Συγκλονίζει η στιχουργός Όλγα Βλαχοπούλου για την γεναία μάχη της με τον καρκίνο | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκλονίζει η στιχουργός Όλγα Βλαχοπούλου για την γεναία μάχη της με τον καρκίνο

Για καλή μου τύχη και το εννοώ μετά από τον ετήσιο προληπτικό έλεγχο που έκανα, διαγνώστηκα με καρκίνο στο στήθος

 medlabnews.gr iatrikanea

Συγκινεί η στιχουργός και συγγραφέας Όλγα Βλαχοπούλου, που αποκάλυψε ότι έχει διαγνωστεί με καρκίνο του μαστού, ευτυχώς σε αρχικό στάδιο, και υποβλήθηκε σε επέμβαση.

Για τη γενναία μάχη της με τον καρκίνο, αλλά και για τα πρώτα συναισθήματα ύστερα από την αρχική της διάγνωση μίλησε η γνωστή στιχουργός, Όλγα Βλαχοπούλου, το μεσημέρι της Κυριακής, στην κάμερα της εκπομπής «Ακόμα δεν είδες τίποτα» και στη δημοσιογράφο Ελένη Μουστάκη στο MEGA.

«Την Τρίτη έγινε η επέμβαση, πήγε πάρα πολύ καλά, κατ’ ευχήν. Πήγα για τον ετήσιο έλεγχο μου, έκανα τη μαστογραφία η οποία είχε βγει πολύ καθαρή και έναν μήνα μετά είχα προγραμματισμένο ραντεβού για τον υπέρηχο. Κάνοντας τον υπέρηχο, ο ακτινολόγος εντοπίζει ένα εύρημα το οποίο τον ανησύχησε πολύ και μου είπε ότι πρέπει να επισκεφτώ μαστολόγο. Ίσως εκείνη η στιγμή ήταν η πιο σοκαριστική όλης αυτής της περιόδου. Δηλαδή ήταν το άγνωστο που είχα να αντιμετωπίσω, ένα εύρημα το οποίο δεν ξέραμε μέχρι εκείνη τη στιγμή τι ήταν», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Ήταν ακριβώς η πρώτη στιγμή και η γνωριμία μου με αυτό, έχασα τον κόσμο κάτω από τα πόδια μου. Ένιωσα φόβο, αγωνία, ανασφάλεια. Η πρώτη σκέψη που έκανα, βέβαια, αφορούσε τα παιδιά μου. Η γνωμάτευση ήταν ότι ο συγκεκριμένος καρκίνος ήταν ορμονοεξαρτώμενος, ο οποίος είναι και πολυεστιακός πολλές φορές, ευτυχώς σε πάρα πολύ αρχικό στάδιο οπότε είναι και αντιμετωπίσιμος», πρόσθεσε.

Ανέφερε, ακόμη, ότι: «Την φοβόμουν την λέξη καρκίνος. Παρόλο που με λέξεις ασχολούμαι, την συγκεκριμένη την φοβόμουν πάρα πολύ. Δηλαδή στο άκουσμα της ένιωθα μια αποστροφή και έναν φόβο. Παρόλα αυτά, όταν νόσησα και η ίδια, είπα ότι για να ξορκίσεις κάτι πρέπει να το αντιμετωπίσεις κατά πρόσωπο. Άρα είναι μια λέξη μόνο, με οχτώ γράμματα, τίποτα άλλο».

Αναλυτικά η συγκλονιστική ανάρτηση που έκανε η Όλγα Βλαχοπούλου στα social media

«Η πρόληψη σώζει ζωές»

Πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει αυτή τη φράση και τις περισσότερες από αυτές τη προσπερνάμε γιατί δεν είναι ίσως κάτι που μας αφορά ή γιατί δεν δίνουμε τη πρέπουσα σημασία! Μέχρι να «χτυπήσει» η ασθένεια και τη δίκη μας πόρτα!

Για καλή μου τύχη και το εννοώ μετά από τον ετήσιο προληπτικό έλεγχο που έκανα, διαγνώστηκα με καρκίνο στο στήθος! Ευτυχώς σε αρχικό στάδιο!

Μετά το πρώτο σοκ και ένα τραμπολίνο συναισθημάτων, όπως φόβο, αγωνία και κυρίως με τη σκέψη μου στα παιδιά μου κολλημένη συνεχώς! Βλέπεις δεν είναι μόνο ο αγώνας που έχεις να δώσεις για εσένα αλλά και η αγωνία σου για αυτούς που αγαπάς πολύ! «Όλα θα πάνε καλά»!! Η φράση αυτή ηχούσε στα αυτιά μου συνεχώς και αδιάλειπτα, μέχρι που ήμουν στο τέλος πεπεισμένη πως δεν μπορεί να γίνει αλλιώς!

Χθες πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η επέμβαση στο Διαβαλκανικό! Έγινε η ογκεκτομή και περιμένουμε τα αποτελέσματα!

Σε μια ιδιαίτερη διαδικασία όπως αυτή αντιλαμβάνεσαι ίσως για πρώτη φορά τι σημαίνει « κύκλος αγάπης»

Από τον εξαιρετικό γιατρό μου Ιωάννη Νατσιόπουλο και την φανταστική ομάδα του, το νοσηλευτικό προσωπικό που δίνει το καλύτερο εαυτό του, μέχρι όλους αυτούς που εγώ ονομάζω φυλακές αγγέλους μου, την οικογένεια και τους φίλους που έγιναν οικογένεια. Που ο καθένας ξεχωριστά με έκανε να αισθανθώ το σπουδαιότερο άνθρωπο σε αυτό το κόσμο! Γιατί έτσι πρέπει να σε κάνουν να νιώθεις αυτοί που σε αγαπούν!

Δεν είναι τυχαίο τελικά πως η αγάπη τα γιατρεύει όλα ! Και αν όχι τα κάνει λιγότερο οδυνηρά!

Κορίτσια, υπέροχες μου γυναίκες να μη παραλείπετε το προληπτικό έλεγχο για κανένα λόγο! Μπορείτε να προλάβετε οτιδήποτε παρουσιαστεί!

Το ταξίδι μου στη νέα αυτή περιπέτεια δε τελείωσε ακόμα! Θα είναι όμως ένα ταξίδι γεμάτο γνώση! Και ήρθε να με κάνει πιο δυνατή και πιο ερωτευμένη ακόμα με τη ζωή! Και είναι τόσο ωραία πανάθεμά την!»

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων