιο του, οι οποίοι έχασαν τη ζωή τους το βράδυ της Τρίτης, όταν οι δύο μοιραίες αμαξοστοιχίες συγκρούστηκαν, βυθίζοντας στο πένθος ολόκληρη τη χώρα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Καλό παράδεισο στον συνάδελφό μας (ο οποίος συνταξιοδοτήθηκε πριν λίγο καιρό) ΜΠΟΥΡΝΑΖΗ Ευάγγελο και στον 15 χρόνο υιό του, οι οποίοι βρήκαν τραγικό θάνατο στο δυστύχημα των Τεμπών.

Ο Βαγγέλης υπήρξε ένας εξαιρετικός αστυνομικός, συνάδελφος, πατέρας.

Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στους οικείους του.

Θέλουμε να ευχηθούμε στα άλλα δυο παιδιά του (όπου ο υιός του μάλιστα σήμερα συγκλόνισε το πανελλήνιο με τις δηλώσεις του και τη δύναμη ψυχής του) υπομονή και δύναμη σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάνε και δεσμευόμαστε ότι η αστυνομική οικογένεια θα είναι δίπλα τους όποτε και αν απαιτηθεί» αναφέρουν οι αστυνομικοί της Θεσσαλονίκης για τον χαμό του συναδέλφου τους και του 15χρονου παιδιού του.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

1

1 σχόλιο

Σταυρούλα είπε...

Θλίψη,θλίψη ,θλίψη ,πόνος,αβάσταχτος πόνος,απογοήτευση βαθειά,θυμός και απελπισία.Πάντα σε τέτοιες περιστάσεις συνηθίζω να σιωπώ,γιατί θεωρώ πως τα λόγια είναι περιττά και δεν έχουν τη δύναμη να απαλύνουν αυτόν τον πόνο.Το θέμα είναι το γιατί.Γιατί ένα ανθρώπινο λάθος να οδηγήσει άδικα στο θάνατο τόσες ψυχές?Να φέρει τον όλεθρο,να κλείσει τόσα σπίτια,να σβήσει το χαμόγελο μανάδων,πατεράδων,αδερφών.Γιατί? Γιατί είμαστε ανεύθυνοι!Γιατί είμαστε μόνο λόγια,πολλά λόγια δίχως πράξεις,υποσχέσεις χωρίς υλοποίηση!Γιατι είμαστε αρπάχτες της στιγμής ,χωρίς να σκεφτόμαστε τα μελλοντικά αποτελέσματα!Γιατί είμαστε εραστές του ωχαδερφισμού,παρτάκιδες! Γιατί μας ενδιαφέρει το «φαίνεσθαι».κι όχι το «είναι».Γιατί δεν υπάρχει αξιοκρατία!Γιατί κλείσαμε το στόμα και δεν έχουμε φωνή!Σταματήσαμε πλέον να αντιδρούμε! Τα δεχόμαστε όλα! Φοβάμαι πως κι αυτό το θλιβερό γεγονός θα το ξεχάσουμε κι εμείς οι πολίτες και οι κυβερνώντες.Αλίμονο στους γονείς! Υ.Γ Τουλάχιστον να μην ξεχάσουμε τη ανιδιοτελή πράξη των νέων που με αυταπάρνηση έσωσαν ζωές!Είναι η ελπίδα μας!Εύγε τους!

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων