Η καταγγελία της μαμάς της Μυρτώς για το γκαράζ του πλοίου και το νέο Προεδρικό Διάταγμα | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Η καταγγελία της μαμάς της Μυρτώς για το γκαράζ του πλοίου και το νέο Προεδρικό Διάταγμα

Κατήγγειλε ότι η κοπέλα στριμώχτηκε στο γκαράζ πλοίου, κατά την επιστροφή τους από την Αστυπάλαια

medlabnews.gr iatrikanea

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε από την ανάρτηση που έκανε η μητέρα της Μυρτώς από την Πάρο, με την οποία κατήγγειλε ότι η κοπέλα στριμώχτηκε στο γκαράζ πλοίου, κατά την επιστροφή τους από την Αστυπάλαια, έγινε η πρώτη κίνηση για να ληφθούν μέτρα.

Η Μαρία Κοτρώτσου περιέγραψε όσα έζησαν τόσο η κόρη της όσο και η ίδια, σημειώνοντας ότι μετά την καταγγελία, ενημερώθηκε ότι ο ύπαρχος που δημιούργησε το πρόβλημα θα μετατεθεί, με την εταιρεία και τον καπετάνιο να της ζητούν συγγνώμη.

Η καταγγελία για τον εγκλωβισμό της Μυρτώς σε γκαράζ πλοίου:

«Ότι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο…λέει ένα παλιό τραγούδι…..Και είναι αλήθεια τουλάχιστον για εμάς. Δεν προλάβαμε να επιστρέψουμε Αθήνα. Στον γυρισμό από Αστυπάλαια μέσα στο πλοίο blue star ferries Naxos συνέβη ότι δεν θα έπρεπε να συμβεί σε κανένα ΑμΕΑ και μη.

1. Στο λιμάνι της Αστυπάλαιας δηλώνω (όπως πρέπει) ότι μεταφέρω Αμεα για να δουν που και ποτέ θα μπούμε. Υποψιασμένη από τον πηγαιμό που αν και το δήλωσα είχαν στριμώξει το αυτοκίνητο άκρη άκρη και όταν χρειάστηκα κάτι από μέσα και κατέβηκα όταν έδεσε το πλοίο στο πρώτο λιμάνι ήταν αδύνατο να το πάρω. Όλως τυχαίως μας βάζουν στην ίδια θέση αν και πάλι το είπα. Κατευθείαν έρχεται και το πίσω αυτοκίνητο και ευτυχώς που πρόλαβα να ειδοποιήσω τον οδηγό να περιμένει 1 λεπτό να κατεβάσω την Μυρτώ.

2. Όταν φθάσαμε Πειραιά πριν δέσει το πλοίο μας κατεβάζουν στο γκαράζ που είναι εντελώς αδύνατο να προσεγγίσουμε το αυτοκίνητο. 15 λεπτά διαμονή στο αποπνικτικό περιβάλλον του γκαράζ με τα καυσαέρια, ακόμη και για υγιείς ανθρώπους. Διαμαρτύρομαι, την πάνε λίγο πιο πέρα. Κατεβαίνουν οι οδηγοί και περνάνε στην κυριολεξία από πάνω της. Και να μην έχεις κορωνοϊό κινδυνεύεις να κολλήσεις. Δεν φοράει μάσκα η Μυρτώ λόγω αναπνευστικού προβλήματος. Ξανά διαμαρτύρομαι την πάνε επάνω στο σαλόνι. Περιμένω αφού άδειασε το γκαράζ την κατεβάζουν την βάζω στο αυτοκίνητο να φύγουμε. Δυστυχώς περιμένουμε ξανά, είχαν κατεβάσει και τις δυο ράμπες του παταριού οπότε, αποκλεισμένοι περιμένουμε ξανά.

3. Επιτέλους βγαίνουμε και πριν την μπουκαπόρτα κοντοστέκομαι γιατί άκουσα ότι ο λοστρόμος φταίει για όλο αυτό, να παραπονεθώ. Μου λέει όχι εγώ ο ύπαρχος και μου τον δείχνει, που στεκόταν στην μπουκαπόρτα.

4. Προχωρώ και σταματάω εκεί, και εκφράζω στον ύπαρχο το παράπονο μου. Αδιάφορος ψυχρός σαν να μη ακούει λέει : ε και? Δεν ήταν το δικό του παιδί που ταλαιπωρήθηκε και κινδύνευε να πάθει μια επιληπτική κρίση βεβαιώσεις βεβαίως. Ζήτω το όνομά του να αναφερθώ στην εταιρεία γιατί το μικρό ταμπελάκι με τα γράμματα ψείρες, γράφει μόνο το μικρό όνομα, (παρανόμως νομίζω) και αρνείται να το δώσει. Εκνευρίζομαι περισσότερο και λέω δεν πειράζει θα κάνω αναφορά στην εταιρεία σου και στο λιμεναρχείο, αυτοί θα σε βρουν δεν είστε δα και πολλοί. Και τότε ξυπνά από την απάθεια του, λέει ψιψιρίζοντας ένα όνομα μέσα από τα δόντια του που δεν άκουσα, και αρχίζει να φωνάζει το δικό το δικό σου όνομα θέλω. Του δίνω το ταμπελάκι αναπηρίας που γράφει το όνομά μου και τα στοιχεία μου πρόθυμα, και βγάζει το κινητό του πηγαίνοντας στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου να βγάλει φωτογραφία με απειλητικό ύψος (μπορεί και να έβγαλε), λέγοντας θα δεις. Λέω δεν κατάλαβα τι έκανα? Μου λέει θα κάνω μήνυση γιατί με έβρισες. Λέω εγώ καθόλου, έχω και μάρτυρα την γυναίκα δίπλα μου. Μου λέει νομίζεις... υπονοώντας πιθανώς τους εργαζόμενους στο ΚΑΡΑΒΙ. Δεν έβρισα καθόλου γιατί δεν βρίζω για εντελώς προσωπικούς και θρησκευτικούς λόγους, αλλά συνεχίζει τις φωνές και το απειλές. Παίρνω το κινητό μου στο χέρι και χωρίς να το ανοίξω, δεν μπορούσα άλλωστε λόγω ταραχής, λέω και εγώ το ίδιο. Και τότε παθαίνει παράκρουση και αρχίζει να ουρλιάζει. Με έγραψε λιμεναρχείο λιμεναρχείο ελάτε ..Και αρχίζει να κτυπά με μένος το αυτοκίνητο. Του λέω σταματά να κτυπάς και εγώ το λιμεναρχείο θέλω, να κάνω λίγο πιο άκρη να περιμένω. Συνεχίζει να κτυπά το αμάξι, και ως εκ θαύματος γιατί πάντα υπάρχει Θεός εμφανίζεται το αυτοκίνητο του λιμεναρχείου, που δεν το έβλεπα, γιατί με εμπόδιζε η πλάτη του εν λόγω κυρίου (ας πούμε) αλλά ούτε και αυτός πιθανώς το είχε δει γιατί το είχε στην πλάτη του. Κατεβαίνει ο λιμενικός και του λέει τι κάνεις? Σε έχω δει εδώ και ώρα τι κάνεις και επιπλέον φωνάζεις να κάνω τι? Το βλέπεις το σήμα ανάπηρου? Έχει άνθρωπο μέσα και συμπεριφέρεσαι έτσι? Το ξέρεις ότι μπορεί να σου κάνει μήνυση εκείνη? Και τότε αρχίζει η μεταστροφή. Εγώ δεν έκανα τίποτε (πιθανώς έπρεπε κατά την γνώμη του να μας δείρει κιόλας), η κυρία, και αν δεν κάνει κάτι αυτή εγώ δεν θα κάνω τίποτε… Όπως καταλαβαίνετε αυτός ήταν ένας εκφοβισμός για να μην του κάνω. Πως το λέμε? Και κερατάς και δαρμένος. Εγώ πάλι πήγα στο λιμεναρχείο ώρα 5.30 μαζί με το λιμενικό, τρέμοντας από την ταραχή και υπέβαλα επί τόπου γραπτή καταγγελία, για μη τήρηση κανόνων που αφορούν φόρτωση- εκφόρτωση ΑμεΑ, απειλητική υβριστική και εκβιαστική συμπεριφορά του εν λόγω κυρίου.

5. Ενημέρωσα μετά από 2 ώρες τηλεφωνικά την εταιρεία Blue Star , που ομολογώ ότι τάχιστα ασχολήθηκαν και με πήραν μετά να μου ζητήσουν συγνώμη, καθώς επίσης ενημερώθηκε ο καπετάνιος του καραβιού κ. Καλφοπούλος (αν δεν κάνω λάθος) μου ζήτησε αυτός συγνώμη και μου είπε ότι ο εν λόγω ύπαρχος θα μετατεθεί. Συμπέρασμα υπόσχεση? Κανένα δεν πρέπει να αφήνουμε να μας συμπεριφέρεται έτσι πολλώ δε μάλλον όταν έχει να κάνει με τον άνθρωπο ΑμεΑ που βοηθάμε για μια καλύτερη ζωή. Άνθρωποι αδιάφοροι και απαθείς προς αυτό που δεν τηρούν τους κανονισμούς και δεν έχουν την στοιχειώδη ευγένεια δεν κάνουν για θέσεις που έχουν επαφή με το κοινό. Ας τοποθετηθούν κάπου άλλου να προσφέρουν κάτι πιο αποδοτικό. Δεν κάνουμε όλοι για όλα. Η εταιρεία Blue Star ας προσέχει περισσότερο μετά τον φόνο του Αντώνη, γιατί η γυναίκα του Καίσαρα, δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να δείχνει τίμια. Και πρέπει να περνά από διπλό κοντρόλ το προσωπικό της σε θέματα ευγένειας. Πρέπει εμείς που έχουμε άτομα με αναπηρία να ζητάμε το δίκιο μας και να παλεύουμε γι' αυτό με οποίο κόστος επιπλέον τρεξίματος και ταλαιπωρίας, γιατί μόνο έτσι σ αυτήν την χώρα κάτι θα αλλάξει. Χωρίς αγώνα δεν αλλάζει ΤΙΠΟΤΕ.

Γιατί ότι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό, πιο ζωντανό ….

Υ.Σ. προς ενημέρωσή σας:

Η εταιρεία Blue Star Ferries και ο καπετάνιος με διαβεβαίωσαν ότι ο ύπαρχος μετατίθεται !!!!».

Ειδικότερα, όπως προβλέπει Προεδρικό Διάταγμα, με νέα μέσα πρόσβασης και χώρους συγκεκριμένων προδιαγραφών θα πρέπει να εξοπλιστούν όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας, προκειμένου να διευκολύνεται η πρόσβαση των ΑμεΑ, εγκύων και ηλικιωμένων.

Πολλά πλοία διαθέτουν ήδη τέτοιους μηχανισμούς, ωστόσο δεν υπήρχε κάποιο σχετικό νομοθέτημα που να προβλέπει συγκεκριμένες προδιαγραφές, καθώς έως σήμερα κάτι τέτοιο δεν ήταν υποχρεωτικό.

Αλλάζει το πλαίσιο της πρόσβασης Ατόμων με Αναπηρία στα πλοία, μετά την ταλαιπωρία που υπέστη η Μυρτώ της Πάρου.

Ο εκπρόσωπος Τύπου του υπ. Ναυτιλίας Νίκος Αλεξίου (ΣΚΑΪ), επεσήμανε ότι οι αλλαγές προβλέπονταν σε νομοσχέδιο που είχε τεθεί σε δημόσια διαβούλευση το καλοκαίρι και έχει μπει στην τελική ευθεία η τροποποίηση του Π.Δ. 44, καλύπτοντας το νομοθετικό κενό που υπήρχε - και σε επίπεδο ΕΕ - για τη μετακίνηση των ΑμεΑ. «Θα υπάρξουν καινούργιες προδιαγραφές για τα πλοία με αναβατόρια, πλατφόρμες, ανελκυστήρες για την αυτόνομη μετακίνηση ατόμων με μειωμένη κινητικότητα» είπε μεταξύ άλλων.

Το εν λόγω ΠΔ ανέφερε ότι πλοία κάτω των 400 επιβατών και για αποστάσεις κάτω των 30 ν.μ. δεν είχαν υποχρέωση για τέτοιου είδους διευκολύνσεις σε ΑμεΑ.

Μιλώντας στην ίδια εκπομπή του ΣΚΑΪ η μητέρα της Μυρτώς, Μαρία Κοτρώτσου, που κατήγγειλε το περιστατικό, περιέγραψε τι συνέβη στο πλοίο.

«Περάσαμε απίστευτη ταλαιπωρία. Έβαλαν το αυτοκίνητο σε λάθος μέρος. Αν ήταν μόνο αυτό θα μπορούσα να το παρακάμψω. Όταν μας κάλεσαν να κατέβουμε με τη βοήθεια θαλαμηπόλου, περιμέναμε 15 λεπτά μέσα στο αμπάρι με τις μυρωδιές και τις αναθυμιάσεις. Και η Μυρτώ έχει αναπνευστικό πρόβλημα» είπε αρχικά η μητέρα της Μυρτώς.

Στη συνέχεια είπε ότι αφού η ίδια διαμαρτυρήθηκε την ανέβασαν ξανά επάνω στο σαλόνι. Όταν φεύγοντας θεώρησα σωστό να πω το παράπονό μου στο λοστρόμο, μου υπέδειξε τον ύπαρχο. Σταμάτησα για να το εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου και αντιμετώπισα την απάθεια και τον ωχαδελφισμό. «Ε, και;» μου απάντησε. Εκεί πήρα φωτιά: «Αν ήταν το παιδί σου, αυτό θα έκανες; Το όνομά σου». Με τα πολλά μου το έδωσε και μου φώναξε να του δώσω τα στοιχεία μου. Από εκεί άρχισε ο θεατρινισμός» είπε η μητέρα της Μυρτώς και παρέθεσε τον διάλογο με τον ύπαρχο: «Θα σου κάνω μήνυση γιατί με έβρισες» κατήγγειλε ότι της είπε. «Δεν σε έβρισα» του αντέτεινε. «Νομίζεις» μου απάντησε.

Δείτε την ανάρτηση που είχε κάνει η μητέρα της Μυρτώς:

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων