Εξοργίζει ο 34χρονος που έδερνε την σύζυγό του. Έτρωγα ξύλο για πέντε χρόνια | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Εξοργίζει ο 34χρονος που έδερνε την σύζυγό του. Έτρωγα ξύλο για πέντε χρόνια

Αποκαλύπτει το γεμάτο σημάδια πρόσωπό της -Την απείλησε ότι θα κάψει τα παιδιά τους

 medlabnews.gr  

Συνεχίζει να προκαλεί την κοινή γνώμη αλλά και τη νοημοσύνη όλων, ο 34χρονος κακοποιητής από το Άργος, ο οποίος ξυλοκόπησε άγρια την σύζυγό του, τη χτύπησε με σίδερο και την περιέλουσε με χλωρίνη. Κι όλα αυτά; Γιατί- λέει- πως νόμιζε ότι είχε εξωσυζυγική σχέση, καθώς είδε ένα μονόπετρο.

Σύμφωνα με τον Alpha, στην κατάθεσή του ο 34χρονος κακοποιητής υποστήριξε: "Είδα ένα μονόπετρο στη σύζυγό μου και τη ρώτησα πού το βρήκε. Έπιασα δουλειά απέναντι από το μαγαζί για να παρατηρώ τον άνδρα. Έβλεπα σούρτα - φέρτα παρουσία των παιδιών μου και της συζύγου μου με αυτόν".

Σε άλλο σημείο τονίζει: "Στην αρχή νόμιζα ότι είχε σχέση με τη γυναίκα μου. Μετά έμαθα ότι είχε σχέση με την …. Έμαθα ότι ο … πίεζε την … και την … για να πηγαίνουν να τον βλέπουν. Νόμιζα ότι η γυναίκα μου είχε εξωσυζυγική σχέση μιας και είχε το μονόπετρο".

Ο 34χρονος δράστης, ο οποίος κρίθηκε προφυλακιστέος και φώναζε στις κάμερες πως αγαπάει την σύζυγό του και να γυρίσει πίσω, πρόσθεσε ότι: "Είπα στον πατέρα της γυναίκας μου ότι της απαγορεύω τα social media γιατί τσιλιμπουρδίζει με την αδερφή της".

Σε άλλο σημείο της κατάθεσης αναφέρει: "Της είπα ότι μου κρύβει κάτι μεγάλο. Ήρθαμε σε σύγκρουση, μου έλεγε ότι είμαι τρελός και ότι την ζηλεύω. Άρχισε να θολώνει το μυαλό μου. Η γυναίκα μου ήταν στο μπάνιο, μπήκα μέσα θόλωσα, της είπα ότι με κοροϊδεύει... Εκεί ξέφυγα.

Τη χτύπησα, 4-5 χαστούκια, μετά κάπως την έπιασα και πέσαμε κάτω. Άρχισε να οδύρεται ότι δεν μου κρύβει τίποτα. Δεν την ακούμπησα με κανένα άλλο αντικείμενο, ούτε με χλωρίνη, ούτε με καθαριστικά, ούτε με σίδερο".

Τονίζει μάλιστα (ξανά): "Εγώ είμαι λάτρης του γυνακείου φύλου, με θέλουν όλες οι γυναίκες. Προσβλήθηκα και τη ρώτησα τι μου κρύβει. Μου είπε ότι η … διατηρούσε κρυφή σχέση".

Αποκαλύπτει το γεμάτο σημάδια πρόσωπό της -Την απείλησε ότι θα κάψει τα παιδιά τους

Το σημαδεμένο πρόσωπό της επέλεξε να δείξει για πρώτη φορά, στην κάμερα του ΑΝΤ1, η 32χρονη Ελένη που έπεσε θύμα ενδοοικογενειακής βίας στο Άργος.

Όταν ρωτήθηκε για τους μώλωπες που έχει στα μάτια, εκείνη απάντησε ότι είναι από μπουνιές, κλωτσιές, σφαλιάρες. «Ακόμα και με μαχαίρια με κοπάναγε» πρόσθεσε.

Το 2018 ξεκίνησε η κακοποίησή της από τον άντρα της Απαντώντας για το πότε ξεκίνησε η κακοποίησή της από τον άντρα της, είπε: «Το ξύλο που ξεκίνησε ο σύζυγός μου απέναντί μου είναι από το 2018. Όταν πέθανε η μάνα του άλλαξε η συμπεριφορά του, ο τρόπος του απέναντί μου. Το πρώτο χτύπημα που μου έκανε μου τράβηξε δυο φορές τα μαλλιά και με χαστούκισε μπροστά στο παιδί μου που μόλις το είχα γεννήσει και όσο πέρναγε ο καιρός γινόταν χειρότερος».

«Μου έλεγε πως όσο και να φωνάζω ''δεν σε ακούει κανένας''» είπε, προσθέτοντας σε άλλο σημείο της συνέντευξης ότι δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με κανέναν γιατί της είχε πετάξει τα τηλέφωνα.

32χρονη: «Θα χύσεις αίμα, μου έλεγε μέσα στο μπάνιο» Όταν ρωτήθηκε για το αν τα παιδιά είχαν δει τι γινόταν μέσα στο σπίτι, η 32χρονη απάντησε: «Tα παιδιά δεν μας έβλεπαν, μέσα στο μπάνιο γίνονταν όλα αυτά, μόνο μας άκουγαν». «Μην τολμήσει να πεις στα παιδιά τι έγινε μέσα στο μπάνιο, θα σε σκοτώσω... Θα χύσεις αίμα, μου έλεγε μέσα στο μπάνιο», πρόσθεσε.

Αναφερόμενη στους λόγους που επικαλείτο ο σύζυγός της για να δικαιολογήσει τις επιθέσεις που καταγγέλλει σε βάρος της διαχρονικά, είπε: «Nόμιζε πολλά στο μυαλό του και ήθελε να του ομολογήσω ότι εγώ είχα πάει με κάποιον άλλον, αλλά εγώ τιμούσα το στεφάνι μου και τα παιδιά μου».

«Θέλω να σαπίσει στην φυλακή»

«Έκανα υπομονή για τα παιδιά μου», λέει η 32χρονη, «φοβόμουν πάρα πολύ».

Μάρτυρας στο περιστατικό, το οποίο προκαλεί φρίκη ήταν ο γιος της 32χρονης, που όμως όταν ρώτησε εάν ο μπαμπάς του χτύπησε τη μαμά του, ο 34χρονος του απάντησε ότι καθάριζαν το μπάνιο.

«Ήταν, λέει, σαν μάθημα μου», είπε η 32χρονη, συμπληρώνοντας πως αργότερα, όταν την μετέφερε στο νοσοκομείο, έπαιζε θέατρο ότι την νοιάζεται.

«Θέλω να σαπίσει στην φυλακή», κατέληξε η 32χρονη, τονίζοντας πως πρωταρχικό μέλημά της είναι να ηρεμήσει εκείνη, τα παιδιά και η οικογένειά της. Οι μώλωπες και τα σημάδια στο κορμί της φανερώνουν τον εφιάλτη που έζησε αυτή η γυναίκα στα χέρια του συζύγου της.

Σε κάθε ξέσπασμά του της έλεγε ότι θα την σκοτώσει, με την μαρτυρία της να είναι γροθιά στο στομάχι.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων