Ασθενείς πνευμονολόγου από την Δράμα τον καταγγέλλουν για σεξουαλική παρενόχληση. «Το βίωσα χειρότερα κι από βιασμό» | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Ασθενείς πνευμονολόγου από την Δράμα τον καταγγέλλουν για σεξουαλική παρενόχληση. «Το βίωσα χειρότερα κι από βιασμό»

Αξίζει να σημειωθεί πως υπάρχει και δεύτερη γυναίκα που περιγράφει ότι και εκείνη πέρασε τα ίδια στο ιατρείο του συγκεκριμένου πνευμονολόγου.

medlabnews.gr iatrikanea 

Μια καταγγελία που αφορά σεξουαλική παρενόχληση που δέχθηκε μια γυναίκα σε ιατρείο πνευμονολόγου που επισκέφθηκε στη Δράμα, έρχεται στο φως της δημοσιότητας και συγκλονίζει. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μια 40χρονη γυναίκα που αναφέρει χαρακτηριστικά στην κάμερα της εκπομπής LiveNews: «Πάγωσα, δε μπορούσα να κάνω τίποτα, το βίωσα χειρότερα κι από βιασμό. Δε φαντάζεσαι ποτέ ότι ένας γιατρός θα σε εκμεταλλευτεί έτσι».

«Το βίωσα χειρότερα κι από βιασμό»

Η φωνή της σπάει ενώ θυμάται την σεξουαλική παρενόχληση που δέχθηκε στο ιατρείο πνευμονολόγου που επισκέφθηκε στη Δράμα, και δεν μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυά της.

«Πάγωσα, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα, το βίωσα χειρότερα κι από βιασμό. Δεν φαντάζεσαι ποτέ ότι ένας γιατρός θα σε εκμεταλλευτεί έτσι».

«Μου είπε να πάρω με ένεση κορτιζόνη, εγώ του είπα ότι δε θέλω, κι εκείνος μου είπε μη φοβάσαι, πού να παίρνεις χάπια τώρα, μια ένεση θα είναι και τελείωσε.

Μου ζήτησε να κατεβάσω το κολάν μου, το κατέβασα λίγο κι ύστερα εκείνος το κατέβασε τελείως. Μετά μου έκανε την ένεση και άρχισε να μου κάνει μαλάξεις μέχρι που σηκώθηκα και του είπα ‘σταμάτα’», είπε. Η 40χρονη εξήγησε πως το συμβάν έγινε τον Ιούνιο του 2022 και είχε επισκεφθεί ξανά το ιατρείο του κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης της στο παρελθόν.

Αξίζει να σημειωθεί πως υπάρχει και δεύτερη γυναίκα που περιγράφει ότι και εκείνη πέρασε τα ίδια στο ιατρείο του συγκεκριμένου πνευμονολόγου.

«Είναι όλα ψέματα»

Ωστόσο, ο γνωστός πνευμονολόγος αρνείται την κατηγορία σε βάρος του και ισχυρίζεται πως πρόκειται για συκοφαντίες και πως η γυναίκα του φάνηκε από την αρχή «εύθικτη».

«Ουδέποτε έχω φερθεί με τέτοιο αντιεπαγγελματικό και αντιδεοντολογικό ιατρικό τρόπο. Αντίθετα εξ αρχής ήταν καχύποπτη και έδινε την εικόνα μιας ”εύθικτης” ασθενούς που αναζητούσε αφορμή να στοιχειοθετήσει κατηγορίες σε βάρος μου, φθάνοντας μάλιστα, στο σημείο να θεωρήσει ως ύποπτη τη συμπεριφορά και του ηλικιωμένου πατέρα μου, που καθόταν στον προθάλαμο του ιατρείου μου».

Σήμερα, οι δυο πλευρές βρέθηκαν στα δικαστήρια με την δίκη να αναβάλλεται για τον Μάϊο του 2025.

Σύμφωνα πάντως με την καταγγελία της 40χρονης, υπάρχει και δεύτερη γυναίκα που περιγράφει ότι και εκείνη πέρασε τα ίδια στο ιατρείο του συγκεκριμένου πνευμονολόγου.

Η δικηγόρος της 41χρονης γυναίκας, Ανθούλα Ανάσογλου, δηλώνει στο Live News

«Εδώ μιλάμε για έναν γιατρό, που ο Ιατρικός Σύλλογος δεν έκανε καμία έρευνα, ίσα-ίσα στάθηκε στο πλευρό του. Βρίσκεται η πρώτη κοπέλα αντιμέτωπη με ένα φόβο και της λέει ”είναι ο λόγος μου, προς τον λόγο σου, ποιος θα πιστέψει εσένα;”. Έρχεται όμως η δεύτερη, η εντολέας μου και λέει ”όχι εγώ θα υψώσω το ανάστημά μου”. Και οι δύο λένε ”εμείς δεν διεκδικούμε απολύτως τίποτα” και το δικαστήριο έμεινε εμβρόντητο που δεν διεκδικούν ούτε χρηματική αποζημίωση. Εμείς αυτό που ζητάμε είναι τα υπόλοιπα κορίτσια που θα πάνε σε έναν τέτοιο άνθρωπο να μην ξανασυμβεί, να νιώθουν ασφάλεια».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων