Συγκλονίζει η Βίκυ Σταυροπούλου για το έμφραγμα του Χρήστου Χατζηπαναγιώτη «Του έπιασα το χέρι και ήταν παγωμένο, εκεί έπαθα σοκ» | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκλονίζει η Βίκυ Σταυροπούλου για το έμφραγμα του Χρήστου Χατζηπαναγιώτη «Του έπιασα το χέρι και ήταν παγωμένο, εκεί έπαθα σοκ»

Ήταν ένα πολύ οξύ περιστατικό

 medlabnews.gr iatrikanea

Στην εκπομπή της Δανάης Μπάρκα ήταν σήμερα (3/10) καλεσμένη η Βίκυ Σταυροπούλου. Κατά την διάρκεια της συνέντευξης, η επιτυχημένη καλλιτέχνιδα μίλησε και για το πρόβλημα που πέρασε με την υγεία του, ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης.

Συγκεκριμένα, η Βίκυ Σταυροπούλου ανέφερε: «Ήμουν παρούσα, ήταν κάτι πολύ δύσκολο αλλά ήμασταν τυχεροί μέσα στην ατυχία μας. Εγώ ήμουν στον επάνω όροφο, ήταν βράδυ και ο Χρήστος ήταν στον κάτω.

Μιλούσαμε στο τηλέφωνο με την Ελένη Κούρκουλα και εάν εκείνος δεν έλεγε αυτό το «σβήνω» στην ένταση που το είπε από τον κάτω όροφο, δεν θα τον είχα ακούσει και δεν θα είχα αντιληφθεί τι συνέβαινε! Μας έσωσε το τηλεφώνημα!».

Ακόμα, η καλλιτέχνιδα είπε ότι: «Ήταν σοκαριστικό, δεν υπάρχει άλλη λέξη να το περιγράψω. Ευτυχώς κινητοποιηθήκαμε γρήγορα, ήρθε και το ασθενοφόρο άμεσα και οι γιατροί στο Γεννηματάς έπεσαν από πάνω του!».

«Tο χέρι του ήταν τόσο παγωμένo»

Περιέγραψε μάλιστα, για πρώτη φορά ένα περιστατικό, ενώ βρίσκονταν μέσα στο ασθενοφόρο. «Ήταν τέτοια η σύγχυση... Θα σας πω κάτι που δεν το έχω ξαναπεί. Όταν ήμουν μέσα στο ασθενοφόρο και πηγαίναμε και τον ακούμπησα κάποια στιγμή στο χέρι για να του δώσω δύναμη ότι όλα θα πάνε καλά, το χέρι του ήταν τόσο παγωμένο... Εκεί έπαθα σοκ, είπα "τι είναι τώρα αυτό;"», αναφέρει.

Κλείνοντας, πρόσθεσε: «Έχω εκπαιδευτεί να είμαι ψύχραιμη στις κρίσιμες στιγμές ή τουλάχιστον να δείχνω ψύχραιμη. Μέσα μου υπήρχε ταραχή. Ευτυχώς, είχαμε αίσιο τέλος».

Παλαιότερα ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης είχε πει

«Αν είχαμε καθυστερήσει πέντε λεπτά τα πράγματα θα είχαν διαφορετική εξέλιξη»

Σημασία έχει ότι λειτούργησαν τα πράγματα πολύ γρήγορα στην περίπτωση μου. Με τον πρώτο πόνο ήταν εδώ η Βίκυ και μιλούσαμε σε κοινή γραμμή με τη Βίκυ και τη φίλη μας την Ελένη, η Ελένη είπε πάρε αμέσως το 166, δηλαδή ούτε ένα λεπτό δεν καθυστερήσαμε. Αυτό εν τέλει ήταν πολύ βασικό για την εξέλιξη της κατάστασης. Αυτό που ένιωσα ήταν ένας πόνος πολύ δυνατός και ένα σφίξιμο σαν χταπόδι, καταλάβαινες ότι κάτι δεν πάει καλά. Φοβάμαι πως αν ήμουν μόνος μου δεν θα είχα το χρόνο και τις αισθήσεις μου να καλέσω βοήθεια. Δηλαδή αν ήμουν μόνος μου θα έλεγα, ”κάτσε να δω μήπως περάσει” ενώ πρέπει αμέσως να πάρεις τηλέφωνο. Το ασθενοφόρο ήρθε αμέσως γιατί ήταν αργά τη νύχτα, πήγαμε στο νοσοκομείο πολύ γρήγορα. Αν είχαμε καθυστερήσει πέντε λεπτά τα πράγματα θα είχαν διαφορετική εξέλιξη.

Ήταν ένα πολύ οξύ περιστατικό, για τον επόμενο μήνα θα πρέπει να είμαι σε μια συντηρητική καραντίνα υπό επιτήρηση. Ελπίζω και εύχομαι ότι όλα θα πάνε καλά και από τον επόμενο μήνα και μετά θα μπορέσουμε σιγά σιγά να πάρουμε τα πάνω μας. Τώρα η επιστροφή στο θέατρο θα γίνει με την καλοκαιρινή περίοδο. Ήδη έχω αντικατασταθεί στο θέατρο Αλίκη, υπήρξε μια σκέψη να κλείσει το θέατρο αλλά είναι δύσκολο σε μια παράσταση που είναι γεμάτη συνέχεια. Η Βίκυ Σταυροπούλου ήταν ο άγγελος μου αλλά δεν μπορώ να πω ότι ήταν ψύχραιμη. Ψύχραιμος ήμουν περισσότερο εγώ και η Ελένη».

Διαβάστε επίσης:

Καρδιακή αρρυθμία. Αρρυθμίες και καρδιακός κίνδυνος. Πώς θεραπεύεται; Πώς προλαμβάνεται;

Συμπτώματα που προειδοποιούν για καρδιακή προσβολή, έμφραγμα και ΔΕΝ πρέπει να αγνοείτε;

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων