Συγκλονίζει με την περιπέτεια και την μάχη με τον καρκίνο ο Γιώργος Καραμίχος. Πώς μια τυχαία εξέταση του έσωσε τη ζωή | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκλονίζει με την περιπέτεια και την μάχη με τον καρκίνο ο Γιώργος Καραμίχος. Πώς μια τυχαία εξέταση του έσωσε τη ζωή

Η τυχαία ανακάλυψη του καρκίνου και όσα του είπαν οι γιατροί.

medlabnews.gr iatrikanea 

Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στην Ελεονώρα Μελέτη έδωσε ο Γιώργος Καραμίχος και αναφέρθηκε στη σοβαρή περιπέτεια της υγείας του πριν από έναν περίπου χρόνο όταν αποκάλυψε ότι διαγνώστηκε με καρκίνο.

Ο γνωστός ηθοποιός βρέθηκε το πρωί της Τρίτης (19/03) στην εκπομπή “Mega Καλημέρα” και άνοιξε τα χαρτιά του στην παρουσιάστρια, η οποία αποκάλυψε στον αέρα της εκπομπής της πως εκείνος ήταν ο λόγος που η ίδια πήγε και έκανε εξετάσεις.

«Θέλω να σου πω ότι ήσουν ο λόγος που πήγα και εγώ να κάνω εξετάσεις. Βέβαια τα δικά μου ευρήματα ήταν καλά. Εσύ ήσουν η αιτία», ανέφερε αρχικά η Ελεονώρα Μελέτη.

Στην πορεία, ο Γιώργος Καραμίχος εξήγησε τη σημασία που έχει η πρόληψη και οι απαραίτητες εξετάσεις, ενώ αναφέρθηκε και σε μηνύματα που έχει λάβει στα social media, από ανθρώπους τους οποίους ο ίδιος παρακίνησε με την ιστορία του και έκαναν εξετάσεις.

“Εκείνο το πρωί είχα πάει να κάνω εξετάσεις εντελώς προληπτικές, γιατί είχε κούραση η Ρεγγίνα (σ.σ. η κόρη του) μετά τον κορονοϊό. Εγώ δεν είχα κανένα σύμπτωμα. Πηγαίνουμε εκεί, κάνουμε τις εξετάσεις, της Ρεγγίνας βγαίνουν καλές και εμένα μου είπαν να περιμένω. Έπρεπε να πάω την κόρη μου στο αεροδρόμιο, να επιστρέψω στο σπίτι για να ετοιμαστώ γιατί έφευγα και εγώ για Αμερική για τρεις εβδομάδες”, είπε αρχικά ο ηθοποιός περιγράφοντας τη στιγμή που ο παθολόγος της κλινικής του ανακοίνωσε πως στην ακτινογραφία θώρακος βρέθηκαν κάτι δείγματα.

«Μου είπαν περιμένετε λίγο»

Μετά, ο ηθοποιός περιέγραψε πώς ο ίδιος τυχαία βρήκε ότι έχει καρκίνο στους πνεύμονες. «Είχε κούραση μετά τον covid η Ρεγγίνα και μιλάω με την ασφαλίστριά μου και μου λέει να πας να κάνεις και εσύ τις εξετάσεις, θα πεις ότι έχεις τα ίδια συμπτώματά με τη μικρή και θα αναγκαστούν να κάνουν πλήρη έλεγχο. Δεν είχα κανένα σύμπτωμα. Ο πνεύμονας δεν δίνει. Όταν δίνει είναι πολύ αργά. Και πηγαίνουμε εκεί, βγαίνουν για την Ρεγγίνα που λένε ότι όλα ήταν καλά. Για μένα, είπαν «περιμένετε λίγο». Περνάει μια ώρα αλλά έπρεπε να πάω στο αεροδρόμιο γιατί έφευγε η Ρεγγίνα. Και γύρισε ο παθολόγος και είπε, ότι ‘βλέπουμε κάτι δείγματα εδώ’».

«Είχε συσσωρευτεί πολύς θυμός, πολλές ανατροπές και πίεση. Το ήξερα ότι κάπως θα ξεσπάσει όλο αυτό», σημείωσε ο Γιώργος Καραμίχος.

Όπως ανέφερε, ο γιατρός του είπε ότι πρέπει να κάνει αξονική τομογραφία, ο ίδιος του απάντησε ότι λόγω υποχρεώσεων δεν είχε χρόνο εκείνες τις ημέρες και προσπαθούσε να το κανονίσει πιο μετά.

«Κατεβάζει τη μάσκα και μου λέει ‘είχαν φύγει ήδη από το τμήμα εδώ του αξονικού τομογράφου, τους πήρα τηλέφωνο και είναι κάτω σας περιμένουν τώρα. Δεν θέλω να σας τρομάξω’. Πήγα κάτω και μου είπαν ότι πρότειναν να γίνει εισαγωγή άμεσα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Γιώργος Καραμίχος: “Αισθανόμουν σαν τραυματισμένο ζώο”

“Ειδικά με το χειρουργείο, αισθανόμουν σαν ένα ζώο. Μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια, πώς ήταν ένα τραυματισμένο ζώο, που είσαι σε άμυνα και θέλεις να είσαι μόνο εκεί που είσαι ασφαλής. Στο νοσοκομείο πήγαμε ολόκληρη μπάντα, εννιά φίλοι. Με έβαλαν μέσα, με αποχαιρέτησαν.. “, πρόσθεσε στη συνέχεια ενώ εκμυστηρεύτηκε πως φοβήθηκε όσο βρισκόταν στην εντατική, καθώς είχε συγκοπτικά επεισόδια, όπου όπως είπε, “λύθηκε και γιατί είχα λιποθυμίες κάποιες φορές στη ζωή μου”.

Ο αγαπημένος ηθοποιός μίλησε για τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο.

«Σίγουρα ήταν καθοριστικά τα δύο χειρουργεία που έχω κάνει. Ένα στη μέση και μετά από 25 χρόνια για τον καρκίνο. Αυτά ήταν πολύ καθοριστικά γιατί εκεί δεν διαπραγματεύεται και λες για να έχει σωματοποιηθεί τόσο πολύ, πρέπει να αλλάξουμε πορεία. Περνάς από όλα τα στάδια. Στην αρχή σου βγαίνει θυμός, διάφορες επιθυμίες, να κάνεις διάφορα πράγματα με διάφορους. Από ένα σημείο και μετά συνειδητοποιείς πως δεν φταίει κανείς, ούτε ο ίδιος σου ο εαυτός. Αν κατηγορήσεις και πεις πως φταίνε οι άλλοι, επί της ουσίας κατηγορείς τον εαυτό σου. Όλα συμβαίνουν για κάποιον λόγο και πρέπει να έχουμε θετικό πρόσημο για να τα γυρίζουμε με έναν τρόπο, που μπορούμε να βοηθήσουμε και τον εαυτό μας και τους άλλους και να ανασαίνουμε καλύτερα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Καραμίχος.

«Παίρνω λιγότερο στα σοβαρά κάποια πράγματα. Έχω μάθει την αρετή του να περιμένω. Έχω κλείσει πολλά εισιτήρια και δεν έχω ταξιδέψει πια. Χρειάζομαι λιγότερη κίνηση για τη συγκίνηση και εστιάζω στους ανθρώπους και στα πλάσματα που αγαπώ», πρόσθεσε ο ηθοποιός.

Διαβάστε επίσης

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων