Τι άλλο τρομερό έχει συμβεί όλα αυτά τα χρόνια στο πολύπαθο Blue Horizon; | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Τι άλλο τρομερό έχει συμβεί όλα αυτά τα χρόνια στο πολύπαθο Blue Horizon;

Το πλοίο που μετράει ακόμα 3 νεκρούς

medlabnews.gr 

Το πλοίο που μετράει ακόμα 3 νεκρούς

Η εξαφάνιση του αλλοδαπού το 2015

Τότε, ένας αλλοδαπός επιβάτης εξαφανίστηκε μυστηριωδώς από το πλοίο που εκτελούσε εκείνη τη νύχτα το δρομολόγιο Ηράκλειο-Πειραιάς. Όπως ανέφερε σχετικό δημοσίευμα της εποχής, «το πλοίο έφτασε στις 6.40 το πρωί στον Πειραιά, αλλά εκεί ένας φίλος του άφαντου αλλοδαπού επιβάτη ανέφερε στο πλήρωμα και στελέχη του Λιμεναρχείου ότι δεν τον είχε δει από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας.

Ακολούθησαν εκτεταμένες έρευνες μέσα στο πλοίο, αλλά ο επιβάτης δεν εντοπίστηκε πουθενά. Αμέσως μετά, άρχισαν οι έρευνες με ελικόπτερο και δύο πλωτά του Λιμενικού, σε θαλάσσια περιοχή δυτικά των Κυκλάδων, όπου βρισκόταν το πλοίο μετά τις 12 τα μεσάνυχτα, αλλά δεν υπάρχει αποτέλεσμα».

Ο 25χρονος αγνοούμενος το 2018

Η επόμενη ήταν τον Μάιο του 2018 όταν ένας 25χρονος δεν κατέβηκε ποτέ από το πλοίο. «Κανένα ίχνος ζωής δεν υπάρχει για έναν 25χρονο άνδρα που έπεσε στη θάλασσα χθες το βράδυ από το “Blue Horizon”, λίγα μόλις λεπτά μετά την αναχώρησή του από το λιμάνι του Πειραιά με προορισμό το Ηράκλειο.

Οι συνθήκες της πτώσης δεν έχουν αποσαφηνιστεί, ενώ οι έρευνες για τον εντοπισμό του νεαρού άνδρα συνεχίζονται. Μετά το συμβάν χθες, το πλοίο επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά, από όπου είχε αποπλεύσει, ενώ με καθυστέρηση ξεκίνησε τελικά το δρομολόγιό του για την Κρήτη.

Σύμφωνα με μαρτυρίες επιβατών του πλοίου τον άνδρα είδαν επιβάτες του πλοίου να πέφτει στη θάλασσα και να κολυμπάει προς κάποιο σημείο του λιμανιού, λίγο πιο μακρυά από εκεί που συγκεντρώνονται τα επιβατηγά πλοία στον Πειραιά.

Στο σημείο που υπολογίζεται ότι κατευθυνόταν έσπευσαν 2 περιπολικά, χωρίς όμως να εντοπίσουν τον 25χρονο.

Στις έρευνες συμμετέχουν δύο περιπολικά σκάφη του Λιμενικού, καθώς και χερσαίες δυνάμεις. Το Blue Horizon κατέπλευσε σήμερα το πρωί στο Ηράκλειο με καθυστέρηση περίπου 2 ωρών, λόγω των ερευνών».

Ο θάνατος του γ’ μηχανικού από έκρηξη στο μηχανοστάσιο το 2020

Ο θάνατος ενός εργαζόμενου του πλοίου είχε σκεπάσει με ένα πέπλο θλίψης το χώρο της ναυτιλίας. Ενας 30χρονος ναυτικός σκοτώθηκε ύστερα από έκρηξη στο μηχανοστάσιο του πλοίου.

«Υπέκυψε στα τραύματά του ο 30χρονος ναυτικός που τραυματίστηκε από την έκρηξη στο πλοίο Blue Horizon στην Κρήτη. Ο τραυματισμένος (σ.σ.: γ’ μηχανικός) έφερε εγκαύματα και είχε κριθεί απαραίτητο να διασωληνωθεί και να μεταφερθεί στην εντατική.

Η έκρηξη στο μηχανοστάσιο προήλθε από διαρροή ατμού. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, «σήμερα Δευτέρα, 24 Αυγούστου περί ώρα 9:30 π.μ. στο Πλοίο BLUE HORIZON το οποίο βρισκόταν στο λιμάνι του Ηρακλείου, κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης εκδηλώθηκε διαρροή ατμού στο μηχανοστάσιο του πλοίου. Από τη διαρροή τραυματίστηκαν τέσσερα μέλη πληρώματος που εκτελούσαν τις εργασίες συντήρησης, οι οποίοι διακομίσθηκαν άμεσα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου. Εξ αυτών, δύο μέλη πληρώματος νοσηλεύονται ενώ στα υπόλοιπα δύο απαιτήθηκε μόνο η παροχή πρώτων βοηθειών».

Σημειώνεται πως το καράβι είχε καταπλεύσει στις 6.05 στο λιμάνι του Ηρακλείου με 420 επιβάτες και είχε ολοκληρώσει την εκφόρτωση του. Η έκρηξη στο μηχανοστάσιο σημειώθηκε στις 9.45».

Η δολοφονία του Αντώνη Καργιώτη που είχε βίντεο και έδειξε τον υπεύθυνο της τραγωδίας

Την Τρίτη το βράδυ, ο ύπαρχος του πλοίου Blue Horizon έσπρωξε επανειλημμένα τον 36χρονο από τον Άγιο Νικόλαο, μέχρι που έπεσε από τον καταπέλτη του πλοίου στην αφρισμένη θάλασσα στο λιμάνι του Πειραιά με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του.

Οι 4 κατηγορούμενοι, πλοίαρχος, υποπλοίαρχος, ύπαρχος και ναύκληρος αντιμετωπίζουν βαρύ κατηγορητήριο με το οποίο θα οδηγηθούν ενώπιον του ανακριτή που θα αποφανθεί αν θα τους προφυλακίσει.

Στα υπόλοιπα συμβάντα, ούτε μάρτυρες υπάρχουν (ή μήπως υπάρχουν;), ούτε βίντεο, ούτε ντοκουμέντα.

και ο καπετάνιος του Μιχάλης Μηλάς: Ο πρώην ταξιτζής από το Βακώνι της Άνδρου, βολεύτηκε στα καράβια, ενώ στο συγκεκριμένο βρίσκεται για τουλάχιστον μια 8ετία.



Ποια είναι η ιδιοκτήτρια του Blue Horizon

Η Attica Συμμετοχών που βρέθηκε στο προσκήνιο της αρνητικής επικαιρότητας λόγω του τραγικού συμβάντος σε ένα από τα πλοία του στόλου της, το Blue Horizon, κατέχει πρωταγωνιστική θέση στις θαλάσσιες μεταφορές. Στην ομπρέλα της βρίσκονται οι θυγατρικές εταιρείες Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Africa Morocco Link και Hellenic Seaways, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία εξαγοράς της «χρεοκοπημένης» ΑΝΕΚ.

Η ιστορία του ομίλου Attica Συμμετοχών, στον στόλο του οποίου περιλαμβάνεται και το πλοίο Blue Horizon, ξεκινά το 1918 επί κυβερνήσεως Ελευθέριου Βενιζέλου, όταν ιδρύθηκε η Γενική Εταιρεία Εμπορίου και Βιομηχανίας με κύρια δραστηριότητα τα άλευρα. Η μετατροπή της σε ακτοπλοϊκή εταιρεία έγινε με την εξαγορά της από τον Περικλή Παναγόπουλο, ενώ σημαντικοί σταθμοί αποτέλεσαν η μετέπειτα πώλησή της στον Ανδρέα Βγενόπουλο και η πρόσφατη απόκτηση των μετοχών από την Strix Holdings.

Το 1924, η εταιρεία εισήχθη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών με την επωνυμία Κυλινδρόμυλοι Αττικής. Για κάποιες δεκαετίες ασχολούνταν με την παραγωγή και εμπορία αλεύρων, δραστηριότητες που στη συνέχεια διακόπηκαν, με αποτέλεσμα για πολλά χρόνια να λειτουργεί η εταιρεία χωρίς αντικείμενο. Το «κέλυφος» της εταιρείας, όπως αποκαλούνταν οι ανενεργές τότε εταιρείες του Χρηματιστηρίου, απέκτησε ο Περικλής Παναγόπουλος το 1992, χρησιμοποιώντας την ως «όχημα» για την εισαγωγή των Επιχειρήσεων Παναγόπουλου στο ΧΑ. Ένα χρόνο μετά την εξαγορά της, η εταιρεία πήρε το όνομα Επιχειρήσεις Αττικής, ενώ ο εφοπλιστής ίδρυσε τη Superfast Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε.

Η στρατηγική αυτή κίνηση του Π. Παναγόπουλου ήταν η αμέσως επόμενη, μετά την πώληση της ιδιόκτητης εταιρείας Royal Cruise Line προς την Norwegian Cruise Line, κίνηση που σηματοδότησε την διακοπή των δραστηριοτήτων στην αγορά κρουαζιέρας, με παράλληλη στροφή προς την επιβατηγό ναυτιλία.

Φθάνοντας στο σήμερα, η Attica Συμμετοχών, που εν τω μεταξύ έχει σε εξέλιξη τη διαδικασία απόκτησης της ΑΝΕΚ, «μαύρισε» την ιστορία της με τη δολοφονία επιβάτη, του 36χρονου Αντώνη, από το πλήρωμα του Blue Horizon. Το γεγονός αυτό σηματοδοτεί ραγδαίες εξελίξεις για την εταιρεία, καθώς ο διευθύνων σύμβουλος της Attica Group κ. Σπύρος Πασχάλης, μετά από 12 χρόνια που εργάζεται στην συγκεκριμένη θέση και 27 στην εταιρεία, δήλωσε την παραίτησή του, ενώ εξελίξεις αναμένονται και στη στρατηγική της επόμενης μέρας.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων