Σοκ προκαλούν οι δημόσιες αναφορές στην κόρη του, του 64χρονου που σκότωσε τον γαμπρό του. Ήταν τρελό το παιδί μου, λέει η μάνα του | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Σοκ προκαλούν οι δημόσιες αναφορές στην κόρη του, του 64χρονου που σκότωσε τον γαμπρό του. Ήταν τρελό το παιδί μου, λέει η μάνα του

Πάλευε με τους δαίμονες του, ισχυρίζεται άλλος συγγενής του - Τι λένε η πρώην σύζυγός του και η κόρη του

medlabnews.gr 

Σφοδρή επίθεση απέναντι στην κόρη του στο προφίλ του στα social media, εξαπέλυε ο 64χρονος, ο οποίος δολοφόνησε εν ψυχρώ τον γαμπρό του στη Νίκαια.

Με τις αναρτήσεις, στις οποίες ο 64χρονος επιβεβαιώνει την εμμονή του με την κόρη του, την οποία θεωρεί υπεύθυνη για τον χωρισμό του από τη γυναίκα του.

«Ήταν τρελό το παιδί μου… (σ.σ. Ήταν) το καλύτερο παιδί αλλά τον κυρίευσε η απελπισία γιατί του έφυγε η γυναίκα. Και δεν του έδωκε εξηγήσεις γιατί του έφυγε. Και δεν το χώνεψε. Πώς να είμαι παιδί μου γλυκό; Τα χάλια μου είμαι, τα χάλια του παιδιού μου είμαι», συμπλήρωσε στο Mega και την εκπομπή Live News η μητέρα του 64χρονου που θεωρούσε ότι για το τέλος του γάμου του ευθυνόταν αποκλειστικά η κόρη και ο γαμπρός του.

«Αυτή η ύπουλη κατάφερε να χωρίσει τους γονείς της. Την αποκηρύσσω δημόσια από κόρη μου», έγραψε ο δολοφόνος.

Η κόρη του δράστη και σύζυγος του θύματος δήλωσε ότι ο πατέρας της την απειλούσε. «Θα χυθεί αίμα αν δεν γυρίσει πίσω η μητέρα σου», της έλεγε. «Θα τους σκοτώσω και θα σκοτωθώ κι εγώ», προειδοποίησε τους συγγενείς, προαναγγέλλοντας το έγκλημα.

Ο δράστης της δολοφονίας είχε αφήσει ένα σύντομο σημείωμα, το οποίο εντόπισαν οι αστυνομικοί μέσα στο αυτοκίνητό του, με το οποίο είχε ταξιδεύσει στην Αθήνα.

Σε αυτό ανέφερε: «σας γράφω όλους στ’ α@@@@@ μου. Ό,τι έχω μέσω στο αυτοκίνητο και το αυτοκίνητο, τα αφήνω στο γαμπρό μου (σ.σ. τον άνδρα της αδελφής του). Θέλω να με θάψετε στην Κέρκυρα».

Η κόρη του ανέφερε επίσης ότι από το 2008 είχε δεχθεί απειλές τόσο αυτή όσο και οι συγγενείς από τον δράστη και αυτόχειρα, ο οποίος είχε αναφέρει ότι κάποια στιγμή θα έκανε κακό και μετά θα αυτοκτονούσε.

«Τον κυρίευσε η απελπισία. Ποτέ του δεν χώνεψε ότι τον εγκατέλειψε η γυναίκα του» λέει η η μητέρα του 64χρονου δράστη που σκότωσε τον γαμπρό του στη Νίκαια.

«Πάλευε με τους δαίμονες του. Ο άνθρωπος αυτός είχε κάτι προβλήματα με δαίμονες και γι’ αυτό δεν είχε πάει στα βαφτίσια του εγγονού του. Φοβόταν, δεν μπορούσε να εργαστεί. Πιστεύω μέσα μου ότι δεν την ξεπέρασε την κοπέλα, την γυναίκα του. Είναι δράμα, είναι τραγωδία. Της είχε πολλή αγάπη της γυναίκας του» είπε ένας άλλος στενός συγγενής του δράστη ο οποίος, σύμφωνα με την πρώην σύζυγό του, ήταν βίαιος και κακοποιητικός

«Του στοίχησε. Έμεινε μόνος. Έχασε και τα χρήματα που ζούσε από μένα. Και δεν τα έβαλε ποτέ με τον εαυτό του ότι εξαιτίας του έφυγα. Τα έβαλε με τα παιδιά και το γαμπρό μου ότι με έπεισαν να φύγω», φανέρωσε η πρώην σύζυγος τους δράστη η οποία, με εισαγγελική εντολή, μαζί με την κόρη της κατάφερε να τον βάλει στο ψυχιατρείο, ωστόσο οι γιατροί έκριναν πως δεν χρήζει ψυχιατρικής παρακολούθησης, όπως είπε η ίδια. «Γιατί κάποιος υπέγραψε ότι αυτός είναι καλά και μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερος. Ποιος υπέγραψε ότι αυτός ο άνθρωπος είναι καλά;» διερωτήθηκε η κόρη του.

«Έμεινε (στο ψυχιατρείο) 2-3 μέρες μέχρι που έκανε τις εξετάσεις. Έβγαλαν κάποιο πόρισμα οι γιατροί εκεί πέρα και έκριναν ότι δεν ήταν να μείνει μέσα», ανέφερε συγγενής του θύματος. «Μας είπαν ότι δεν έχει κάτι και ότι είναι ο κακός του ο χαρακτήρας. Ήταν πάντα χειριστικός και κακοποιητικός και εκδικητικός. Αν του είχες κάνει θα το φύλαγε την κατάλληλη στιγμή», πρόσθεσε η πρώην σύζυγός του που κατήγγειλε πως τον τελευταίο χρόνο ο 64χρονος εκβίαζε με ψεύτικες γυμνές φωτογραφίες τη νύφη και τα αδέλφια του. Πάντως, αυτό είναι κάτι που το οικογενειακό περιβάλλον διαψεύδει, λέγοντας πως ο άνδρας ουδέποτε ήρθε σε αντιπαράθεση με τα αδέλφια του που ζουν μόνιμα στην Κέρκυρα

«Η εντολέας μου έκανε τα πάντα για το δίκιο της. Από εδώ και πέρα θα τιμωρηθούν όλοι για τα λάθη που έκαναν και τις παραλήψεις. Έχουμε κάνει ήδη συντάσσουμε μηνύσεις για την ιατρική αμέλεια κατά του γιατρού που τον εξέτασε, του διευθυντή και άλλων. Θα γίνει αγωγή κατά του ελληνικού δημοσίου, γιατί πρόκειται για δημόσιο νοσοκομείο, άρα φέρει ευθύνη το ελληνικό κράτος, και ζητώ δημόσια να παρέμβει το υπουργείο και να ελεγχθούν οι γιατροί για τις ποινικές τους διώξεις. Παράλληλα, υπάρχουν πολλά λάθη ως προς το γεγονός πως κατέθεσαν το περιστατικό και αντί να γίνει σύλληψη αφέθηκε ελεύθερος. Εάν ένας γιατρός τον είχε ελέγξει, δεν θα είχε γίνει τίποτα σήμερα» τόνισε ο Γιάννης Μπαρκαγιάννης, δικηγόρος της οικογένειας του θύματος.

Σε μήνυση κατά όλων των υπευθύνων προχωρά η κόρη του δράστη

«Θα κινηθώ νομικά εναντίον αυτών που ήταν υπεύθυνοι για αυτό που έγινε. Όχι μόνο για εμένα, αλλά για τα τόσα περιστατικά που έγιναν και θα γίνουν. Δεν μπορεί ένας άνθρωπος που έχει πρόβλημα να βγαίνει έξω. Εκεί που απευθύνθηκα δεν με βοήθησαν. Είχαμε το χαρτί που έλεγε πως είναι καλά και σκεφτήκαμε πως ''σκυλί που γαβγίζει, δεν δαγκώνει'' αλλά τελικά δάγκωσε πολύ. Τι άλλο να κάνω; Πήγα στην εισαγγελία. Άκουσα τους πυροβολισμούς και κατέβηκα κάτω και ερχόταν προς το μέρος μας με ένα κατσαβίδι, όπως μου είπαν, για να παραβιάσει την πόρτα. Εγώ πήρα τα παιδιά και μπήκα μέσα φωνάζοντας. Δεν ξέρω τι μπορεί να τον σταμάτησε. Εγώ δεν είμαι γιατρός να είμαι το κεφάλι ενός τρελού να ξέρω τι γίνεται. Αυτοί είναι. Εγώ θα προσπαθήσω για τα παιδιά μου, για να μην πούνε αύριο, μεθαύριο ''μαμά έγινε αυτό, εσύ τι έκανες;''».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων