Συγκλονίζει ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Κωνσταντίνος Ασπιώτης. Μου είπε ο γιατρός ότι θα πεθάνω | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκλονίζει ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Κωνσταντίνος Ασπιώτης. Μου είπε ο γιατρός ότι θα πεθάνω

Στα 20 μου χρόνια, τρόμαξα» εξομολογήθηκε ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης. Το σύνδρομο Gilbert

 medlabnews.gr iatrikanea

«Στα 20 μου χρόνια, τρόμαξα» εξομολογήθηκε ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης.

Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Κωνσταντίνος Ασπιώτης, όταν βρέθηκε καλεσμένος στο πλατό της εκπομπής “Πρωίαν σε είδον” της ΕΡΤ, όπου και μίλησε για την περίοδο που ένας γιατρός του ανακοίνωσε σε ηλικία 20 ετών ότι πρόκειται να πεθάνει.

«Στα 20 μου χρόνια, ήταν κάτι εξετάσεις περίεργες. Μου είπε ο γιατρός ότι θα πεθάνω. Ναι, ήταν ένας φοβερός τύπος», είπε αρχικά ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης. «Και;», ρώτησε όλο αγωνία ο Φώτης Σεργουλόπουλος και ο ηθοποιός απάντησε με χιούμορ: «Δεν πέθανα».

Στη συνέχεια, ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης εξήγησε τι ακριβώς είχε συμβεί: «Τότε τρόμαξα. Λέω, “α δεν είμαι τελικά ο πρωταγωνιστής σε αυτόν τον κόσμο, σε αυτή τη ζωή”. Αυτό κράτησε για λίγο καιρό, μετά κατάλαβα ότι είμαι εγώ ο πρωταγωνιστής.

Για 6 μήνες έψαχνα τι είναι, αλλά ένιωθα καλά. Κι έλεγα αφού νιώθω καλά, δεν καταλαβαίνω γιατί πεθαίνω. Όταν μπήκα στο νοσοκομείο είχα μια πνευμονική λοίμωξη και οι δείκτες ήταν πολύ υψηλοί. Σε όλους τους ανθρώπους αυτοί οι δείκτες είναι σε ένα σημείο, σε εμένα από τη γέννησή μου είναι πιο πάνω, είναι ένα σύνδρομο αυτό, το σύνδρομο Γκίλμπερτ.

Δεν το ήξερα τότε, το βρήκε ένας γιατρός».

Το σύνδρομο Gilbert είναι μια κληρονομική γενετική κατάσταση στην οποία ένα άτομο έχει ελαφρώς υψηλά επίπεδα χολερυθρίνης, επειδή το συκώτι δεν τα επεξεργάζεται σωστά. Η χολερυθρίνη είναι μια κίτρινη ουσία που υπάρχει φυσιολογικά στο αίμα. Δημιουργείται ως υποπροϊόν όταν τα γηρασμένα ερυθρά αιμοσφαίρια διασπώνται. Αυτή η κατάσταση μπορεί να προκαλέσει ελαφρώς κίτρινο χρώμα, ή ίκτερο, στο δέρμα και τα μάτια.Είναι επίσης γνωστή ως μη συζευγμένη υπερχολερυθριναιμία ή οικογενή μη-αιμολυτική χολερυθραιμία. Δεδομένου ότι το σύνδρομο Gilbert συνήθως προκαλεί μόνο μικρή αύξηση των επιπέδων χολερυθρίνης, το κιτρίνισμα του ίκτερου είναι συχνά ήπιο. Τα μάτια επηρεάζονται συνήθως περισσότερο.

Περίπου 1 στα 3 άτομα με σύνδρομο Gilbert δεν εμφανίζουν καθόλου συμπτώματα και το ανακαλύπτουν τυχαία σε εξετάσεις ρουτίνας. Μερικοί άνθρωποι αναφέρουν επίσης άλλα προβλήματα κατά τη διάρκεια επεισοδίων ίκτερου, όπως:

κοιλιακό άλγος, κόπωση, απώλεια της όρεξης, αίσθηση νοσηρότητας, ζάλη, σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου (ΣΕΕ) - μια κοινή πεπτική διαταραχή που προκαλεί κράμπες στο στομάχι, φούσκωμα, διάρροια και δυσκοιλιότητα, προβλήματα συγκέντρωσης και σκέψης, γενική αίσθηση αδιαθεσίας 

Αλλά αυτά τα προβλήματα δε θεωρείται αναγκαστικά ότι συνδέονται άμεσα με τα αυξημένα επίπεδα χολερυθρίνης και θα μπορούσαν να υποδεικνύουν μια κατάσταση διαφορετική από το σύνδρομο Gilbert.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων