Ο σκύλος του είχε ξεσκίσει το πρόσωπο του. Δείτε πώς είναι σήμερα μετά από 14 χειρουργεία (video) | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Ο σκύλος του είχε ξεσκίσει το πρόσωπο του. Δείτε πώς είναι σήμερα μετά από 14 χειρουργεία (video)

Ολική μεταμόρφωση είχε ο 37χρονος Άντριου Κοπλόβε ο οποίος πριν από επτά χρόνια δέχθηκε επίθεση από έναν σκύλο.

 medlabnews.gr iatrikanea

Ο 37χρονος Άντριου Κοπλόβε πριν από επτά χρόνια δέχθηκε επίθεση από έναν σκύλο. Ωστόσο, λίγα χρόνια μετά την επίθεση υποβλήθηκε σε 14 συνολικά χειρουργικές επεμβάσεις για να φτιάξει τη μύτη του. Μάλιστα, όπως δήλωσε ο ίδιος στην αρχή δεν είχε καμία ελπίδα ότι η εικόνα μπορεί να γίνει ξανά όπως παλιά.

«Πριν από την ανακατασκευή της μύτης μου, έχασα πολύ από τον εαυτό μου. Οι άνθρωποι με κοιτούσαν επίμονα ή με ρωτούσαν τι συνέβη. Ήταν εξαιρετικά δυσάρεστο. Οι επεμβάσεις όμως μου έδωσαν πίσω τη ζωή μου και την αυτοπεποίθησή να είμαι και πάλι ο εαυτός μου, να βγαίνω ραντεβού, να γνωρίζω νέους ανθρώπους και να νιώθω αυτοπεποίθηση σε ό,τι κάνω.

Δεν είχα πραγματικά καμία ελπίδα κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου της ζωής μου μέχρι που γνώρισα τον πλαστικό χειρουργό μου. Μου έδωσε ελπίδα ότι θα είχα ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα χωρίς μόνιμες αισθητές παραμορφώσεις. Η ομάδα αυτή μπορεί πραγματικά να κάνει θαύματα».

Δείτε αναλυτικά τα στάδια της ανακατασκευής της μύτης:
 

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων