Συγκλονίζει ο γιατρός του 15 μηνών που πέθανε στην Αμαλιάδα. «Γιατί μας έφυγες Άγγελέ μου;» | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκλονίζει ο γιατρός του 15 μηνών που πέθανε στην Αμαλιάδα. «Γιατί μας έφυγες Άγγελέ μου;»

medlabnews.gr iatrikanea 

Σπαράζει ο γιατρός του βρέφους που «έσβησε» στην Αμαλιάδα -«Γιατί μας έφυγες Άγγελέ μου;»

Σοκαρισμένη είναι η κοινή γνώμη από την αδιανόητη τραγωδία με τον θάνατο ενός βρέφους, μόλις 15 μηνών, στην Αμαλιάδα.

Μάλιστα, συγκίνηση προκαλεί η ανάρτηση του γιατρού του μωρού, Βαγγέλη Δημόπουλου, που μαζί με το υπόλοιπο προσωπικό του νοσοκομείου της περιοχής έδωσαν σκληρή μάχη για να το κρατήσουν στη ζωή, αλλά δεν τα κατάφεραν.

Η σπαρακτική ανάρτηση του γιατρού του μωρού που άφησε την τελευταία του πνοή στην Αμαλιάδα Γιατί μας εφυγες Αγγελε μου;..

Επι μιαμισι ωρα κοντρα σε χρονους, κανονες, αρχες, παλευαμε να δουμε ενα σημαδι ζωης σου, για να συνεχισουμε, ακομα, να παλευουμε και για μια ζωη ακομα, αν χρειαζονταν, αρκει να γυρνουσες πισω…

Ματαια…. Εγω, η Χαρα, Η Ατζελινα, η Νικη, η Ζωη, η Γιωτα, ολοι μας δωσαμε τον αγωνα μας. Ηταν αγωνας ζωης για σενα αγγελουδι μου, αλλα, κατεληξε ματαιος, και μαυρος, για ολους μας…

Γιατι αστερι μου, μας μαυρισες τις ψυχες..

Ειμαστε ολοι πρωτα γονεις, και μετα γιατροι, νοσηλευτες και κλαιμε!! Γιατι…;

Πανουργε χαρε τι ζηλεψες απο το αγγελουδι 15 μηνων!!

Καλο ταξιδι αγγελε μου…. Δεν θα ξεχασουμε ποτε το αγγελικο, ησυχο, γαληνιο, γελαστο, αταραχο προσωπακι σου, ως αρμοζει σε ενα Αγγελουδι…

Συλλυπητηρια στους γονεις σου, και στην οικογενεια σου, απο ολους εμας».

Η πρώτη εκτίμηση για την αιτία θανάτου του βρέφους

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, κ. Μιχάλης Γιαννάκος, δήλωσε ότι ο θάνατος του μωρού ενδέχεται να οφείλεται σε εισρόφηση.

«Το παιδί μου δεν αναπνέει» φώναζε η μητέρα

«Οι συνάδελφοι του νοσοκομείου Αμαλιάδας αήμερα το μεσημέρι έζησαν μία τραγωδία. Το αγοράκι 15 μηνών μεταφέρθηκε νεκρό από συγγενείς του στο νοσοκομείο. Οι γιατροί, το νοσηλευτικό προσωπικό έκαναν ό,τι μπορούσαν, πολύ παραπάνω από ό,τι προβλέπει το πρωτόκολλο, αλλά δεν κατάφεραν να το επαναφέρουν. Παραμένει στο νεκροθάλαμο και θα μεταφερθεί για ιατροδικαστική εξέταση. Οι συνάδελφοι είναι σοκαρισμένοι» δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ.

Φως στα ακριβή αίτια του θανάτου του άτυχου παιδιού αναμένεται να ρίξει η νεκροψία – νεκροτομή.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων