Δώρα Χρυσικού. Συνεχίζει να παλεύει με τον καρκίνο. Πέτυχε μια μικρή νίκη | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Δώρα Χρυσικού. Συνεχίζει να παλεύει με τον καρκίνο. Πέτυχε μια μικρή νίκη

 

 medlabnews.gr iatrikanea

Η Δώρα Χρυσικού μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους άλλη μία μικρή αλλά σημαντική νίκη που πέτυχε επί του καρκίνου.

Είναι εξαιρετικά αισιόδοξο όταν ακούς ότι άνθρωποι που παλεύουν με τον καρκίνο, σημειώνουν μικρές αλλά σημαντικές νίκες.

Μία τέτοια πέτυχε και η ηθοποιός Δώρα Χρυσικού, η οποία την μοιράστηκε με τους φίλους της στο facebook.

Γράφει λοιπόν η δημοφιλής -και από το σίριαλ Γη της Ελιάς-ηθοποιός:

Σήμερα είναι μια ακόμα μια μέρα μικρής νίκης σε σχέση με τον καρκίνο. Ενα μικρό βηματάκι προς την ίαση. Έρχεσαι λίγο πιο κοντά σ αυτό που λέμε « τα κατάφερα».

Μετά από δυο χρόνια λοιπόν ανοσοθεραπείας με φάρμακα, σήμερα το βράδυ στις 10 θα πάρω την τελευταία δόση. Και κάπως χαμογελώ.

Σχεδόν δεν το πιστευω πως αύριο στις 10 το πρωί δεν θα χρειαστεί να πάρω το φάρμακό μου. Πως πλέον θα ζω χωρίς αυτή την αγωνία του 10 -10, ή πως θα ξεμείνω, πως θα μπορώ να πιω ενα ποτό αν το θελήσω.

Είμαι ευγνώμων που έφτασα μέχρι εδώ και αισιόδοξη για την συνέχεια.

Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε πριν λίγο καιρό για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε πρόσφατα.

«Την ασθένεια την αντιμετώπισα με υπερβολική δύναμη. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, νομίζω ότι εμένα τώρα με έχει βρει η συνειδητότητα του τι πέρασα. Τώρα μου βγαίνει η θλίψη, το "γιατί;", ο θυμός», τόνισε η Δώρα Χρυσικού

Και συμπλήρωσε «ζω ανά τρίμηνο και νιώθω ότι παίρνω επέκταση ζωής. Παλεύω με τον φόβο και άλλοτε νικάω εγώ, άλλοτε εκείνος. Δεν πιστεύω ούτε στο «ποτέ», ούτε στο «για πάντα». Όσο αγαπώ τον σύντροφό μου και όσο με αγαπάει και εκείνος, βαδίζουμε στο «μαζί»» εξομολογήθηκε. «Είμαι σε μια σχέση πολλά χρόνια κι έχει περάσει από πολλά μετερίζια. Το θέμα με την ασθένειά μου είναι κάτι που με έχει πείσει πια ότι αυτός ο άνθρωπος είναι ο δικός μου άνθρωπος, είναι ο σύντροφος της ζωής μου. Έχω έρθει σε επαφή με πολλές γυναίκες κι είναι σοκαριστικό ότι μου είπαν "ήμουν παντρεμένη, είχα παιδιά και μόλις ο άνδρας μου έμαθε ότι αρρώστησα, έφυγε, με παράτησε". Οπότε εγώ, το λέω κι είναι συγκινητικό, είχα έναν άνθρωπο που με έκανε μπάνιο, ήμουν φαλακρή, με την τομή, χωρίς μαλλιά και μου έλεγε "είσαι η πιο όμορφη γυναικα του κόσμου"», δήλωσε η ηθοποιός.

Διαβάστε επίσης

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων