Συγκλονίζει η φωτογράφος Ολυμπία Κραγασάκη. Κατάλαβε πως έχει καρκίνο ένα βράδυ στον ύπνο της. (video) | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκλονίζει η φωτογράφος Ολυμπία Κραγασάκη. Κατάλαβε πως έχει καρκίνο ένα βράδυ στον ύπνο της. (video)

H Ολυμπία Κρασαγάκη αναφέρθηκε στη σοβαρή περιπέτεια της υγείας της και το πώς την αντιμετώπισε.

medlabnews.gr iatrikanea

Η επιτυχημένη φωτογράφος Ολυμπία Κραγασάκη μίλησε σε συνέντευξή της για την περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της.

Η κ. Δραγασάκη πέρασε μια μάχη με τον καρκίνο, από την οποία βγήκε νικήτρια και τώρα μοιράζεται την εμπειρία της, ώστε να δώσει κουράγιο σε ανθρώπους που περνάνε κάτι παρόμοιο.

Όπως ανέφερε η φωτογράφος στην εκπομπή «Πρωίαν σε είδον τη μεσημβρίαν» με τον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά, «τον πόνο σου δεν μπορεί κανείς να τον νιώσει, μόνο εσύ τον νιώθεις». Όπως γνωστοποίησε, κατάλαβε πως έχει καρκίνο ένα βράδυ στον ύπνο της, μετά από έναν πόνο που ένιωσε στο στήθος. Μετά από εξετάσεις, έμαθε για τον καρκίνο της.


"Ήθελα να μοιραστώ την περιπέτεια της υγείας μου, ενώ είναι κάτι που δεν το λένε πάρα πολλοί. Γνωρίζω πολλές γυναίκες που το κρατούν μυστικό ακόμη και στις ίδιες τις οικογένειές τους. Θέλω να μοιράζομαι τις χαρές και τις λύπες μου οπότε δεν μπορούσα ούτε να το κρύψω ούτε να το κρατήσω κρυφό απέναντι στους ανθρώπους που θα συνεργαζόμουν. Δεν ήθελα να λέω ψέματα, ένιωσα μια ανακούφιση με το να το αποκαλύψω" εξομολογήθηκε η Ολυμπία Κρασαγάκη.

"Μπορεί να έρθει ξαφνικά στη ζωή μας εκεί που δεν το περιμένεις. Στον ύπνο μου το κατάλαβα, ήταν σαν να με τσίμπησε κάποιος και ξύπνησα και ένιωσα κάτι στο στήθος. Έκανα εξετάσεις και το βρήκαμε. Να μην νιώθεις μόνος σου στον πόνο σου είναι πολύ σημαντικό. Τον πόνο σου δεν μπορεί κανείς να τον νιώσει, είσαι μόνο εσύ. Μπορείς να το μοιραστείς αλλά ο άλλος δεν μπορεί να νιώσει πόσο πονάς" αποκάλυψε η καταξιωμένη φωτογράφος.

"Δεν ξέρω αν βρήκα εύκολα αυτή την δύναμη. Μπορεί να δω ένα λουλουδάκι στον δρόμο και να πω τι όμορφο είναι και να πάρω από εκεί δύναμη. Δεν συζητώ βεβαίως και από τους δικούς μου ανθρώπους, το παιδί μου" εξομολογήθηκε η Ολυμπία Κρασαγάκη.

«Είναι πολλές γυναίκες που μου έλεγαν, μέσω των social media, ‘’νιώθω ακριβώς το ίδιο’’. Δεν έκανα κάτι, απλώς είναι σημαντικό να μη νιώθεις μόνος σου στον πόνο σου. Οι άλλοι δεν ξέρουν τι νιώθεις». Στη συνέχεια, η ίδια προσθέτει πως «ήμουν πολύ δυναμική και ακούραστη. Όλα πήγαιναν πάρα πολύ γρήγορα και μου κακοφάνηκε που δεν είχα τις δυνάμεις μου. Έλεγα ‘’έχω μια άλλη εικόνα από εμένα, θα το προσπαθήσω’’».

«Έψαχνα από λεπτομέρειες να βρω τη δύναμη να το πολεμήσω, ένα λουλουδάκι στον δρόμο, από τους δικούς μου ανθρώπους, το παιδί μου» ανέφερε η Ολυμπία Δραγασάκη.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων