Σοκάρουν οι νέες αποκαλύψεις για τους Σομαλούς που λήστεψαν και προσπάθησαν να βιάσουν 36χρονη στα Εξάρχεια | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Σοκάρουν οι νέες αποκαλύψεις για τους Σομαλούς που λήστεψαν και προσπάθησαν να βιάσουν 36χρονη στα Εξάρχεια

Οι Αρχές πέρασαν χειροπέδες και στον δεύτερο δράστη της επίθεσης στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα

 medlabnews.gr 

Σχεδόν δύο εβδομάδες μετά την διάρρηξη στο σπίτι της νεαρής γυναίκας οι Αρχές πέρασαν χειροπέδες και στον δεύτερο δράστη της επίθεσης στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα, κατά τη διάρκεια περιπολίας το βράδυ του Σαββάτου. Ο 18χρονος με τα αρχικά Α. Μ. οδηγήθηκε και εκείνος στο ΑΤ Εξαρχείων αντιμέτωπος με βαρύτατες κατηγορίες.

Ο 20χρονος, γνωστός και ως «μαχαιροβγάλτης», ο οποίος συνελήφθη μετά από κινηματογραφική επιχείρηση στον Άγιο Παντελεήμονα την περασμένη Κυριακή, έμενε σε δομή φιλοξενίας ανηλίκων στην Καλλιθέα μέχρι το 2022, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το είχε σκάσει τουλάχιστον 7 φορές, χωρίς να ενδιαφερθεί κάποιος. Η δομή δήλωνε την εξαφάνισή του, η αστυνομία τον αναζητούσε, ωστόσο εκείνος κυκλοφορούσε ελεύθερος και διέπραττε επιθέσεις και κλοπές. Μόλις ενηλικιώθηκε βρήκε τη θέση του στις εγκληματικές ομάδες της Αθήνας, ενώ όπως έχει γίνει γνωστό έχει διαπράξει ληστεία με μαχαίρι στον Άγιο Παντελεήμονα, μία κλοπή και μία διάρρηξη.

Οι δύο Σομαλοί εμφανίζονται να χαρτογραφούν τη γειτονιά στα Εξάρχεια, αναζητώντας τον επόμενο στόχο τους, που τον βρήκαν στην 36χρονη κομμώτρια, η οποία έζησε τον απόλυτο τρομο τα ξημερώματα της 29ης Φεβρουαρίου.

Αν μιλήσεις θα σε σφάξουμε

Σύμφωνα με το Star, οι δύο Σομαλοί πριν φύγουν την απείλησαν ότι αν μιλήσει θα την σφάξουν.

«Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω στα πλαινά του κρεβατιού δυο έγχρωμους, αδύνατους να έρχονται κατά πάνω μου. Τρομάζω. Moυ λένε “Σουτ, μη μιλήσεις”. Μου λένε “Μένεις μόνη σου;”, λέω ναι. Mου λέει “Θα έρθει άλλος στο σπίτι”, λέω όχι», είπε αρχικά η 36χρονη.

«Μου λέει “Eγώ κι εσύ, μόνο εγώ”. Του λέω, “όχι, δε θέλω”. Πάει να μου κατεβάσει την κουβέρτα και να μου αγγίξει το στήθος. Του είπα “όχι δε θέλω”. Έρχεται αυτός από την άλλη πλευρά του κρεβατιού, ανεβάζει το ένα γόνατο πάνω στο κρεβάτι και πιάνει το όργανό του και άρχισε να έρχεται πιο κοντά μου και να προσπαθεί να μου κατεβάσει την κουβέρτα».

«Είχα κάτι αλυσιδάκια λεπτά στον λαιμό, προσπαθούσε να μου τα βγάλει. Βρήκε τα χρήματα στο υπνοδωμάτιό μου. Πριν φύγει, μου έπιασε το σαγόνι, με το άλλο χέρι μου άνοιξε το στόμα, κοίταζε τα δόντια μου. Είδε ότι δεν έχω χρυσό δόντι, θα μου το ξερίζωναν αν είχα χρυσό δόντι», κατέληξε η 36χρονη.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων