H συγκινητική ανάρτηση της μητέρας της Ασπασίας που 11 χρόνια πριν πυροβολήθηκε από τον πατέρα της | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

H συγκινητική ανάρτηση της μητέρας της Ασπασίας που 11 χρόνια πριν πυροβολήθηκε από τον πατέρα της

Έχουν περάσει 11 χρόνια από την ημέρα που ο πρώην σύζυγός της πυροβόλησε την κόρη τους για να την εκδικηθεί για τον χωρισμό τους

 medlabnews.gr

Η Σπυριδούλα Φατούρου δεν έχει φύγει από το πλευρό της κόρης της, της Ασπασίας. Έχουν περάσει 11 χρόνια από την ημέρα που ο πρώην σύζυγός της πυροβόλησε την κόρη τους για να την εκδικηθεί για τον χωρισμό τους. Σήμερα, ανήμερα της Γιορτής της Μητέρας, η κ. Φατούρου συγκινεί με την ανάρτησή της για την Ασπασία.

«Μπορεί να μην ακούσω πάλι από το στόμα σου τη λέξη Μαμά…

Μπορεί να μην σε δω,να αστραφτεις από χαρά μέσα στο νυφικό σου…..

Μπορεί να μην κρατήσω στην αγκαλιά μου,το παιδί σου…

Μπορεί να μην κλάψεις στον ώμο μου , γιατί τσακωθηκες με τον άντρα σου…

Μπορεί να μην με πάρεις τηλέφωνο να μου ζητήσεις να έρθω να σε βοηθήσω στις δουλειές του σπιτιού σου….

Μπορεί όλα αυτά,να τα έκλεισα σε ενα κουτί και να το εκρυψα βαθιά μέσα μου σκοτώνοντας εκείνο το κομμάτι του εαυτού μου,μην τυχόν ξυπνήσει ποτέ και ουρλιάξει…...», γράφει η Σπυριδούλα Φατούρου στο Facebook, δημοσιεύοντας μία φωτογραφία στην οποία κρατά το χέρι της κόρης της, Ασπασίας.

«Ένα είναι το σίγουρο, ότι με έκανες μάνα... Τη δική σου μάνα!!!!!! Τη μάνα του πιο ξεχωριστού κ δυνατού ανθρώπου που έχω γνωρίσει... Είναι η μεγαλύτερη τιμή που θα μπορούσα να έχω ή ίσως και να άξιζα... Το να είμαι η μητέρα σου! Σε ευχαριστώ μονάκριβη μου!», προσθέτει η κ. Φατούρου.


Χρόνια Πολλά σε όλες τις μητέρες του κόσμου και ακόμα πιο πολλά στην Ελληνίδα μάνα!


Διαβάστε επίσης


Φέτος στην Γιορτή της Μητέρας, κάντε στη μαμά σας ένα δώρο υγείας! Iδέες για εύκολα και ανέξοδα ή οικονομικά δώρα που θα βελτιώσουν την υγεία των μαμάδων μας!

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων